F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

McLaren przed Grand Prix Turcji

Team z Woking spodziewa się trudnego weekendu.
Patryk Pokwicki, 30 maja 2009, wyświetlenia: 2151<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół McLaren ostatnich dwóch wyścigów na pewno nie może zaliczyć do udanych. Team zapowiada kilka następnych poprawek, ale jednocześnie twierdzi, że najbliższy wyścig może być dla nich wyzwaniem. Jak więc wypadną srebrne strzały podczas grand prix w mieście dwóch kontynentów?

Lewis Hamilton: „Lubię ścigać się w Turcji. To prawdziwe wyzwanie, ponieważ musimy jechać na limicie, aby uzyskać dobry czas, a jednocześnie musimy uważać na opony, aby nie zużywać ich zbyt mocno, szczególnie w zakręcie nr 8. Trzeba dobrać optymalne ustawienia na treningach i być skoncentrowanym w wyścigu, aby nie przedobrzyć”.

„Podoba mi się również to, że jest to nowy obiekt, ale z elementami starych, klasycznych torów – jest tutaj wszystkiego po trochu i jeździ się fantastycznie. Ponadto twój kark jest bardziej obciążony, bo jeździmy w odwrotnym kierunku do ruchu wskazówek zegara niż na większości torów”.

Heikki Kovalainen: „W Turcji najciekawszy jest zakręt nr 8, który ma aż cztery 'wierzchołki'. W czasie kwalifikacji, jak ma się dobry dzień, można go pokonać na całym gazie i to świetne uczucie, gdy przejedzie się go idealnie. Bardzo ważne jest, aby nie przeciążać opon w tym zakręcie, zwłaszcza przednich, ponieważ możesz je bardzo zużyć, a potem mieć kłopoty”.

„Najlepszym miejscem do wyprzedzania jest zakręt dwunasty – po bardzo długiej prostej. Można tutaj wykorzystać tunel aerodynamiczny stworzony przez poprzedzający samochód, a dzięki KERS powinniśmy mieć tutaj emocjonujący wyścig”.

Martin Whitmarsh – szef zespołu: „Istanbul Park jest jednym z najnowocześniejszych torów i jest wyzwaniem zarówno dla kierowców, jak i inżynierów. Trzeba znaleźć optymalne ustawienia, ponieważ mamy tutaj wolne i szybkie zakręty oraz długie proste. Poza tym zużycie przednich opon – szczególnie w zakręcie nr 8 jest ważnym czynnikiem przy ustalaniu strategii”.

„Dla kierowców, kombinacja wielowierzchołkowych i ślepych zakrętów jest dodatkowym wyzwaniem. Jedziemy do Turcji ze świadomością, że ten tor będzie nam mniej odpowiadał niż w Monako, ale mamy kilka małych uaktualnień do MP4-24 i czekamy na ocenę naszej konkurencyjności w porównaniu do naszych rywali”.

Źródło: McLaren.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
22.04.2024  Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach
21.04.2024  Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari
19.04.2024  Norris: Dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu
19.04.2024  Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa
Tagi:
Kovalainen H.
Hamilton L.
Whitmarsh M.
Istanbul Park

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
archibaldi, 30.05.2009 13:23[!]
HEI mowil o 2 wierzcholkach

EDIT: tez 4 :P
Dżejson, 30.05.2009 15:51[!]
nic dziwnego skoro ten zakręt rzeczywiście ma 4 wierzchołki... ;)
Kamikadze2000, 30.05.2009 17:15[!]
Obawiam się, że ten zakręt może byc ich największym wrogiem do pokonania zakrętu. W sumie cały tor nie za bardzo im pasuje, więc jeśli zdobędą choc oczko (w co wątpię), będzie dobrze.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca