F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Theissen: Zrozumieliśmy już istotę problemów z F1.09

BMW pokłada duże nadzieje w pakiecie zmian szykowanym na wrześniowe GP Singapuru.
Marek Roczniak, 24 lipca 2009, wyświetlenia: 4531<< | lista | T- | T+ | >>
Mario Theissen uważa, że zespół BMW Sauber odkrył już istotę problemów nękających ich tegoroczny bolid F1.09, i że zostaną one wkrótce rozwiązane. Duże nadzieje zespół w Hinwil pokłada szczególnie w pakiecie zmian szykowanym na wrześniowe Grand Prix Singapuru.

„Sądzimy, że zrozumieliśmy już istotę [problemów], ale będziemy potrzebowali pewnych usprawnień, których nie zdążymy od razu wprowadzić, aby móc to udowodnić” – powiedział Theissen. „Pierwszą porcję poprawek będziemy mieli w Walencji, a ostatnią i zarazem najważniejszą w Singapurze. To, co przywieźliśmy tutaj [na Węgry] to krok pośredni, który został dodany do programu rozwojowego”.

Rozwój modelu F1.09 ma być kontynuowany do końca tego sezonu pomimo spekulacji, że to właśnie BMW powinno być jednym z zespołów skupiających się już głównie na przyszłorocznym bolidzie. Theissen kolejny raz przekonuje jednak, że poza zakazem tankowania paliwa w trakcie wyścigów, przepisy na sezon 2010 pozostaną w znacznej części bez zmian i nauka wyniesiona z F1.09 znajdzie bezpośrednie zastosowanie w samochodzie na przyszły rok.

„To zupełnie inna sytuacja niż w ubiegłym roku. Konstrukcja skorupowa (monocoque) będzie dłuższa, ale poza tym nie będzie żadnych fundamentalnych zmian” – powiedział szef BMW Motorsport, dodając, że dwa inne powody kontynuowania rozwoju F1.09 to: 1) zakaz testów w trakcie sezonu, co powoduje, że nowe rozwiązania można sprawdzać na torze tylko podczas weekendów GP, a 2) potrzeba zrozumienia obecnych problemów i znalezienie sposobu na wyeliminowanie ich, aby przyszłoroczny projekt był ich pozbawiony.

Theissen powiedział na koniec, że niewielkie poprawki na Węgrzech w połączeniu z wyższymi temperaturami powinny umożliwić im lepszy występ na Hungaroringu niż w poprzednich wyścigach.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.09.2022  Alfa Romeo nie wyklucza podjęcia współpracy z Haasem
22.06.2020  Kubica wciąż żałuje straconej szansy na tytuł z BMW w 2008 roku
23.04.2020  Heidfeld: Vettel nie zrobił wrażenia w BMW Sauber
13.02.2020  Kubica dołączył do stawki DTM na sezon 2020
11.02.2020  AMuS: Orlen prowadzi intensywne rozmowy z BMW
Tagi:
Theissen M.
BMW

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
pmerlon, 25.07.2009 09:48[!]
@Huckleberry - sto procent racji, jakby Mario miał się rozwodzić nad wszystkimi szczegółami technicznymi to by konferencja trwała tydzień, tak tylko powiedział ogólnie, że bolid 2009 będzie rzutującym na 2010, a tu od razu niektórym się wydaje, że wiedzą lepiej, oczywiście każdy pogląd ma jakiś sens. I tak do wszystkich: więcej wiary w BMW, przyznam że kibicuję tej stajni od zagoszczenia w niej Roberta, i chciałbym żeby miał jak najszybszy bolid, ale nie rozumiem ludzi, którzy wylewają wiadro pomyj na zespół w okresie gdy ten ma słabą formę.
rafaello85, 25.07.2009 11:18[!]
Zakaz testówjest dużym problemem - zespoły nie mają możiwości sprawdzenia nowych rozwiązań w "boju". Czy pakiet szykowany na Singapur pomoże zespołowi BMW? Jakoś w to nie wierzę...
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca