F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Alonso na pewno nie zasiądzie za kierownicą Ferrari z nr 3

Schumacher tymczasem wznawia treningi na gokartach, a Bahar odchodzi od Ferrari.
Piotr Bogucki, 1 wrze?nia 2009, wyświetlenia: 5933<< | lista | T- | T+ | >>
Fernando Alonso w dość jednoznaczny sposób uciął spekulacje dotyczące możliwości zobaczenia go w bolidzie Ferrari pod koniec tego sezonu. Dwukrotny mistrz świata nie ujawnia swoich planów na przyszłość, jednocześnie jednak potwierdza, że wszelkie ruchy w celu zastąpienia w Ferrari Luki Badoera w 2009 roku są „niemożliwe”.

Chociaż wszyscy spodziewają się Alonso w Ferrari w 2010 roku, to jednak sam Hiszpan odrzuca możliwość jazdy bolidem nr 3 Felipe Massy. „Po tym tygodniu wygląda na to, że to będzie Fisichella, aczkolwiek może to być jeszcze ktoś inny” – stwierdził Alonso w wywiadzie dla hiszpańskiego radia Cadena SER w odpowiedzi na pytanie, kto mógłby zastąpić Włocha.

Spytany jednak o własną osobę, kierowca z Oviedo od razu uciął plotki: „Nie, nie ja. Nie, to niemożliwe i jestem pewien, że odpowiedź brzmi nie”. Plotki krążące podczas weekendu w Spa łączyły Alonso nie tylko z Ferrari, ale też z powrotem do McLarena, jednak Fernando trzeźwo trzyma się faktów zamiast spekulacji. „Wkrótce musimy wiedzieć, ale nie wiem dokładnie kiedy – w następnych tygodniach, miesiące...” – żartował po pytaniu, kiedy zostanie ogłoszona jego przyszłość – „... podejmiemy decyzję i będziemy wiedzieć, gdzie jesteśmy w następnym roku”.

Tymczasem Michael Schumacher – pierwotny kandydat do zastąpienia Felipe, który doznał urazu głowy na Węgrzech – powraca do ścigania się na gokartach, co dla wielu jest krokiem w dobrym kierunku. „Byłem w ten weekend na starym torze gokartowym w Kerpen i, jako że już tam się znalazłem, zdecydowałem się wziąć udział w wyścigach” – wyjaśnia Michael na swojej stronie. „Poszło całkiem nieźle muszę przyznać – byłem drugi w pierwszym finale i pierwszy w drugim”.

„Z moją szyją wszystko jest w porządku, ciągle ją trochę czuję, ale z pewnością nie tak bardzo, jak po dniu testów w F1. Mógłbym iść na gokarty nawet za tydzień od tamtego dnia, ponieważ tutaj nie ma tak dużego obciążenia”. Schumacher nie podjął jednak jeszcze decyzji w sprawie możliwego pełnoprawnego powrotu do Formuły Jeden. „Ktokolwiek sądzi, że to były ćwiczenia przed późniejszym powrotem do F1, ten nadinterpretuje jazdę dla przyjemności”.

„Spotkałem się ze znajomymi i mieliśmy fajny weekend, parę razy rozmawiałem przez telefon z Luką (di Montezemolo, prezesem Ferrari), inżynierami i Stefano (Domenicalim, szefem zespołu Ferrari), którzy byli na Spa. Nic więcej. Oczywiście wiem o wygranej Kimiego na Spa i gratuluję mu i całemu zespołowi – tego potrzebowaliśmy w tym sezonie. Ta wygrana potwierdza to, co mówi zawsze Stefano Domenicali: że Ferrari jest zespołem, którego nigdy nie można skreślać i który nawet w trudnych czasach pokazuje wolę walki i motywację w rywalizacji. Ponownie gratuluję wszystkim chłopakom, którzy teraz mogą jechać na Monzę z głowami wzniesionymi do góry”.

Na koniec informacja dotycząca zmian w kadrze Ferrari. Dany Bahar, odpowiedzialny za globalny rozwój marki Ferrari, odszedł z zespołu w celu objęcia stanowiska kierowniczego w Lotusie. Bahar dołączył do ekipy w maju 2007 roku po tym, jak z dużymi sukcesami pracował jako prawa ręka szefa Red Bulla – Dietricha Mateschitza. Bahar miał niewiele wspólnego z zespołem Ferrari w Formule Jeden i jego głównym zadaniem był rozwój marki Ferrari na świecie. Serwis AUTOSPORT dowiedział się, że ma on zostać prezesem Lotusa.

Źródło: GPUpdate.net (1), GPUpdate.net (2), Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.04.2024  Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari
24.04.2024  Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami
23.04.2024  Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP
21.04.2024  Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach
20.04.2024  Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji
Tagi:
Alonso F.
Schumacher Mich.
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
YAHoO, 01.09.2009 18:22[!]
W sumie dobrze że Bahar poszedł akurat do Lotusa.

Lotus ma wielkie osiągnięcia w F1, samochody cywilne też są godne podziwu, ale większość laików nie kojarzy (część pewnie nawet pierwszy raz słyszy nazwę) tej marki w takim stopniu jak choćby Ferrari czy Porsche.
barteks, 01.09.2009 19:35[!]
Jak to by powiedział nasz byłby premier: "Oczywista oczywistość".
reiko, 01.09.2009 21:15[!]
A jeżeli doszło by do sytuacji gdzie jednak ktoś z obecnych w F1 zastąpi w Ferrari Masse to jak to ma się z silnikami. "bierze" swoją liczbę czy przejmuje stan Felipe ?? Vettel jak Kubice zastępował to przejmował stan Kubicy ale co w tej sytuacji ?
marios76, 01.09.2009 21:24 Komentarz poprawiony przez moderatora[!]
YAHoO ja tam Lotusa znam i pamiętam z lat 80-tych choć mój rocznik 76:) Ta marka jest znana każdemu miłośnikowi sportu samochodowego i kojarzy się własnie jak Ferrari, Porsche czy Jaguar! A i laicy jak piszesz to większość skojarzy...
bicampeon, 01.09.2009 21:27[!]
reiko - jeżeli chodzi do zastąpienia kierowcy nowym, to ten drugi jest traktowany jako ten "oryginalny", zatem przejmuje pulę Massy.
CamilloS, 01.09.2009 21:52[!]
@bicampeon
Massy + Badoera, czyli prościej mówiąc liczbę zużytych silników w bolidzie nr 3.
PoleP1, 02.09.2009 07:15[!]
Sorry że nie na temat, ale czy wrzucicie tutaj "Zapytaj Eksperta" z Jaime?
bicampeon, 02.09.2009 09:54[!]
Ano wrzucimy. Niedługo się tym zajmę :)
rafaello85, 02.09.2009 11:08[!]
Przecież to było oczywiste, że Renówka nie puści Alonso. Ciekawe kto w to wierzył?:|
Simi, 02.09.2009 19:50[!]
A ja na miejscu Alonso bym uciekał z Renault. Chyba, że miałbym oferty Toro Rosso i Force India :-)
Kamikadze2000, 05.09.2009 23:47[!]
Chyba nikt nie wierzył w to, by Alonso jeszcze w tym roku przeszedł do Ferrari. W kolejnym - owszem - ale nie w tym! :|
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca