sAYo, 15.09.2009 13:51 | | |
Nie rozumiem BMW, przecież wiedzieli kiedy FIA ogłosi werdykt i nie spieszyli się z podpisaniem kontraktu? Teraz nowy zespół jest w zawieszeniu i czeka na łaskę innych... Dziwne to to...
Nie, myślę że to wszystko zostało już ustalone przed decyzją FIA o wyborze Lotusa, tzn. zakładam, FIA wiedziała o sprzedaniu zespołu tej spółce Qadbak, ale i tak wybrała Lotusa.
oby tylko teraz puścili Roberta...
może raczej oby tylko teraz Robert zdecydował się od nich odejść... bo czasami mam wrażenie że gość lubi topić się w g***
Wypadałoby jednak unikać takich wyrazów w komentarzach, bo jest to jednak przejaw braku kultury - to ogólny apel do wszystkich, bo ostatnio za dużo wyrazów na 'g' i 'd'. //Maraz
liczę że wrócą
co do kontraktu to podejrzewam że był podpisany z poprzednim zespołem.. tak więc kupno nie powoduje związania starym kontraktem...
Kubica kontrakt ma z BMW, a nie z Sauberem więc jak go tylko będą gdzieś chcieli jest free.
Nikt nie widział zgłoszeń i nie słyszał co obiecują "nowi". Nie bronię FIA, ale gwarancje rządowe rządu Malezji brzmią lepiej niż "grupa rodzin z Bliskiego Wschodu i okolic oraz najpewniej z Europy raczej nie wschodniej".
Coraz ciekawiej się robi w tej kwestii.
BMW kupiła grupa rodzin z Pruszkowa i okolic...
Wypasione, lekko używane betki zawsze tam trafiają ;)
I tam. Po prostu FIA wie, że ktoś odejdzie. A Lotusa wybrali, bo gwarancje rządowe są bardziej pewne po prostu. A nabywcy też nie kupiliby Saubera nie mając pewności, że wystartuje.
Super by było jakby na starcie do gp australi stało 28 aut.Jednak mam obawy co do przygotowań manora i camposa.Są to bardzo nie pewne ekipy zaś Lotus i Przyszły Sauber mają większe zaplecze finansowe.To po prostu zapewnia im pewniejszą przyszłość.
Dlaczego? Manora bierze pod skrzydła Virgin!!! Swoją drogą muszę wyrazic swoją dezaprobatę dla sprzedania zespołu poza Europę. Polecieli na kasę chłopaki z BMW. Honda podeszła do sprawy zupełnie inaczej, sugerując się dobrem sportu i ludzi, którzy włożyli w ten zespół całą swoją pasję. Spójrzcie gdzie my zmierzamy? Przejście własności na wschód spowoduje, że już niedługo zostaną nam 2-3 GP w Europie a reszta odbywać się będzie w krajach o których nie wiele wiemy i mamy problem z wymówieniem ich nazwy. Porażka, żenada i jak nie byłem fanem BMW Sauber a miałem nadzieje, że weźmie go ktoś z klasą i podejściem profesjonalnym do sportu, tak teraz nie będę miał już w ogóle. Zrobią sobie z F1 bliskowschodnie mistrzostwa WTCC i tyle będziemy z tego mieli. Robert, szukaj posady gdzie indziej....
Wspaniała wiadomość i o to chodziło
by jabłko Petera, gdzieś w koszu nie zgniło.
Bernie jest przykładem / choć się wciąż nie zmienia /,
jak masz w życiu pasję, wiek nie ma znaczenia.
Chodził Piotrek, szukał i znalazł sponsora,
i na tym polega właściciela rola,
nie dla czczej reklamy co dziś - jutro nie ma,
tu trzeba charyzmy człowieka z kamienia.
Wierzyć pozostaje, że ktoś zrezygnuje,
wtedy zespół Piotra natychmiast wskakuje,
a nóż, kasa Qadbak wywoła wrażenie,
i FIA się zgodzi znów na rozszerzenie.
@publius - "a reszta odbywać się będzie w krajach o których nie wiele wiemy i mamy problem z wymówieniem ich nazwy." - jak masz problem z wymówieniem słowa "Singapur" czy "Malezja", tudzież "Abu Zabi", to szczerze współczuję :)
Mam nadzieje, że wszystko stanie się faktem i zespół z Hinwil dostanie szansę na dalsze zaangażowanie w ten sport! :)) Kto wie, może dzięki temu w F1 ujrzymy kolejnego Szwajcara (czyt. Jani)?? :))
@Huckleberry - ROTFL, swietny komentarz :)
@publius Przecież Force India nie jest takm złym zespołem
Dżejson - skup się na sednie sprawy a nie na czepianiu się słówek - to taka przenośnia. Wiem co to i gdzie to ale na pewno nie pojadę tam oglądać GP to raz a dwa że wszystkie te tory projektuje jeden gość a na wszystkich ich wygrał do tej pory w tym sezonie BrawnGP - przy tej różnicy konstrukcji bolidów w tym sezonie śmiem twierdzić, że wszystkie zrobione są na jedno kopyto. No i ostatnia sprawa - frekwencja na trybunach. Na razie to tylko szejkowie chcą tego sportu ale jak nie będzie kibiców to szybko się okaże że dyscyplina jest nie dochodowa a dla Mercedesa, Toyoty, Ferrari czy Renault jeżdżenie przy pustych trybunach to za przeproszeniem gówniana reklama. Tyle tłumaczenia - myślałem, że nie będę musiał tego robić ale dla Ciebie Dżejson zrobię to
Przecież to było oczywiste, że BMW zostanie przez kogoś wykupione.
|