F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Montezemolo: F1 musi zatrzymać spadek liczby kibiców na trybunach

"Redukcja widzów, odnotowana także na Monzy wskazuje, że jest potrzeba zmian".
Marek Roczniak, 16 wrze?nia 2009, wyświetlenia: 3027<< | lista | T- | T+ | >>
Luca di Montezemolo uważa, że planowane przez FOTA na koniec tego sezonu seminarium z udziałem mediów, organizatorów wyścigów i sponsorów powinno przyczynić się do wprowadzenia zmian, które uczynią Formułę 1 bardziej atrakcyjną dla kibiców.

Prezes Ferrari podkreślił podczas swojego wystąpienia na Frankfurt Motorshow, że coraz mniejsza liczba kibiców na trybunach – nawet na takich historycznych torach, jak Monza, gdzie w tym roku pojawiło się o 16% mniej widzów niż w sezonie 2008 – powinna być sygnałem do zdecydowanego działania.

„Redukcja widzów, odnotowana także na Monzy wskazuje, że jest potrzeba zmian – koniec z nudnymi grand prix i polemiką” – powiedział di Montezemolo. „Pod koniec roku będziemy mieli dzień roboczy z mediami, organizatorami i sponsorami, podczas którego będziemy szukali pomysłów na uczynienie tego nadzwyczajnego sportu bardziej interesującym”.

Włoch nie omieszkał też ponownie wypowiedzieć się na temat swojego pragnienia, aby większe zespoły mogły wystawiać trzecie bolidy. „Wpływ Schumachera na sprzedaż biletów, kiedy wydawało się, że powróci on do ścigania się pokazuje, jak bardzo czołowi kierowcy i zespoły przyciągają uwagę” – powiedział. „Przyszłość F1 nie leży w rękach małych zespołów, które nie wzbudzają entuzjazmu. Potrzebujemy możliwości wystawiania trzecich bolidów przez topowe zespoły dla słynnych lub młodych kierowców”.

Di Montezemolo wezwał także do przemyślenia obecnych przepisów dotyczących testów. „Musimy także pomyśleć o testach. Jesteśmy jedynym sportem, który nie trenuje. Widzę wiele możliwych zmian, bez zbędnej polemiki. Mam nadzieję, że wszyscy zgadzają się ze stanowiskiem Ferrari, która to marka jest od zawsze zaangażowana w wyścigi grand prix” – powiedział prezes firmy z Maranello, dodając na koniec, że założył się z Felipe Massą, iż Brazylijczyk będzie jeszcze szybszym kierowcą po powrocie do ścigania się.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.12.2023  Montezemolo: W F1 jest zbyt wiele torów ulicznych
03.09.2020  Montezemolo: Vettel przestał czuć się w Ferrari jak w domu
06.05.2020  Autosprint: Montezemolo może kandydować na stanowisko prezesa FIA
05.11.2019  Di Montezemolo: Hamilton dołączył do najlepszych tego sportu
27.03.2019  Montezemolo: Charakter przeszkadzał Alonso w walce o tytuły
Tagi:
Ferrari
F1 ogólnie
di Montezemolo L.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Ferdynand Trąbka, 17.09.2009 13:42[!]
hagj, michael85 jest po prostu czerwony. To taki skrót od - twardogłowy, ślepy i niereformowalny. Według takich, F1 ma być tylko platformą do przedstawiania jakie cudowne jest Ferrari. Mercedes szaleje na DTM'ach czy niższej klasy OW, to dlaczegóż by Ferrari nie miałoby mieć własnego teatru? Jasne, jutro 3, za miesiąc po 5 bolidów. A najlepiej, jakby tylko dwóch gigantów było i wezmą sobie jakiegoś chłopca do bicia jako oponenta (byle z historią, by te zwycięstwa nabrały jakiejś wartości i znaczenia). Chociaż przyznam, że najczęściej tacy nie mają żadnej wizji przyszłości.
michael85, 17.09.2009 14:59[!]
@hagj
Tak zgadzam sie z Tobą. Każdy kiedyś zaczynał. Tyle tylko że dziś mamy inne czasy i liczą się przede wszystkim pieniądze - wielkie pieniądze. Zobacz ile było zespołów w ostatnich 5 latach które pokazały się i odeszły. Ten sport pochłania ogromne pieniądze i małym słabym zespołom ciężko jest zdobyć środki na funkcjonowanie. Oni nie mają takich sponsorów jak mocne i pewne teamy. Taka jest prawda czy sie to nam podoba czy też nie.
YAHoO, 17.09.2009 15:09[!]
@Ferdynand Trąbka:
To taki skrót od – twardogłowy, ślepy i niereformowalny.

Za bardzo uogólniasz, nie każdy kibic Ferrari to idiota, to samo można powiedzieć o każdym innym zespole.
Zapewne Tobie nie byłoby miło gdybym Tobie powiedział, że jesteś przygłupem bo kibicujesz jakiejś stajni.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca