F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

FIA potwierdziła modyfikacje toru w Singapurze

Najważniejsze zmiany dotyczą wjazdu i wyjazdu z alei serwisowej oraz wybojów na torze.
Marek Roczniak, 22 wrze?nia 2009, wyświetlenia: 3206<< | lista | T- | T+ | >>
FIA przedstawiła dzisiaj listę zmian dokonanych na torze ulicznym Marina Bay w Singapurze przed drugim w historii nocnym wyścigiem Formuły 1, który odbędzie się w najbliższy weekend. Większość z nich pokrywa się z tym, o czym pisaliśmy już w lutym bieżącego roku.

Najważniejsze zmiany dotyczą wjazdu i wyjazdu z alei serwisowej. Wyjazd został tak zmodyfikowany, aby kierowcy włączali się do normalnego ruchu dopiero za pierwszym zakrętem. Z kolei w momencie zjazdu do boksów bolidy będą zjeżdżały z wyścigowej linii już przed zakrętem 22.

Ponadto położono nowy asfalt pomiędzy zakrętami 5 i 7, aby wyeliminować w tych miejscach wyboje, na które wielu kierowców narzekało w ubiegłym roku. Pozostałe zmiany są następujące:
  • Zewnętrzny tor jazdy w alei serwisowej został pokryty nową nawierzchnią.
  • Nowe krawężniki (tarki) zostały zainstalowane na wejściu w zakręty 1 i 5.
  • Wierzchołki zakrętów 13 i 14 zostały nieznacznie zacieśnione.
  • Wierzchołki drugi i trzeci zakrętu 10 zostały odpowiednio przesunięte w lewo i prawo, aby uczynić tę szykanę wolniejszą.
  • Krawężniki na trzech wierzchołkach zakrętu 10 zostały przeprojektowane w celu zmniejszenia ryzyka uszkodzenia samochodu, jeśli się po nich przejedzie.
  • Krawężniki na wyjściu z zakrętu 14 zostały przesunięte o 10 centymetrów w dół.
  • Wszystkie gumowe końcówki krawężników mają dodatkowe mocowania.
  • Dodatkowe wyjście dla kierowców zostało umiejscowione pomiędzy zakrętami 17 i 18 (miejsce wypadku Nelsona Piqueta Jr w 2008 roku).
  • Ściana wokół zewnętrznej strony zakrętów 22 i 23 została przysunięta bliżej toru.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.09.2023  GP Singapuru: wyniki wyścigu
17.09.2023  GP Singapuru: najszybsze okrążenia w wyścigu
17.09.2023  Carlos Sainz wygrywa po niesamowitej walce w Singapurze
16.09.2023  GP Singapuru: wyniki kwalifikacji
16.09.2023  Carlos Sainz zwycięża w kwalifikacjach na ulicach Singapuru
Tagi:
Marina Bay

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
omen10, 22.09.2009 19:37[!]
No to ładnie. Przynajmniej mniej narzekań będzie ;]
Dżejson, 22.09.2009 19:37[!]
Ja bym w 14. zakręcie dźwig postawił :)
deeze, 22.09.2009 19:41[!]
Spoko, tam gdzie Nelson się rozwalił postawili właśnie zjazd ;)
GroM, 22.09.2009 19:56[!]
Tylko niech w dniu wyścigu wstrzymają wszystkie pobliskie tramwaje, żeby komuś przepięcia w bolidzie nie zrobiły, tak jak to było rok temu.
akkim, 22.09.2009 20:02[!]
GroM >>> zważywczy na Twój nick to zupełnie słuszna uwaga :)
Przepraszam ;)
Maly-boy, 22.09.2009 20:29[!]
myślałem że nazwą zakręt numer 17 zakrętem Piqueta Jr.
Volk, 22.09.2009 21:07[!]
Największy był problem z wjazdem i wyjazdem na pitstop. Dobrze, że został rozwiązany.
rafaello85, 22.09.2009 21:34[!]
Sporo tych zmian. Najważniejszą sprawą było poprawienie wjazdu do boksu.
alhan, 22.09.2009 22:32[!]
"Dodatkowe wyjście dla kierowców zostało umiejscowione pomiędzy zakrętami 17 i 18 (miejsce wypadku Nelsona Piqueta Jr w 2008 roku)." Czyżby mieli info, że któryś z zawodników ma zamiar powtórzyć "manewr" Pirueta :D?
atb, 22.09.2009 22:37[!]
ten tor jest ciekawy, potrzebuje tylko oswojenia:
zakręt 17 - Zakręt Piqueta (jak pisał Maly-boy),
zakręt 10 - Szykana Raikkonena,
aleja serwisowa - Aleja Węża.

zbliżający się wyścig dostarczy jeszcze kilka nazw i tor zacznie się podobać.
"Proszę pana ja jestem umysł ścisły. Mnie się podobają tory, które już raz widziałem. Po prostu. No... To... Poprzez... No reminiscencję"
marios76, 23.09.2009 00:47[!]
•Dodatkowe wyjście dla kierowców zostało umiejscowione pomiędzy zakrętami 17 i 18 (miejsce wypadku Nelsona Piqueta Jr w 2008 roku). Jakiego wypadku??? Powinno być w miejscu crash testu Renault, tam gdzie Briatore chciał oszukać przeznaczenie... A poważniej, zobaczymy jak to się będzie oglądać.... Po poprawkach będzie sekundę szybciej niż w zeszłym roku? Jak myślicie?
oligator, 23.09.2009 09:46[!]
Celowy wypadek to tez wypadek. Zreszta on chyba byl wlasnie oskarzony o "zamierzone spowodowanie wypadku w celu zmiany wyniku zawodow".
svt, 23.09.2009 10:41[!]
In addition, the kerbs on the exit of Turn 14 have been moved 10 metres downstream, while the wall around the outside of Turns 22 and 23 has been moved closer to the track.

Chyba to się nie pokrywa z:

Krawężniki na wyjściu z zakrętu 14 zostały przesunięte o 10 centymetrów w dół.
rafaello85, 24.09.2009 10:35[!]
Ciekawe czy poprawili bandy? Rok temu troszkę przeciekały...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca