F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

Więcej wiadomości

  Archiwum 2004
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Współpraca rywalizujących ze sobą producentów opon?

Marek Roczniak, 3 czerwca 2004, wyświetlenia: 637<< | lista | T- | T+ | >>
FIA dąży do tego, aby wszystkie zespoły Formuły 1 w opony zaopatrywał tylko jeden producent. Ma to być jedyny sposób na zahamowanie wielkiego postępu w osiągach opon, do czego prowadzi współzawodnictwo firm Bridgestone i Michelin. Obydwu producentom zależy jednak na pozostaniu w Formule 1 i być może wspólnymi siłami będą musieli przekonać FIA, aby zrezygnowała ze swojego pomysłu. Szef firmy Michelin – Pierre Dupasquier twierdzi, że jest możliwe wyprodukowanie odpowiednio twardych opon, wymagających minimalnych prac rozwojowych, które spowolnią nieco bolidy. Obaj producenci muszą oczywiście przekonać FIA, że rozwój nie wymknie się spod kontroli. Pewne pole do popisu musi być jednak pozostawione, gdyż inaczej opony nie będą się od siebie zbytnio różniły, a to oznaczałoby brak rywalizacji, na której właśnie najbardziej zależy firmom Michelin i Bridgestone.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.10.2023  Pirelli z nowym kontraktem na dostawy ogumienia dla F1
11.09.2023  Pirelli rozważa wycofanie się z F1 po sezonie 2028?
14.07.2023  Domenicali nie zmienia stanowiska w sprawie jedenastego zespołu
02.07.2023  Zespoły: Bridgestone może mieć za mało czasu
06.06.2023  Autosport: Bridgestone jest zainteresowany powrotem do F1
Tagi:
Bridgestone
Michelin

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca