F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Senna: Na początku może być trudno

Siostrzeniec Ayrtona Senny jest jednak pewien, że zespół Campos Meta uczyni szybki postęp.
gregoff & bicampeon, 14 listopada 2009, wyświetlenia: 2438<< | lista | T- | T+ | >>
Bruno Senna przyznał, że Campos Meta może czekać trudny okres na początku ich kariery w F1, ale jest pewien, że zespół uczyni szybki postęp. Siostrzeniec Ayrtona Senny zadebiutuje w F1 w przyszłym sezonie wraz z hiszpańskim zespołem.

Przygotowania Camposa do debiutanckiego sezonu są już bardzo zaawansowane, co oznacza, że Senna mógł odwiedzić ośrodek Dallary w Parmie na początku tego tygodnia, aby po raz pierwszy zobaczyć swój bolid na 2010 rok. Dallara, która kiedyś budowała bolidy F1, została wybrana jako projektant i budowniczy samochodu Camposa.

„Jestem pozytywnie zaskoczony tym, jak bardzo zaawansowany jest rozwój bolidu” – powiedział Senna. „Możliwość siedzenia w samochodzie i umożliwienie Dallarze przygotowania szytego na miarę siedzenia, biorąc pod uwagę moją dokładną wysokość i proporcje, stanowi kolejny krok na drodze do pojawienia się podczas grupowych testów F1 w lutym”.

„Ścigałem się już bolidami zbudowanymi przez Dallarę i mam zaufanie do sposobu ich pracy, a także do doświadczenia i jakości. Jesteśmy nową ekipą i na pewno będziemy mieć na początku trudności, ale jeśli będziemy pracować w tym kierunku, to jesteśmy w stanie wykonać dobry debiut w naszym pierwszym sezonie” – dodał Brazylijczyk.

Szef zespołu Adrian Campos był także obecny podczas wizyty i przyznaje, że jest podekscytowany postępem uczynionym przez Dallarę. „Z każdą wizytą w Dallarze postępy są coraz wyraźniejsze i zaczynamy już widzieć samochód w jego ostatecznych wymiarach po obserwacji rozwoju modelu podczas fazy prac w tunelu aerodynamicznym” – powiedział. „Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z naszymi wcześniejszymi planami, to będziemy mieć przynajmniej jeden bolid w Walencji podczas testów na początku lutego i dwa w Montmelo dwa tygodnie później”.

Antonio Cuquerella, inżynier Camposa nadzorujący prace Dallary, dodał, że team był w stanie uzyskać przewagę w przygotowaniach do wyścigów sezonu 2010. „Projekt jest bardzo zaawansowany i już przeszliśmy wewnętrzne testy homologacji. Dallara pracuje od miesięcy niezwykle ciężko i jesteśmy naprawdę zadowoleni z dotychczasowych rezultatów. Dzięki obecnemu zaawansowaniu rozwoju samochodu i danym dostarczonym przez Dallarę, mogliśmy przeprowadzić pierwsze symulacje na niemal wszystkich torach, gdzie zostaną rozegrane wyścigi grand prix w sezonie 2010”.

Źródło: AutoTrader.co.uk, Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.05.2014  Chandhok i Senna dołączają do Formuły E
28.02.2014  Bamboo łączy siły z Aston Martinem w WEC
16.02.2013  Bruno Senna liczy na więcej startów w tym sezonie
05.02.2013  Bruno Senna przesiada się do Aston Martina w WEC
14.01.2013  Bianchi czeka na decyzję Force India
Tagi:
HRT
Senna B.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kokus, 14.11.2009 14:09[!]
Coś ostatnio strasznie huczno o Bruno i Camposie :f
Witek, 14.11.2009 14:29[!]
Wedlug informacji, na ktore natrafilem w sieci, Campos powinien byc lepszy od uwazanego ostatnio przez media za lidera nowych zespolow - Lotusa! Dlaczego tak wnioskuje? Lotus wcale nie otrzyma takich wielkich pieniedzy od rzadu Malezji, jak zapowiadal i jak narazie od sponsorow ma tylko 17% kasy na sezon 2010 - co wcale nie napawa optymizmem! Z drugiej strony maja Gascoyne'a, ale przeciez braku kasy nie da sie przeskoczyc! Takze suma sumarum uwazam, ze Campos Meta I bedzie drugim sposrod najszybszych bolidow w stawce nowych stajni, gdyz nr 1. bedzie na pewno zespol, ktory kupi model Toyoty TF110, a w kuluarach mowi sie , ze to do Manora trafi ten bolid! Takze miejsca w granicach 14-18 przy zalozeniu, ze z wyscigu ktos odpadnie sa w zasiegu Bruno podczas debiutanckiego sezonu A.D 2010! A tak swoja droga to widze FI walczace o miejsca punktowane prawie w kazdym wyscigu oraz totalna porazke USF1 Team! Ale czas pokaze! Za to jestem niemal pewny ze Glock na Manorze wyjdzie duzo lepiej, niz Trulli w Lotusie! No i ciekawe, jak Quadbak-Sauber F1 Team!? I co z HEI ? Mam nadzieje, ze na te pytania juz niebawem poznamy odpowiedz... Pozdrawiam Wszystkich Kibicow F1!
wartek, 14.11.2009 14:41[!]
Gascoyne? nie wiem czy to taki wielki atut :)
moze doswiadczenie ma, ale jakos kojarzy mi sie z porazkami i tym ze zespoly notuja lepsze wyniki po jego odejsciu :)
Simi, 14.11.2009 14:49[!]
wartek co do Gascoyne'a: to, że ma tak mało sukcesów to jedno, ale nie zawsze patrzy się na statystyki. Poczytaj sobie F1 Racing. W którymś numerze był wywiad.

Co do Bruno Senny. Nie wiem dlaczego wiele osób już ocenia, że to pewnie kolejny kierowca, który zaszedł do F1 przez nazwisko. Pożyjemy, zobaczymy. Nie każdy kto ma słynne nazwisko i dostaje się do F1 jest od razu kiepski. Gdzieś zobaczyłem komentarz, że gdyby nie nazwisko nikt o nim by nie słyszał: guzik prawda.
Też trzeba sobie zasłużyć na miejsce w sportach motorowych jak się ma sławne nazwisko. Bruno jeździł (i to w sumie z powodzeniem) w niższych seriach co pozwoliło mu na słuch o nim w F1.
Witek, 14.11.2009 15:13[!]
Z Simi'm sie zgadzam co do joty!

A jesli chodzi o Gascoyne'a, to warto przypomniec jego osiagniecia z ubieglego wieku! W czerwcu 1998 roku przychodzi do nienajmocniejszego Jordana. Efekt? 2 zwyciestwa i 3. miejsce w generalce w 1999 roku! W 2001 roku przechodzi do katastrofalnego Benettona, ktory stanowi cien swoich dawnych lat. Efekt? Juz po 2. latach Renault notuje swoje pierwsze zwyciestwo po powrocie jako stajnia fabryczna, Alonso zdobywa kilka w pelni zasluzonych podium i na koniec sezonu jest 6. w generalce z az 55 punktami i 4 podiami! Potem przechodzi w 2004 roku do Toyoty i od razu team dostaje skrzydel - zdobywa 88 punktow, w tym 5 podiow, 2 pole position i swoje pierwsze fastest lap! Jest bodaj 4. na koniec sezonu w walce o prym posrod konstruktorow! A co do bzdurnej decyzji Toyoty o "obraniu innej, niz Mike sciezki rozwojowej dla TF105" to mysle, ze komentarz jest zbedny! Nie zapomne, jak Mike w kwietniu 2005 tlumaczyl dziennikarzom na jednej z konferencji prasowych, jak to sie stalo, ze nagle TF105 jest takim szybkim bolidem Toyoty (najszybszym ich autem w historii). Mike chwile przytrzymal wszystkich w napieciu, po czym spokojnie powiedzial cos na ksztalt: "To proste. Auto ze slabszym silnikiem oraz gorszym aero, niz bolidy czolowki nie moze hamowac w tym samym miejscu, co wymienione samochody wyscigowe". Ponoc jesli wierzyc legendom, to juz podczas posezonowych testow z TF 104 udalo mu sie wykrzesac z niezmienionego bolidu w porownaniu do tego, czym team dysponowal podczas 2004 roku jakies pol sekundy na okrazeniu! Wszystko ponoc przez diametralna zmiane ustawien oraz drobne innowacje aerodynamiczne a takze ukladu hamulcowego! Mowcie co chcecie, ale Mike jest w jakims sensie geniuszem!
jan5, 14.11.2009 16:17[!]
to dziwne ze senna niby miałbyć tak rozchwytywwany a scigac sie bedzie tylko dlatego ze bedzie robił to za darmo
topor999, 14.11.2009 16:26[!]
jan5---> widocznie Bruno ma tak wielki talent, że buli kasę żeby tylko mu dali się pościągać i mógł powiedzieć kiedyś że jeździł w F1.
ht-hubcio, 14.11.2009 16:30[!]
topor - Alonso też bulił za ściganie się na początku kariery
ICEMANPK1, 14.11.2009 16:43[!]
Alonso do dzis jest paydriverem,tylko teraz placi za niego Santander :)))
jan5, 14.11.2009 16:51[!]
a raikonnen sciga sie tylko dla 5 dolców
Adakar, 14.11.2009 17:17[!]
@kokus ... słuszna uwaga.
To nie jest dobrą wróżbą. Reklama reklamą, to trzeba zrozumieć. Campos to nowy team, szukają ciagle kasy, mają słynne nazwisko, ciagle medialne, ciągnące za sobą MEGA sentyment od 94 roku itd itd itd ... ale szczerze, zaczynają przesadzać. Napompują się tak jak B.A.R. w 1999 roku i tym wieksza będzie porażka ... ze słynnym nazwiskiem (analogicznie do JV, który wtedy był gwiazdą i liczył na powrót na szczyt z nowym projektem)

A co do innych nowicjuszy ......... MANOR podobno zrezygnował z jakichkolwiek makiet (testów) w tunelu aerodynamicznym i polegają jedynie na CFD ... O_O
bicampeon, 14.11.2009 23:07[!]
Adakar - Manor nie podobno, a oficjalnie przyznał o korzystaniu wyłącznie z CFD.
Kamikadze2000, 14.11.2009 23:18[!]
Powodzenia Bruno!!! :))
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca