Prost mówi o tym, że Raikkonen po przerwie będzie w gorszej formie, z własnego doświadczenia? :) Oczywiście rozumiem różnicę, Prost być może był bardziej profesjonalistą (zaraz mnie fani Icemana zabiją), ale nie można skreślać Raikkonena. Być może jednak wystartuje w 2010 w jakimś zespole.
Lubi sobie wypić.) Przyznam się, że chciałem żeby Kimi dostał lekcję pokory, ale szacun ogromny dla niego, że zawsze jest sobą i nic nie udaje.
pewnie już kimi nie pworóci do f1, bo jaki wogole jest sens robic jednoroczna przerwe
Wydaje mi sie ze sporo racji *profesor* ma.Jesli Kimi zrobi sobi sobie rok przerwy to ciezko bedzie mu wrocic,moim zdanim jesli nie bedzie jezdzil w 2010 to juz go nie zobaczymy w F1 podobnie jak z Mika bedzie.Po cichu licze jeszcze ze bedzie w Mercedesie ale male szanse na to sa,fin raczej juz znudzil sie F1 bo patrzac obiektywnie to Mercedes + Kimi w 2010 to jest bardzo logiczna ukladanka i jesli nie podpisza kontraktu to tylko dlatego ze Kimi ma dosc.
Bo nie podpiszą. Na jego jazdę w 2010 naciska jego menedżer, a nie Fin. Powodzenia w rajdach.
Master a z kad masz takie informacje?musisz byc blisko zwiazany z Robertsonami bo juz podajesz to jako pewnik.Nie pajacuj,nic jeszcze nie jest przesadzone takze wstrzymaj sie ,az pojawi jakas oficjalna i definitywna informacja o odejsciu Kimasa,wtedy bedziesz skakal z radosci.
Zasadnicza sprawa: wrócić na pewno będzie mógł ale najprawdopodobniej nie w czołowym zespole. Wciąż jego nazwisko będzie miało dużą siłę marketingową i na pewno wiele zespołów go chętnie zatrudni, wątpliwe jednak czy te z czołówki i czy za duże pieniądze.
Iceman, jakbyś żył w realnym świecie to byś to wiedział. Wejdź sobie na forum i nie zamarznij nam czasem.
A co tam na tym forum wiedza wiecej niz w mediach jest napisane??Byla jakas informacja definitywna i oficjalna ze odchodzi z F1 ,ktora zna ktos z forum a do dzis nie ukazala sie w prasie?Z tego co ja wiem to Kimi twierdzi ze chce bolid dajacy szanse na walke o zwyciestwo a Robertson potwierdzil ze sa w trakcie rozmow z Mercem.Teraz chyba jakies wczasy,wiec z kad masz info o jego definitywnym odejsciu czy tez roku przerwy potwierdzonym w 100%??moze daj link tylko nie na wp. czy jakis onet :))
Nikt Mu nie odmówi że On ma pojęcie,
sam wrócił po roku i walczył zawzięcie
choć wtedy fartownie bo Williams przewodził,
a McLaren z Fordem już się gorzej woził.
Powrót to niepewność w jaką stawkę wskoczy
jak zły bolid trafi będą "pluć" Mu w oczy,
że słaby, bez formy, powrót nieudany
choć stanie na uszach to będzie besztany.
zapewniam Cie ze te info nie pochodzi z zadnej polskiej strony
wiec pochwal sie tym zlotym zrodelkiem,moze byc na PW ,zachowam dla siebie,przegladam portale nie tylko polskie,wlasciwie w wiekszosci zagraniczne i jeszcze nie trafilem na info ze odszedl definitywnie.Owszem sa spekulacje ze ma kontrakt juz w WRC ale nie oficjalne.
ale to nie oznacza odrazu że to jest prawda
Żaden news - poza oficjalnym komunikatem - nie zawiera w 100% prawdy.
Informacje Prosta nieco kontrastują z innymi wypowiedziami nt pracy Kimiego w Ferrari.
Nigdy nie wspominano że jest "emocjonalnie" zaangażowany. Ale nie chodzi o to by merdał ogonkiem na widok skaczącego konika, ale solidnie wykonywał swoją pracę (i za to był chwalony, szczególnie w czasie gdy za partnerów miał zastępców Massy).
A co do wyścigów - wystarczy wspomnieć przesiadkę Fisico do czerwonego bolidu. Samo Ferrari przyznało że bolid prowadzi się niepewnie a mimo to Kimi jakoś nad nim panował.
kuba, 26.11.2009 20:29 | | |
A Whitmarsh twierdził , że Kimi to świetny kierowca rozwojowy i może mimo tego, że mówi mało to zawsze konkretnie i na temat.
Co nie zmienia faktu, że Prost ma rację w kwestii , że jak sobie zrobi totalny urlop ( przygotowanie fizyczne ) to na pewno nie da rady wrócić..
Eli_, 26.11.2009 23:48 | | |
Andrea Stella - inżynier wyścigowy Kimiego w Ferrari :
- " Kimi jest w stanie zrobić wiele za kierownicą, doradztwo naszych inżynierów nie było mu potrzebne. Pod tym względem jest lepszy, niż Michael Schumacher. Kiedy pracowałem jako jeden z inżynierów Michaela, dane zawsze musiały być mu podawane dokładnie - jak powinien poruszać się szybciej w różnych sektorach toru, zgodnie z parametrami z komputera. Kimiemu nie trzeba udzielać tego rodzaju porad. Sam odnajduje sobie rozwiązania "
|