F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Gascoyne: Zawsze chcieliśmy Trullego

"Na jednym okrążeniu to najszybszy kierowca, z jakim pracowałem".
Łukasz Godula, 18 grudnia 2009, wyświetlenia: 2079<< | lista | T- | T+ | >>
Dyrektor techniczny zespołu Lotus F1 Racing – Mike Gascoyne przyznał, że Jarno Trulli cały czas był ich najbardziej pożądanym kandydatem do fotela kierowcy wyścigowego na przyszły sezon.

Legendarna marka powróci do tego sportu po szesnastoletniej przerwie, a jej barwy reprezentowali będą Trulli i Heikki Kovalainenem, mający po jednym zwycięstwie na swoim koncie. Dla Gascoyne'a, który pracował z Trullim w Jordanie, Renault i Toyocie od roku 2000, wybór pierwszego kierowcy zawsze wydawał się oczywisty.

„Jarno był cały czas na szczycie naszej listy życzeń” – wyjaśnił Anglik w wywiadzie dla oficjalnej strony Formuły 1. „Pracowałem z nim kilka razy i dobrze się z nim dogadywałem. Na jednym okrążeniu to najszybszy kierowca, z jakim pracowałem i da nam to obraz naszego prawdziwego tempa bolidu”.

Trulli nie wygrał wyścigu od czasu swojego pierwszego zwycięstwa w 2004 roku w GP Monako, a Kovalainen triumfował na Węgrzech w 2008 roku. „Posiadanie doświadczonych kierowców jest niezbędne” – dodaje Gascoyne. „Ruszyliśmy z przygotowaniami bardzo późno, więc nie chcieliśmy zatrudniać kogoś, kogo trzeba nauczyć, jak wykonywać pracę w F1. Mieliśmy szczęście zatrudnić dwóch ludzi ze zwycięstwami na koncie”.

Źródło: GPUpdate.net
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.03.2021  Trulli: Formuła 1 z obecnymi silnikami nie jest dla mnie
25.09.2018  Trulli rozczarowany zmianami dokonanymi w F1 przez ostatnie lata
19.09.2017  Trulli: Vettel wciąż ma szansę na wywalczenie mistrzowskiego tytułu
08.12.2014  Trulli: Marussia i Caterham nie przysłużyły się F1
19.03.2014  Trulli i Heidfeld dołączają do klubu kierowców Formuły E
Tagi:
Trulli J.
Team Lotus

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
archibaldi, 18.12.2009 16:27[!]
to mu wytknął, że jest mistrzem jednego okrążenia. Zatrudnił go, żeby poznać prawdziwy potencjał bolidu a nie żeby wygrywać wyścigi..
freddiemercury, 18.12.2009 17:44[!]
To, że wygrali po jednym wyścigu nie znaczy, że potrafią wygrywać. Kovalainen farciarsko wygrał GP Węgier, a Trulli to nie wiem w jaki sposób wygrał. Dla mnie o niebo lepszym od tych kierowców jest Heidfeld. Wygrać nie wygrał, lecz jest równiejszy i niezawodny. No i również bardzo doświadczony.
Maraz, 18.12.2009 17:51[!]
Trulli? Zdobył pole position i prowadził niemal cały wyścig w Monako, zapewniając Renault jedyne zwycięstwo w 2004 roku, jako partner zespołowy Fernando Alonso. Na pewno zaraz ktoś powie, że "wtedy wgrałby Schumacher gdyby Montoya go nie wyeliminował", jednak to Jarno kontrolował sytuację, a Schumacher był dopiero po jednym postoju wtedy :)
freddiemercury, 18.12.2009 17:55[!]
"a Trulli to nie wiem w jaki sposób wygrał." <----- :D
Okej, ale faktem jest, że wygrał tylko raz, poza tym na Monako w suchych warunkach trudno było go pewnie wyprzedzić. Jako partner Alonsa został też wyrzucony z Renówki pod koniec 2004 roku :)
Maraz, 18.12.2009 17:58[!]
"poza tym na Monako w suchych warunkach trudno było go pewnie wyprzedzić"
W ten sposób można podważyć wiele zwycięstw w F1. Jarno może nie będzie nigdy MŚ, ale wtedy w Monako wgrał zasłużenie :)
akkim, 18.12.2009 18:27[!]
Maraz święta racja to media zrobiły
i przydomek Trullemu na siłę wkleiły,
a ciągnie się to za Nim jak guma do żucia
i co by nie zrobił, ktoś Mu to zarzuca.

I został na stałe "mistrzem okrążenia"
nawet jak coś ugra, że to Go nie wpienia
bo przecież jest wielu co warunki mają
a w sezonie punkciki ledwo uciułają.
Ducsen, 18.12.2009 18:38[!]
@freddie - z tym wyrzuceniem Trullego z Renault to pewnie też nie wiesz w jaki sposób wyleciał, bo w momencie, w którym został zwolniony zdaje się, że miał więcej punktów niż Alonso...
freddiemercury, 18.12.2009 21:21[!]
Tzn. gdzieś czytałem, chyba w F1 Racing, że poszło o pieniądze, gdy Trulli chciał podwyżki, to Flavio pokazał mu drzwi, ale nie wiem czy to prawda. Wiem też, dzięki zacnemu WM, że Trulli 3 ostatnie wyścigi w barwach Renault miał niezbyt udane. Mimo wszystko wyszło na Renault, bo rok później mieli podwójne WC.
szczepaldo, 18.12.2009 23:15[!]
Jarno twierdził, że odszedł z Renault, gdyż Briatore już wtedy faworyzował Alonso - to raz. Dwa to napięta sytuacja po GP Francji w tamtym sezonie, kiedy to Trulli stracił miejsce na podium na korzyść Barichello na ostatnim zakręcie. Wreszcie trzy to oficjalny powód dla którego zespół go zwolnił, czyli brak zadowalających wyników wraz z biegiem sezonu.

@freddiemercury - właśnie w F1 Racing mniej więcej rok temu był z nim wywiad, w którym przyznał, iż nie przepadają za sobą z Flawiuszem. Przypomniał właśnie wyżej wspomniane GP Francji oraz to, że podium w tym wyścigu przed rokiem przyjął jako osobistą zemstę na całym zespole Renault za to, jak go wtedy skrytykowano i potraktowano w cieniu tych wydarzeń i końcówce sezonu, kiedy to wyleciał.
freddiemercury, 18.12.2009 23:23[!]
A no widziałem ten wywiad i zdjęcia wielce imponującej winnicy Jarna;]
jan5, 19.12.2009 07:26[!]
Czytałem wywiad z f1 racing ale przecież o ile się nie myle to raczej poszło o kase dla truliego po zwycięstwie i to od tego się zaczęło. I tak naprawde (ogladałem f1 2003 ale nie wszytkie wyścigi bo nawet nie było transmisji w polsce ale mimo to jakoś zżyłem się już renault) truli jak zwykle w 2004 jeździł naprawde cienko jak na niego przystało w drugiej części sezonu co jako kibica reanult bardzo frustrowało a co dopiero takiego flawio. Reanult było przez 2/3 sezonu na drugim miejscu w generalce, a przez truliego wyprzedzil je BAR, koles przzestał zdobywać punkty chociaż kwalifikowałł się wysoko a jego kumpel z druzyny walczył nawet o wygrane (chociaz alonso w sezonie 04 popelnaił tyle błędów co piquet, często był w czołówce konczyło się to jak zwykle.....źle. Co do trulego który potrafi być niewiarygodnie szybki na jednym okrązeniu szkoda tylko, że koles był tylko 4 razy PP chcoiaz miał więcej mozliwosci. Ty zawdonikiem toyota nigdy by nie wygrała, już woleli odjeść niz postawić na trulego :P
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca