F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Kubica: Renault nie jest jeszcze zdolne do walki o podia

Według Roberta zespół mogą uratować jedynie poprawki szykowane na Bahrajn.
Michał Sulej, 27 lutego 2010, wyświetlenia: 7038<< | lista | T- | T+ | >>
Robert Kubica nie oczekuje, że Renault będzie w stanie włączyć się do walki o podia już w pierwszym wyścigu sezonu.

Jednak mimo wszystko Polak jest optymistycznie nastawiony i wierzy, że poprawki, które Renault ma wprowadzić podczas ostatniego dnia testów w Barcelonie, przybliżą jego zespół do czołówki. „Będziemy próbować, by znaleźć się w pozycji umożliwiającej nam walkę o czołowe lokaty, lecz myślę, że będzie to trudne do osiągnięcia, szczególnie na początku sezonu”.

„Mamy nadzieję na dobry start i chcielibyśmy być konkurencyjni od samego początku, lecz musimy być realistami – w Bahrajnie na pewno nie powalczymy o podium. Aczkolwiek może być też tak, że w niedzielę wszystkich zaskoczymy, a potem wprowadzimy kolejne poprawki przed Bahrajnem, dzięki którym uda nam się walczyć z czołówką”.

Kubica wyjaśnił też, dlaczego Renault z próbami nowych części aerodynamicznych zwleka do ostatniego dnia testów. „Czekamy bardzo długo, ponieważ każdego tygodnia opracowujemy nowe części, które wyglądają obiecująco w tunelu aerodynamicznym. Zespół postanowił więc zaczekać po to, by przed Bahrajnem móc wprowadzić możliwie jak najwięcej usprawnień – część z nich chcemy wypróbować w Barcelonie. Jest to ryzykowne podejście, ale zespół jest całkiem pewny, że testy w tunelu aerodynamicznym w znacznym stopniu przekładają się na wyniki na torze, tak więc nie mam powodu, by im nie ufać”.

Zapytany o to, jak przebiegały dotychczasowe testy Renault, Robert odparł: „W Walencji musieliśmy zmierzyć się z kilkoma problemami związanymi z ustawieniami, ale szybko sobie z nimi poradziliśmy i wyniki pierwszych testów na Jerez były dla nas całkiem obiecujące – wyglądaliśmy na bardzo mocnych. W ubiegłym tygodniu nadal sprawialiśmy dobre wrażenie, jednak myślę, że straciliśmy już nieco do czołówki. Tutaj [w Barcelonie] jest to trudno ocenić, gdyż nie jeździliśmy jeszcze zbyt wiele”.

„Mamy więc nadzieję, że nowy pakiet i nowe części spełnią pokładane w nich oczekiwania oraz że inne zespoły nie mają już zbyt wiele modyfikacji w zanadrzu. Oczywiście jakieś na pewno będą mieli – część ekip wprowadziła poprawki już tutaj, część jeszcze nie, tak więc dopiero w Bahrajnie wszystko się okaże”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
29.11.2023  Orlen przedłużył współpracę z Robertem Kubicą
22.11.2023  Kubica przystąpi do WEC w sezonie 2024 z AF Corse
05.11.2023  Kubica mistrzem świata WEC w klasie LMP2
27.09.2023  Jota Porsche potwierdza rozmowy z Vettelem ws. startu w Le Mans
11.02.2023  Najważniejsze wyścigi Roberta Kubicy w Formule 1 (Część 2)
Tagi:
Renault
Kubica R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
SkC, 27.02.2010 13:36[!]
A już myślałem ze nie mają żadnych obiecywanych nowych części w Barcelonie. Ciekaw jestem jak bardzo zmieni się jutro wygląd R30 a potem już tylko 14 dni do startu na Sakhir a do pierwszych treningów już tylko 12 i wszystko się zacznie więc czekajmy....
kemek, 27.02.2010 13:48[!]
Plus ostatnie pytanie z tego wywiadu: http://f1.pl/Arty...+M5f487691d73.0.html

Najlepiej chyba rzeczywiście poczekać jeszcze 14 dni i będzie wiadomo prawie wszystko. [;
Patryk777, 27.02.2010 13:51[!]
Ile razy jeździliście z małą ilością paliwa?
Kubica: Poza Walencją, gdzie sprawdzaliśmy działanie czujników, jak dotychczas ani razu.

To nastawia pozytywnie:)
SirKamil, 27.02.2010 14:10[!]
"W Walencji musieliśmy zmierzyć się z kilkoma problemami związanymi z ustawieniami, ale szybko sobie z nimi poradziliśmy"

Kwestie mitycznych i permanentnych problemów z nadmierną podsterownością może więc pożegnać.
biCampeon, 27.02.2010 14:19[!]
Owszem, ale martwi ta część wypowiedzi: "W ubiegłym tygodniu nadal sprawialiśmy dobre wrażenie, jednak myślę, że straciliśmy już nieco do czołówki". No nic, pozostaje trzymać kciuki, że jednak w Bahrajnie Robert będzie w stanie powalczyć o podium.
SirKamil, 27.02.2010 14:38[!]
Brak modyfikacji i usprawnień, które mają być niejako skumulowane i wprowadzone nieco później musi owocować pewną stratą. Summa summarum jeśli się wczytać, wszystko co mówi Robert neutralizuje się wzajemnie. Wychodzi na zero, czyli znajdujemy (po wprowadzeniu modyfikacji) w realnym punkcie na 4-5 miejscy z perspektywą przyzwoitej postawy w pierwszych 7 weekendach i dobrej w kolejnych 12 po głębokim update w Kanadzie co pozwoli zespołowi realnie myśleć o walce o 3 miejsce.
push_mss, 27.02.2010 14:47[!]
Spoko, spoko, lepiej poczekać do Bahrajnu. Przypomne że BMW w Australii 2009 też opowiadało o cudownych poprawkach, a kiedy zaczęli je wprowadzać było już coraz gorzej i gorzej... Zobaczymy jak to będzie, ale wierzę że Renault to nie BMW.
Ducsen, 27.02.2010 14:48[!]
Nikt przed sezonem nie mówi w 100% prawdy choćby był to nawet Robert...
paolo, 27.02.2010 15:10[!]
Patryk777: Jak się traci 4s przy średnim obciążeniu to pusty bak cudów nie zdziała. Pusty bak to nie magiczne zaklęcie, tylko dodatkowy balast łatwy do przeliczenia na czas jeśli się wie ile nalało.

Pozostaje czekać na niedzielę i mieć nadzieję, że wszystko zadziała i popołudniowe prężenie muskułów (symulacja quala) wypadnie korzystnie.

push_mss: Ty chyba inny sezon oglądałeś. W Australii byli mocni, później zwlekali i stawka odjechała i dopiero w połowie sezonu zaczęli wprowadzać grube poprawki i było coraz lepiej. Ciąg dalszy tych prac doskonale pokazuje C29. Przespali pierwszą połowę sezonu bo ich KERS popieścił ii tyle.
prz20, 27.02.2010 15:17[!]
wczoraj pisalem ze miejsce reno to 4-9 a dzisiaj potwierdza sam robert w tej informacji
kusza, 27.02.2010 15:43[!]
Czyli wiedziales wiecej jak Kubica.
bosssu, 27.02.2010 15:46[!]
Patryk777: To, że jeżdżą cały czas mocno zatankowani nie oznacza, że jak pojadą na pustym baku to też będą szybcy. Przecież bolid całkiem inaczej zachowuje się gdy ma pełno paliwa niż gdy jedzie na oparach.
Według mnie powinni częściej robić symulacje kwalifikacji, żeby w Bahrajnie nie okazało się że są szybcy w wyścigu, a mają problem z ustawieniem auta w kwalifikacjach bo zbyt mało przejechali kółek z pustym bakiem na testach.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca