Jakies to szkolne malowanie... wyglada jak by go pomalowali farbą podkładową..:D I sponsorow nie ma.... nos podobny do VR pożyjemy zobaczymy
@ up - no ja zauwazylem conajmniej jednego sponsora - Embratel, przyjrzyj się
Speedster, to jest sponsor Bruno Senny ... tak samo jeden ze sponsorow Kamui pojawi sie juz od samego poczatku na bolidzie Saubera.
Wogole caly bolid jest strasznie surowy... przednie skrzydlo to jakas "kpina" ;-)
wg mnie to bedzie naprawde ruchoma szykana ... zdublują ich po +- 15 okrążeniach.
@Adakar, BMW F1.09 na początku sezonu miało nie lepsze. I ja bym się zdziwił, jeśli przejechaliby te 15 okrążeń. Zero testów. Praktycznie zerowa wiedza o bolidzie... Będzie im cięzko ;/
Senna bedzie w 20 po wyscigach chyba za nieukonczy wyscigow.Chandhok tak samo.sensacja bedzie zdobycie punktu przez team.Kubica tez ma sponsora i to polskiego prosucent nowego napoju enercetycznego
Simi, 05.03.2010 15:26 | | |
No i stało się. Chandhok drugim kierowcą. Nie jestem do tego kierowcy przekonany, ale póki co nie było go w F1, więc nie wiem jak poradzi sobie w stawce.
Mi się wydaje że mogą być najlepsi z debiutantów. Oczywiście nie na początku sezonu, bo właściwie część ,,nieeuropejska" to będą dla nich testy, ale później już tak. W końcu to nie oni robili bolid tylko Dallara.
W filmie z prezentacji jest fajna scena, jak Senna wchodzi do bolidu, a Chandhok wsadza mu kierownicę. W tym momencie sobie pomyślałem, że już jest podział na nr.1 i nr.2 :D.
Interesująca walka się zapowiada na tyłach stawki! Virgin, Lotus i HRT. Wszyscy zaczynają od początku.
1. Virgin upiera się przy CFD + minimale ograniczenie kosztów.
2. Lotos wybiera konserwatywne rozwiązania nie licząc się z kosztami.
3. HRT korzysta z doświadczenia Dallary posiadającej olbrzymie doświadczenie, która produkuje bolidy niemal seryjnie (ale pewnie istnieje dodatkowy czynnik typu: zbudujemy Tobie bolid na miarę twoim funduszy na niego :) )?
Z jednej strony bieda straszna, a z drugiej to w końcu Dallara. Żadna inna firma na świecie nie wyprodukowała chyba więcej single seaterów open wheel niż oni. Ciekawą wyliczankę Senna przedstawił. Dallara robi bolidy GP2, a VR i Lotus byli ledwo s/okr szybsi od GP2. Dallara twierdzi, że jest szybsza "sama od siebie" co najmniej 2s. Działa na wyobraźnię choć na zdrowy rozum wydaje się niemożliwe żeby bez testów pokonali pozostałych nowicjuszy. Powiem szczerze, że ta wyliczanka Senny bardzo mnie zaintrygowała i dała do myślenia. Może nie będzie z nimi tak tragicznie? Inna sprawa, że bolid sam nie pojedzie i szybkość to jedno, a meta to inna sprawa. No i rozbroił mnie tekst o zawieszeniu. Bolid będzie 20kg cięższy bo nie było kasy na kompozytowy zawias...
@pawlok1 , kolejna osoba którą trzeba uświadamiać, żeby myślała szerszymi kategoriami. A nie sądzisz, że Dallarka nie da dupy wycierać swoją nazwą i miałaby "specjalnie" budować gniota w ramach minimalnego budżetu etc. Sądzisz że dla Dallary prestiżem i spełnieniem marzeń byłoby bujanie się w końcu stawki ? Przecież to de facto oni zaprojektowali bolid i to na nich spadłaby krytyka i ... reklamacja.
a to co napisał paolo. Tez mnie rozbroił Senna ... na jakim świecie ten dzieciak żyje. Raz że zawieszenie ze stali, to jeszcze twierdzi ze będą szybsi od Lotusa i Virgina ... mimo że ani jednego testowego kilometra nie zrobili. Pomijam wogole fakt DOTARCIA do mety. Testy wlasnie mają służyć eliminowaniu wad (Virgin hydraulika czy mocowanie przedniego skrzydla, Lotus - wspomaganie ukladu kier. i "brak" downforce) Samo takie "uświadomienie" sobie, w jakich obszarach mamy do nadrobienia juz wiele daje. Hispania jest w LESIE, będą mieli sekunde, dwie ... DO LOTUSA i VIRGIN.
Poza tym chyba dzieciak Senna nie uświadomił sobie że obecnie bolidy F1 ważą prawie 0,8 TONY ! to odnosnie jego porownania do GP2
|