F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.05.2024

Russell chętny na wyzwanie ścigania się z Verstappenem

13.05.2024

Piastri: Wygrana Norrisa daje nam pozytywne znaki

Zespoły popierają rozszerzenie punktowanej strefy

Ferrari potwierdza zatrudnienie Jerome'a D'Ambrosio i Loica Serry

"Bo nie jest Hiszpanem". Czy Alonso ma powody do narzekania?

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Klien i Fisichella jako piątkowi kierowcy HRT?

Obaj wciąż szukają szansy na powrót za kierownicę bolidu F1.
Bartosz Pyciarz, 12 marca 2010, wyświetlenia: 3598<< | lista | T- | T+ | >>
Christian Klien i Giancarlo Fisichella są wymieniani jako potencjalni kandydaci do objęcia roli piątkowych testerów w Hispania Racing Team.

Włoch był nawet widziany w pobliżu garaży hiszpańskiej ekipy w towarzystwie szefa zespołu Colina Kollesa, a z kolei nazwisko Kliena pojawiło się w relacji austriackiej telewizji ORF, która twierdzi, że uczestnik 48 grand prix ma szansę objąć posadę w HRT.

Wskazywać na to mogłaby też nieobecność Austriaka na otwarciu sezonu, po raz pierwszy od roku 2003. Spekuluje się, że Klien przebywa na Wyspach Kanaryjskich z prywatnym trenerem, przygotowując się do powrotu za kierownicę bolidu Formuły 1.

Mówi się nawet o tym, że Kolles jest gotowy zapłacić doświadczonym kierowcom, aby ci rozwijali bolid zbudowany przez Dallarę, który znacznie odbiega tempem od reszty stawki, a kierowcy wyścigowi zespołu Bruno Senna i Karun Chandhok są debiutantami i dużo trudniej będzie im rozwijać bolid.

Ponadto po początkowych osiągach nowych zespołów, prezydent FIA – Jean Todt poruszył kwestię przywrócenia nieużywanej od 2003 roku zasady 107% najlepszego czasu. Oznacza ona tyle, że kierowca który osiągnie czas gorszy niż 107% czasu zdobywcy pole position, nie zostaje dopuszczony do niedzielnej rywalizacji. Szansa na wprowadzenie takiego zapisu już w tym roku jest jednak niewielka, bowiem musiałyby się na to zgodzić wszystkie zespoły.

„Musimy czuć szacunek dla nowych zespołów, które zdecydowały się zainwestować swoje pieniądze w F1, pomimo szczególnie trudnego okresu kryzysu ekonomicznego. Dlatego też nie sądzę, aby był to najlepszy czas na krytykę nowych zespołów – należy ich wspierać i pomagać. Pomaganie im powinno leżeć w interesie każdego” – powiedział Todt.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.05.2013  Bolidy HRT z sezonu 2011 będą startowały w BOSS GP
15.02.2013  Pirelli kupiło bolid HRT z sezonu 2011?
30.01.2013  Ecclestone: Scorpion Racing raczej nie wystartuje w tym roku
29.01.2013  HRT zostanie uratowane?
27.12.2012  De la Rosa rozczarowany zamknięciem HRT
Tagi:
Fisichella G.
Klien C.
HRT

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kubecks, 12.03.2010 20:47[!]
Ktoś doświadczony na pewno przyda się w tym zespole - trzeba poprawiać ten bolid, bo na razie to nawet nie jest auto na miare GP2
push_mss, 12.03.2010 20:55[!]
Po co im trzeci kierowca jak póki co mają tylko jeden bolid ? :D
Sobciu, 12.03.2010 20:56[!]
ŻAL takich komentów
przecież Dallara robi bolidy GP2 i HRT więc jak bolid HRT może być gorszy od GP2, zresztą wystarczy popatrzeć na czasy bo pakiet 05 się dużo od 08 nie różni
Kubecks, 12.03.2010 21:07[!]
Żal to ludzi, którzy nie umieją odczytać odpowiednio ironii... Poza tym dzisiejszy czas HRT nie jest o wiele lepszy od czasów z kwalifikacji GP2...
Kamikadze2000, 12.03.2010 22:05[!]
Jak stwierdził Bruno Senna, to nie wszystko, na co ten bolid stać, więc może poprawią się jeszcze o tę jedną czy dwie sekundy. Co do 107%, mam nadzieje, że nie będzie to nawet potrzebne i w ciągu sezonu stawka wyrówna się do tych 5-4 sekund, nie więcej.
michu94, 12.03.2010 22:05[!]
Ale trzeba przyznać, że poznają dopiero bolid
mbwrobel, 13.03.2010 01:54[!]
A mogli proponować robotę HEI jak był wolny... Cholera wie, może z resztą i proponowali...
Jędruś, 13.03.2010 11:35[!]
Na pewno proponowali, tyle, że Heidfeld chce jeździć tylko dla najlepszych.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca