przecież oni od dawna mają ten kod kreskowy od kiedy zabroniono napisów malboro na bolidziem, więc czemu dopiero teraz się spakneli że to reklama marlboro
@michael85
szanuje twoje poglady, i sam nie jestem homosiem, ale moze forum f1 to nie miejsce na tego typu wypowiedzi? Z niby oni szkodza...
pozdrawiam
Sylas, widze, ze mamy podobny tok myslenia. Jestem w 100% przekonany, ze to druga opcja. :)
JUE na 100%
Chrzanią o oszczędnościach a nie wyciągną możliwej kasy od tytoniarzy....
Nagle się zorientowali jak każde dziecko wie , że kod kreskowy to Marlboro :D Zresztą co się tych fajek uczepili, jak ktoś będzie chciał palić to będzie palił. Jak ktoś pali to się sam truje (chyba , że naraża kogoś na bierne palenie) rozumiem jak by się alkoholu tak czepiali, bo wypadki po pijaku, ale fajki??
"Autorzy raportu szacują, że skutki palenia tytoniu - koszty leczenia, zmniejszona wydajność palaczy, zanieczyszczenie środowiska - kosztują światową gospodarkę 500 mld USD rocznie (prawie 1,5 biliona zł) i zmniejszają PKB jednego kraju nawet o 3,6%."
Ale za to jakie zyski wyciągają koncerny od palaczy.. To jest wielki i prężny bizes ;/
Co do pasków to nie ma cudów, mają sie kojarzyć z Marlboro, ale im tego nie udowodnia przeciez, malowania są dowolne, jeżeli chodzi o kolorystyke. PM nie płacił by ponad 100m $ rocznie tylko za człon nazwy w teamie :P nawet w ferrari
Choć skutki światowego kryzysu są bardzo odczuwalne w F1 a ewentualny brak wielkiego sponsora jakim jest PM sytuacji nie polepszy- to jestem mimo wszystko za bezwzględnym zakazem reklam papierosów.
Kody kreskowe czy piwo lekko zmrużone to nabijanie się z uchwałodawców i po prostu z ludzi.
Idę zapalić.
@SirKamil
A podali ile państwo zarabia na akcyzie, podatku itd? Nie mowie o firmach ale o konsumentach.
A alkoholicy o ile zmniejszają PKB?
A ja jestem za tym, żeby napis "Marlboro" zniknął również z paczek papierosów. Toż to przecież jawna reklama wyrobów tytoniowych! A kody kreskowe powinni usunąć z jakichkolwiek produktów, bo niektórym mogą one kojarzyć się z papierosami. Poza tym powinni zmienić nazwę popularnego brązowego napoju gazowanego, bo kojarzy się z silnie uzależniającym narkotykiem.
Jak życie pokazuje, do każdej praktyki da się dopisać dowolną teorię.
A co do reklamy produktu Philip Morris na poważnie: prawdziwa reklama byłaby wtedy, gdyby po wygranych wyścigach przed dekoracją Button wyciągnął z kieszeni kombinezonu biało-czerwono-czarną paczkę, przypalił (oczywiście zapalniczka benzynową - bo stylowa) i z lubością się zaciągnął pierwszym od dwóch godzin machem.
Poza tym w kampaniach reklamowych Marlboro od czasu wprowadzenia zakazu reklamy wyrobów tytoniowych nie widziałem motywów kojarzących się z wyścigami F1 - więc działa to w dwie strony, bo wizerunek królowej sportów motorowych nie jest wykorzystywany w celu osiągnięcia korzyści handlowej. Nawt kod kreskowy pod paczką jest inny
:-).
Simi, 29.04.2010 21:58 | | |
ALe panowie mają zapłon!
Niestety, ale tyle co się na klawiaturę ciśnie.
Niby tyczy się to papierosów ,ale ...
Jeżeli nie można zawodnika oprotestować z powodów technicznych trzeba wymyślić inny sposób na kopanie dołka .
Jeden poważny sponsor mniej ,a kary też mogą się posypać .
Irytujące zagranie poniżej pasa ,ale taki jest dzisiejszy sport .
Pytanie :kto oświecił tego członka Royal College of Physicians ?
ian, 29.04.2010 23:16 | | |
Wlaśnie, jako fun Mistrza, przypalam kolejnego marlborasa i nie jestem w stanie pojąć: o czym dyskutujecie? Kody kreskowe? To maciupeńkie 1,5x1,0 cm?
|