F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Vettel otrzyma nowe podwozie na GP Turcji

Tymczasem Red Bull musiał podobno zmodyfikować element dyfuzora RB6 na wyścig w Monako.
Igor Szmidt, 20 maja 2010, wyświetlenia: 2943<< | lista | T- | T+ | >>
Sebastian Vettel otrzyma nowe podwozie na Grand Prix Turcji po tym, jak Red Bull odkrył usterkę w bolidzie, którego Niemiec używał w Monako. Vettel został pokonany przez swojego zespołowego kolegę Marka Webbera w ostatnich dwóch wyścigach i w Monako nie był w stanie dorównać tempu Australijczyka przez cały weekend.

Po tym, jak bolidy wróciły do fabryki w Milton Keynes na początku tego tygodnia, zespół postanowił zbadać dokładnie bolid Sebastiana, którego używał on w dotychczasowych wyścigach sezonu 2010 (podwozie numer 3) i odkrył usterkę – mimo iż nie określił dokładnie, na czym ona polegała.

Webber używał podwozia numer 2 w otwierającym sezon wyścigu w Bahrajnie, lecz na dalsze grand prix otrzymał podwozie numer 4. Jako, że austriacki zespół jest zdeterminowany do dawania swoim kierowcom równych szans w walce o mistrzowski tytuł, to zdecydował się na przyznanie Vettelowi zastępczego podwozia począwszy od nadchodzącego wyścigu w Stambule. Szef zespołu Christian Horner, poproszony przez serwis AUTOSPORT o wyjaśnienie sytuacji, odpowiedział: „Sebastian Vettel miał pewne problemy z prowadzeniem swojego dotychczasowego bolidu podczas Grand Prix Monako. Po późniejszej analizie dostrzegliśmy mały defekt w jego podwoziu, które zostanie wymienione na wyścig w Turcji”.

Tymczasem z nieoficjalnych doniesień wynika, że Red Bull został zmuszony do modyfikacji jednej z części dyfuzora podczas ostatniego GP Monako. Jak informuje niemiecki magazyn Auto Motor und Sport, McLaren zidentyfikował jeden z elementów dominującego w tym sezonie RB6 jako niezgodny z obowiązującymi regulacjami.

Tył zaprojektowanego przez Adriana Neweya bolidu już wcześniej zaczął przykuwać uwagę rywali, co spowodowało, że Red Bull zaczął zasłaniać przed startem wyścigu tył samochodów sporą liczbą mechaników, aby utrudnić obserwację kręcącym się w pobliżu osobom z innych zespołów. „Oczywiście tył samochodów jest teraz tak istotny, że próbujemy uczynić go jak najtrudniej dostrzegalnym dla innych” – potwierdził Horner.

Jak donosi Auto Motor und Sport, szef działu inżynierii w McLarenie – Paddy Lowe dostrzegł coś w RB6 w Barcelonie, co uznał za niezgodne z regulaminem. Red Bull został ponoć poproszony przez FIA o zmodyfikowanie projektu, lecz mimo to zdominował wyścig na ulicznym torze. „Musieliśmy użyć wersji bez tych skrzydełek w dyfuzorze i odkryliśmy, że jest nawet lepiej, niż poprzednio” – powiedział Horner.

Źródło: Autosport.com, Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.05.2024  Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa
07.05.2024  Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny
06.05.2024  Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a
06.05.2024  LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu
01.05.2024  The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu
Tagi:
Vettel S.
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
bukuć, 20.05.2010 17:33[!]
Force Austria!2002 season!
No nie , może 2003 ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca