F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.05.2024

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2004
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Dyrektor techniczny Williamsa staje w obronie Antonii Terzi

Marek Roczniak, 8 listopada 2004, wyświetlenia: 808<< | lista | T- | T+ | >>
Zwolnienie Antonii Terzi ze stanowiska głównego aerodynamika w zespole Williams jest wiązane z nieudaną konstrukcją charakterystycznego nosa z kłami, w jaki do połowy sezonu 2004 był wyposażony bolid FW26. W tej sytuacji dyrektor techniczny stajni z Grove – Sam Michael postanowił stanąć kolejny raz w obronie Włoszki, chociaż nie jest już ona jego podwładną.

„Nie byłoby fair całą winę zrzucić na Antonię”, mówi Australijczyk, „bo chociaż ludzie zwracają szczególną uwagę na nos, to jednak według nas jest to tylko jedna z części samochodu. W pewnych sytuacjach rozwiązanie to było lepsze, a w innych gorsze i teraz auto spisuje się lepiej bez tego”.

„Ludzie koncentrują na tym uwagę, bo to się bardzo rzuca w oczy, a w rzeczywistości nie różni się to niczym od zmiany bocznego skrzydełka, komina wylotowego i tym podobnych rzeczy. Jeśli przyjrzeć się naszym skrzydełkom i kominom na bokach bolidu, zmienialiśmy je pięć lub sześć razy w tym roku. Ale kiedy zmienia się cały nos, wszyscy myślą od razu 'aha, musieli popełnić przy tym duży błąd'”.

„Na początku roku ten typ nosa spisywał się zdecydowanie lepiej, a teraz to drugie rozwiązanie jest lepsze. Jest to jednak rezultat pracy grupy aerodynamików i to na prawdę nie fair obwiniać tylko Antonię”, dodał Michael.

Źródło: pitpass.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.05.2024  Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami
03.05.2024  RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em
02.05.2024  Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024
27.04.2024  Vowles: Williams może być mocny w Monako
25.04.2024  Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa
Tagi:
Williams

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca