F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Montezemolo nie jest zainteresowany polemiką

Włoch jest bardzo zadowolony z ponownego zwycięstwa Ferrari.
Igor Szmidt, 27 lipca 2010, wyświetlenia: 2244<< | lista | T- | T+ | >>
Prezes Ferrari – Luca di Montezemolo powiedział fanom Formuły 1, że nie interesuje go furora wywołana przez jego zespół stosujący „team orders”, aby pomóc Fernando Alonso wygrać Grand Prix Niemiec.

Podczas gdy działania włoskiego zespołu zmusiły Felipe Massę do oddania prowadzenia na rzecz zespołowego kolegi, di Montezemolo poparł sposób, w jaki zachował się jego zespół. Ferrari zostało ukarane grzywną w wysokości 100.000 USD i stanie przed obliczem Światowej Rady Sportów Motorowych za złamanie zakazu stosowania poleceń zespołu i nadszarpnięcie reputacji sportu.

Wypowiadając się dla oficjalnej strony zespołu, di Montezemolo powiedział: „Polemika mnie nie interesuje. Po prostu muszę ponownie potwierdzić to, co zawsze uważałem za słuszne – nasi kierowcy są świadomi sytuacji i jest to coś, czego muszą się trzymać. Jeśli ścigają się dla Ferrari, to wtedy interes zespołu jest ważniejszy od indywidualnego”.

„Jak w każdym przypadku, takie rzeczy zdarzały się od czasu Nuvolariego i sam doświadczyłem ich, gdy byłem dyrektorem sportowym za czasów Nikiego Laudy i nie tylko wtedy. Zatem wystarczy tej hipokryzji, nawet jeśli mogę uwierzyć, że niektórzy ludzie woleliby widzieć dwóch naszych kierowców eliminujących się wzajemnie z wyścigu, lecz nie byłoby to z pewnością dobre dla mnie i naszych fanów”.

Montezemolo jest zachwycony faktem, że jego zespół ponownie odniósł zwycięstwo, w przeciwieństwie do martwienia się tym, iż przy tej okazji wywołał wiele kontrowersji, łamiąc przepisy. „Jestem bardzo szczęśliwy z powodu naszych fanów, którzy wreszcie w niedzielę zobaczyli dwa Ferrari prowadzące w wyścigu od startu do mety i które zdominowały wyścig” – wyjaśniał. „Wynik zawdzięczamy wysiłkom wszystkich naszych ludzi, którzy nigdy się nie poddają. Teraz musimy kontynuować taką pracę, musimy poprawić bolid aby był konkurencyjny na każdym torze, na jakim będziemy startować. Alonso i Massa również spisali się bardzo dobrze, dając z siebie wszystko przez cały weekend”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.12.2023  Montezemolo: W F1 jest zbyt wiele torów ulicznych
03.09.2020  Montezemolo: Vettel przestał czuć się w Ferrari jak w domu
06.05.2020  Autosprint: Montezemolo może kandydować na stanowisko prezesa FIA
05.11.2019  Di Montezemolo: Hamilton dołączył do najlepszych tego sportu
27.03.2019  Montezemolo: Charakter przeszkadzał Alonso w walce o tytuły
Tagi:
Ferrari
di Montezemolo L.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
aronek, 27.07.2010 10:09[!]
No i jeszcze bezczelnie mówi w żywe oczy ze było to team orders i to jeszcze bardzo fajne dla niego i Ferrari...
Rada powinna brać takie wypowiedzi pod uwagę i jakos ich ukarać... ale rozsądnie.
slipstream, 27.07.2010 10:14[!]
Z jednym wypada się zgodzić. Dość tej hipokryzji z zakazem TO i martwymi przepisami o nim bo i tak stosują je wszyscy.
biCampeon, 27.07.2010 10:24[!]
"Zatem wystarczy tej hipokryzji" - Amen. Team Orders to nieodłączny element F1.
Jacobss, 27.07.2010 10:43[!]
Powoli, zobaczymy co powie światowa Rada sportów motorowych. Mogą Ferrari zrobić w zasadzie wszystko. Ferrari zamiast siedzieć cicho, to daje im jeszcze kolejny pretekst do ukarania. Ciekawe co by Monte powiedział, jakby dali Ferrari bana np. na jeden wyścig albo kazali startować z końca stawki.
paolo, 27.07.2010 10:46[!]
Rzadko się z panem markizem zgadzam ale tym razem ma rację. Dość tej hipokryzji panowie szefowie. Gdyby to się wydarzyło na początku sezonu to rzeczywiście wstyd i hańba ale akurat w Ferrari w połowie sezonu wyraźnie widać kto odwala lepszą robotę. Kimi swego czasu jako aktualny Mistrz Świata pięknie puścił Massę. Jakość cienka ale za to fajnie z trybun widać http://www.youtub...amp;feature=related. Massa miał więcej punktów więc to on dostał wsparcie zespołu. Teraz jest na odwrót więc przyszła na niego pora. Jedyny problem, że zrobili to tak chamsko z tymi bezczelnymi komentarzami.
Shadowhawk, 27.07.2010 10:47[!]
Nic nie zrobią Ferrari. Według mnie mogli by przywrócić TO, nie było by tej amatorszczyzny z kombinowaniem jak przepuścić kolegę z zespołu.
Gilles, 27.07.2010 10:48[!]
Luca 100% racji, popieram!
christoff.w, 27.07.2010 11:14[!]
Szczery chlop z niego i to sie ceni ale czy to im nie zaszkodzi to sie okaze? Team orders come back! Yeah! I to oficjalnie chyba? ;)
YAHoO, 27.07.2010 11:15[!]
Uważam, że nie będzie aż tak drastycznej kary jak ban na jeden wyścig (o ile w ogóle kara będzie).
Renault za "narażenie życia innych" przez fruwającą oponę i tak zostało dopuszczone do kolejnego wyścigu, więc Ferrari miałoby dostać taką karę za coś, co ma miejsce w każdym sezonie kilkakrotnie?
ergie, 27.07.2010 11:48[!]
Jedynym rozwiązaniem sprawy TO jest wprowadzenie zasady jeden zaspół=jeden bolid.
Tom_Bombadil, 27.07.2010 11:57[!]
Nie można wprowadzać przepisów, które są nie do wyegzekwowania, czyli tzw. martwego prawa. Czas już skończyć to bawienie się w chowanego i udawanie kto lepiej "zagrał" wyprzedzanie w "walce". To nie przedszkole. TO było, jest i będzie, przynajmniej dopóki obowiazują zasada dwóch kierowców w teamie. Najgorsza jest hipokryzja i udawanie.
marrcus, 27.07.2010 12:27[!]
dobrze mówi, trudno sie z tym niezgodzic
Fan1, 27.07.2010 12:27[!]
Może zrobić jakąś nową flagę i jak kierowca nr1 jakiegoś zespołu znajdzie za kierowcą nr2, to buntownikowi się pomacha taką flagą, żeby przepuścił swojego kolegę, i ogólnie, co się taki sługus wychyla, z miejsca przepuszczać.
marcinp, 27.07.2010 12:42[!]
No mówi dobrze ten Pan. Toż TO było jest i będzie tak samo jak wspieranie lepszego kierowcy. Do malkontentów KUB nie wygrałby w sezonie 2008 ani razu gdyby nie TO.
Simi, 27.07.2010 13:30[!]
Team Orders jest wpisane w F1! I nie da się tego pominąć. Dlaczego przepisy tego zabraniają, skoro i tak większość je łamie?
andy, 27.07.2010 17:05[!]
jak ferrari zastosuje team orders to wszyscy mówią "dość tej hipokryzji z TO, głupi przepis, nie da się tego uniknąć, liczy się zespół itp, itd". Poczytałem wypowiedzi tych osób sprzed paru lat kiedy komentowali newsy o team orders ale innych zespołów niż ferrari. Ciekawe, że wtedy mieli całkowicie inne zdanie na temat takiego przypadku! Hipokryzja?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca