F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

Więcej wiadomości

  Archiwum 2005
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Zespół B.A.R gotowy do zaakceptowania ograniczenia testów

Marek Roczniak, 18 stycznia 2005, wyświetlenia: 1040<< | lista | T- | T+ | >>
Nowy szef zespołu B.A.R Honda, Nick Fry, podczas niedzielnej prezentacji bolidu na sezon 2005 powiedział, że jego stajnia jest gotowa do zaakceptowania ograniczenia testów w trakcie sezonu, nawet jeśli Ferrari nadal będzie testować do woli. Ustalony w Brazylii przez wszystkie z wyjątkiem Ferrari zespoły limit testów wynosił 24 dni, jednak z inicjatywy B.A.R został on powiększony do 30 dni.

„Z tego co wiem w chwili obecnej Ferrari nie akceptuje tego”, powiedział Fry. „Myślę, że byłoby chyba lepiej, gdyby wszystkie zespoły zgodziły się na to, a nie tylko dziewięć. Mam więc nadzieję, że do rozpoczęcia sezonu wszyscy dojdziemy do wspólnego porozumienia i żaden zespół nie będzie działał na własną rękę”.

Ferrari jak dotąd twardo sprzeciwia się zaakceptowaniu propozycji pozostałych zespołów, przy czym szef włoskiej stajni, Jean Todt, zapowiedział w zeszłym tygodniu, że w związku z bardziej upakowanym kalendarzem wyścigów Ferrari tak czy inaczej przeprowadzi mniej testów w sezonie 2005. Ponadto zmniejszeniu o 15 osób ulegnie ekipa testowa stajni z Maranello.

Na początku przyszłego tygodnia (25 stycznia) odbędzie się kolejne spotkanie w sprawie ograniczenia testów jeszcze bez udziału Ferrari. Szef włoskiej stajni powinien być jednak obecny podczas zaplanowanych przez FIA na 29 stycznia obrad z udziałem wszystkich bez wyjątku zespołów, których tematem także będzie kwestia obniżenia kosztów w Formule 1.

Źródło: GrandPrix.com, pitpass.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.11.2005  Bolid B.A.R przekroczył prędkość 400 km/h
03.11.2005  Fry: Pomoc nowemu zespołowi nie wpłynie negatywnie na wyniki B.A.R
11.10.2005  Davidson zastąpi Sato w ostatnim wyścigu sezonu?
06.10.2005  Dlaczego Hondzie zależy na drugim zespole F1?
04.10.2005  Honda wykupuje pozostałe udziały w B.A.R
Tagi:
BAR

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca