|
|
|
|
|
|
Długa prosta w Korei przyprawia Red Bulla o ból głowy |
Jednakże Vettel i Webber mają nadzieję, że straty uda się nadrobić na pozostałej części toru. |
|
•Grzegorz Filiks, 22 pa?dziernika 2010, wyświetlenia: 2862 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Pierwszy sektor toru Yeongam wydaje się być głównym powodem zmartwień zespołu Red Bull Racing podczas tego weekendu.
Chociaż większą część porannej sesji Lewis Hamilton musiał przesiedzieć w garażu, ponieważ mechanicy McLarena pracowali nad tyłem jego bolidu, to jednak Brytyjczykowi i tak udało się wykręcić najlepszy czas w pierwszym treningu.
Szybszy wówczas z dwójki Red Bulla – Sebastian Vettel miał pół sekundy straty do lidera i zajął ostatecznie czwartą lokatę. Z kolei świetnie działał Kanał F w samochodzie Roberta Kubicy, bo Polakowi udało się wskoczyć na drugą pozycję.
Głównym problemem „Czerwonych Byków” w pierwszym sektorze jest bardzo długa prosta. Ferrari z kolei udowodniło, że czuje się na tym odcinku świetnie. „Sektor nr 1 nie wydaje się być naszym terenem” – przyznał Vettel. „Jednakże moim zdaniem kolejne dwa sektory dają nam szansę, by odrobić straty”.
Jego partner zespołowy Mark Webber przypomniał sierpniowe Grand Prix Belgii, dodając: „Tak samo było w Spa. Tam też wiedzieliśmy, że jesteśmy bardzo słabi na dojeździe pod górę”. Za słusznością słów reprezentantów ekipy z Milton Keynes przemawiają fakty. Otóż na najdłuższej prostej obiektu w Korei McLaren MP4-25 osiągnął prędkość 316 km/h, co jest prawie o 10 km/h więcej od tego, co udało się do tej pory uzyskać bolidowi Red Bulla.
Źródło: Motorsport.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|