F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.05.2024

Russell chętny na wyzwanie ścigania się z Verstappenem

13.05.2024

Piastri: Wygrana Norrisa daje nam pozytywne znaki

Zespoły popierają rozszerzenie punktowanej strefy

Ferrari potwierdza zatrudnienie Jerome'a D'Ambrosio i Loica Serry

"Bo nie jest Hiszpanem". Czy Alonso ma powody do narzekania?

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Długa prosta w Korei przyprawia Red Bulla o ból głowy

Jednakże Vettel i Webber mają nadzieję, że straty uda się nadrobić na pozostałej części toru.
Grzegorz Filiks, 22 pa?dziernika 2010, wyświetlenia: 2862<< | lista | T- | T+ | >>
Pierwszy sektor toru Yeongam wydaje się być głównym powodem zmartwień zespołu Red Bull Racing podczas tego weekendu.

Chociaż większą część porannej sesji Lewis Hamilton musiał przesiedzieć w garażu, ponieważ mechanicy McLarena pracowali nad tyłem jego bolidu, to jednak Brytyjczykowi i tak udało się wykręcić najlepszy czas w pierwszym treningu.

Szybszy wówczas z dwójki Red Bulla – Sebastian Vettel miał pół sekundy straty do lidera i zajął ostatecznie czwartą lokatę. Z kolei świetnie działał Kanał F w samochodzie Roberta Kubicy, bo Polakowi udało się wskoczyć na drugą pozycję.

Głównym problemem „Czerwonych Byków” w pierwszym sektorze jest bardzo długa prosta. Ferrari z kolei udowodniło, że czuje się na tym odcinku świetnie. „Sektor nr 1 nie wydaje się być naszym terenem” – przyznał Vettel. „Jednakże moim zdaniem kolejne dwa sektory dają nam szansę, by odrobić straty”.

Jego partner zespołowy Mark Webber przypomniał sierpniowe Grand Prix Belgii, dodając: „Tak samo było w Spa. Tam też wiedzieliśmy, że jesteśmy bardzo słabi na dojeździe pod górę”. Za słusznością słów reprezentantów ekipy z Milton Keynes przemawiają fakty. Otóż na najdłuższej prostej obiektu w Korei McLaren MP4-25 osiągnął prędkość 316 km/h, co jest prawie o 10 km/h więcej od tego, co udało się do tej pory uzyskać bolidowi Red Bulla.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.05.2024  Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa
07.05.2024  Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny
06.05.2024  Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a
06.05.2024  LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu
01.05.2024  The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu
Tagi:
Yeongam
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
matisiemiena, 22.10.2010 11:45[!]
Lol, niech oni nie narzekają na te silniki renault. Zmniejszając docisk do takiego jaki ma renault F1 team będą mieć konkurencyjne prędkości max. Tak samo z tym wyginaniem się skrzydła, produkuje tyle docisku że mimo takiej sztywnosci wygina się sporo. Może mieć taką samo sztywność jak inne skrzydla z innych teamów, ale jak produkuje większy docisk to logiczne że bedzie bardziej obciążone.
mbg, 22.10.2010 11:47[!]
niech się boją że na starcie ktoś ich wyprzedzi, bo potem nie widzę szans by mieli sposób na odzyskanie pozycji, w takim układzie tylko boksy zostają.
Maly-boy, 22.10.2010 12:57[!]
biedne płaczki :(
SkC, 22.10.2010 17:37[!]
Jakoś tam Kubica miał największą prędkość na końcu prostej. Problemem Red Bulla nie jest silnik lecz ogromny docisk który ich spowalnia, pomóc im może tylko wersja kanału f z wygaszaniem na wszystko :)
Lolkoski, 22.10.2010 21:28[!]
Ciekawe czemu przez 3/4 sezonu reszta czołówki nie miała podobych problemów jak RBR'y zdobywały PP jedno za drugim
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca