F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

05.05.2024

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Glock: Zostaję w Virgin na sto procent

"Jestem podekscytowany i owszem, definitywnie nadal będę startował z Virgin Racing".
Igor Szmidt, 3 grudnia 2010, wyświetlenia: 2671<< | lista | T- | T+ | >>
Timo Glock zapewnił, że nie ma absolutnie żadnych wątpliwości co do tego, że pozostanie w zespole Virgin na sezon 2011. Glock ma kontrakt z zespołem na przyszły rok, jednak krążyły spekulacje o jego przejściu do innego zespołu po ciężkim pierwszym sezonie Virgin.

Nazwisko Niemca nie zostało uwzględnione w oficjalnej liście startowej opublikowanej przez FIA na początku tego tygodnia, jednak on sam twierdzi, że w stu procentach pozostaje z jego obecnym zespołem. Dodał również, że nie może doczekać się nadchodzącego sezonu, podczas którego spodziewa się poprawy osiągów jego zespołu.

„Jestem podekscytowany i owszem, definitywnie nadal będę startował z Virgin Racing” – napisał Glock na stronie internetowej zespołu. „Było wiele spekulacji mówiących, że chcę opuścić zespół, jednak tu nie chodzi o to, a o poprawienie osiągów i pójście naprzód. To, że zostanę na 99,9 procent – jak donosiły media – jest pewne w stu procentach! Od samego początku miałem długoterminowy kontrakt z zespołem i zapewniłem, że pomogę w budowanie jego w przyszłości. To nie byłoby możliwe do wykonania w ciągu roku. Dodatkowo myślę, że ze wszystkiego, co nauczyliśmy się w tym roku, możemy wyciągnąć korzyści w następnym sezonie. To świetny zespół ludzi, którzy w pierwszym sezonie wylewali z siebie krew, pot i łzy. Niektórzy nie widzieli tego na własne oczy, ale ja widziałem, więc łatwo jest być krytycznym lub cynicznym”.

Glock wsparł decyzję jego zespołu o przedłużeniu daty ogłoszenia drugiego kierowcy zespołu na przyszły sezon, chociaż ma nadzieję, że wydarzy się to jeszcze w tym miesiącu. „Cóż, ja jestem już potwierdzony, więc jeśli chodzi o mnie, nie trzeba nic nowego ogłaszać. Rozumiem jednak, że zespół chce ogłosić cały skład, kiedy potwierdzone będzie również drugie miejsce. Uważam za właściwie przedłużenie swojego czasu i upewnienie się, że będziemy mieli dobrą kombinację młodości i doświadczenia. Dodatkowo musimy się upewnić, że będziemy mieli najlepszy przepływ informacji podczas testów i wyścigów, tak byśmy mogli rozwijać się jak najszybciej i wciąż czynić kroki do przodu. Nie sądzę, abyśmy musieli zbyt długo czekać na tę wiadomość – miejmy nadzieję, że pojawi się jeszcze przed świętami!”

Niemiec przyznał, że poprzedni sezon był bardzo trudny i frustrujący, jednak przyznał, że był bardzo dumny z tego, co zespół osiągnął. „Był bardzo trudny i wymagał dużo ciężkiej pracy – od całego zespołu” – dodał. „Rok 2010 był najcięższym testem dla nas wszystkich, lecz przetrwaliśmy i było to dla mnie niesamowite wynagrodzenie. Przez cały sezon były frustrujące momenty, a kiedy nie wszystko szło jak należy, jako ambitny kierowca przyznaję, że czasami było ciężko, ale dołączyłem do Virgin Racing wiedząc, że będą czekały mnie trudne chwile, więc nie była to dla mnie niespodzianka. Budowaliśmy coś od zera – bez żadnego zespołu, fabryki czy wcześniejszych bolidów, z których można czerpać by informacje. Wszystko co mamy, zbudowaliśmy sami w przeciągu niecałego roku. Powinniśmy również pamiętać, że podjęliśmy dość rewolucyjny projekt naszego bolidu VR-01. Jeśli spojrzysz na nasz sezon z tej perspektywy, dokonaliśmy czegoś praktycznie niemożliwego”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.10.2022  Haas coraz bliżej rozstania z Schumacherem?
27.09.2022  Domenicali: Jestem jedynym, któremu zależy na powrocie GP Niemiec
04.11.2021  Glock: Perez zapewnia Red Bullowi przewagę na tym etapie sezonu
06.10.2021  Glock: Verstappen imponuje mi w tym roku swoim spokojem
21.03.2019  Glock broni Kubicę po nieudanym Grand Prix Australii
Tagi:
Virgin
Glock T.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Master, 03.12.2010 14:05[!]
Kolejny rok stracony
cobra, 03.12.2010 14:09[!]
Lepsze to niż ławka rezerwowych. ;)
General, 03.12.2010 14:12[!]
Jak nie mial szans na lepszy zespol, to lepiej stracic go w F1 w slabszym teamie niz np. w lepszym w innej serii. Nie mozna wykluczyc jakiegos wysicgu, ze moze im sie fartnac zdobycie jakis punktow.

Ze wszystkimi spekulacjami trzeba czekac do pierwszego wyscigu, a to chyba ponad 3 miesiace jeszcze.
jpslotus72, 03.12.2010 14:37[!]
Już kiedyś cytowałem wypowiedź Eddie Jordana z początku sezonu, który w rozmowie o Glocku powiedział: "Nie rozumiem, dlaczego taki kierowca jest w Virgin a nie w Renault"... Virgin po Toyocie był dla Timo krokiem wstecz - i można to było traktować jako "opcję na przeczekanie". Ale kolejny rok w tym zespole będzie chyba rzeczywiście dla niego - jak napisał @Master - rokiem straconym. Jeśli nie Renault, to już chyba lepszą opcją byłaby np. Force India.
MairJ23, 03.12.2010 14:45[!]
lepsza opcja byl by nawet lotus
Masio, 03.12.2010 15:12[!]
I to jest błąd. Jeżeli chce, by jego wyniki były lepsze, to niech odejdzie z Virgin. Jest jeszcze dużo wolnych miejsc.
robsonhein, 03.12.2010 15:25[!]
Jeżeli miał umowę na 2 lata to musiałby wypłacić zespołowi odszkodowanie ,więc nie dziwcie mu się ,że pozostał nie sądzę, że nie przedłuży umowę ,która wygasa po 2011.
Kamikadze2000, 03.12.2010 15:25[!]
Cóż, skoro związał się z tym zespołem i deklarował kilkuletnią współpracę, teraz nie ma co uciekać. Oczywiście, gdyby miał okazję, z pewnością skorzystałby z okazji, ale najwidoczniej miejsca w Renówce czy też FI, są zaklepane (ale nie potwierdzone). Powodzenia Timo!!! ;)

Osobiście mam nadzieje, ze razem z Lucasem ponownie stworzą duet MVR!!! :))
Jędruś, 03.12.2010 15:37[!]
@Masio


Hahah. To nie kierowcy wybierają sobie zespoły.
Glock z pewnością jeździlby w lepszym zespole gdyby jakiś lepszy zespół go chciał.
Nie tylko talent decyduje o wyborze do zespołu.
SirKamil, 03.12.2010 16:11[!]
"dokonaliśmy czegoś praktycznie niemożliwego”.

Faktycznie- z tym trzeba się zgodzić. Przegrana z HRT to coś co historia powinna zapamiętać za zawsze.
maciej, 03.12.2010 16:57[!]
Liczyłem na Renault :) Trudno.
omen10, 03.12.2010 17:01[!]
W takim razie nadzieja w tym, że do Renault przejdzie Senna ;D
mbg, 03.12.2010 17:08[!]
Myślę że Bruno nie załapie się do F1 na 2011. ja liczę że Renault zatrudni QN,

W Virgin będzie jeździł ktoś z czwórki GVDG, JD'A, ALE, DIG.
HRT - DLR i VAL
F.INDIA - SUT, DIR
Simi, 03.12.2010 19:38[!]
Nie sądzę, by Di Resta się załapał. Coś tema ucichł i chyba jeszcze nie teraz.
Co do Glocka - myślę, że nie ma szans na sukces w Virginie. Lotus może się mocno rozwijać, HRT w sumie też, a Virgin??? Obok niego pojedzie Aleshin, na stówę. Co do Senny - Valsecchiemu ciężko będzie przebić to, co płaci Embratel, więc Brazylijczyk raczej zostanie.
jpslotus72, 03.12.2010 20:38[!]
Jeszcze w nawiązaniu do tytułu newsa - Glock na 100% zostaje w Virginie, ale trudno mu będzie w nim pokazać swoich 100% możliwości...
kovalf1, 03.12.2010 22:33[!]
Oj, oby Timo nie ugrzązł w tym zespole na długo. Każdy kolejny rok w Virgin na pewno nie pomoże mu jeśli chodzi o znalezienie lepszego pracodawcy... Zwłaszcza, że ostatnio F1 mocno zaatakowali pay driverzy.
renegade, 04.12.2010 01:29[!]
Autosport podal dzisiaj ze Di Resta podpisze umowe z Farce India na starty w 2011.
Tytul tego watku powinien chyba brzmiec "...na 99%..."?! ;-)
Kamikadze2000, 04.12.2010 11:22[!]
@renegade - cóż, Paul zasłużył sobie na debiut w F1, bez wątpienia! Pewnym jest również to, że Adrian Sutil będzie jego partnerem. Tonio rezerwowym.... ;)
NEO86, 19.12.2010 23:49[!]
Timo musi po sezonie 2011 znaleźć sobie innego lepszego pracodawcę bo to dobry kierowca i w lepszym zespole pokazałby o wiele więcej
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca