|
|
|
|
|
|
Ecclestone użył swoich obrażeń po napadzie do reklamowania zegarków |
Szef F1 po raz kolejny pokazał swoją żyłkę do interesów, choć na granicy dobrego smaku. |
|
•Grzegorz Filiks, 7 grudnia 2010, wyświetlenia: 4489 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Bernie Ecclestone udowodnił, że nawet swoje nieszczęście potrafi zamienić na komercyjną szansę, dzięki której można zarobić.
Szef F1 pod koniec zeszłego miesiąca został napadnięty przed siedzibą oddziału Formula One Holdings w Londynie. Rabusie sprawili mu tęgie lanie i podobno zabrali z jego ręki drogi zegarek.
Teraz zdjęcie pobitego 80-latka widnieje na drukowanej reklamie oficjalnego sponsora Formuły 1 produkującego zegarki. Pod fotografią znajduje się cytat Brytyjczyka: „Zobacz, co ludzie zrobią dla Hublota”.
Szwajcarski producent mający swoją siedzibę w Nyonie, w wydanym oświadczeniu potwierdził, że reklama ze zdjęciem oraz słowami przypisanymi Ecclestone'owi jest autentyczna. Serwis 7sur7.be ujawnił, że reklama pojawi się w środowych wydaniach dzienników Financial Times oraz International Herald Tribune.
Hinduski kierowca F1 – Karun Chandhok powiedział, że było to „klasyczne posunięcie Pana E”.
Wspomnianą reklamę można zobaczyć tutaj.
Źródło: motorsport.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|