F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ferrari zamierza wykonać jedynie typowe zmiany kadrowe w zimie

Luca di Montezemolo: "Będzie kilka zmian stanowisk i korekt, ale nic dramatycznego".
Marek Roczniak, 21 grudnia 2010, wyświetlenia: 1363<< | lista | T- | T+ | >>
Pozyskany z McLarena inżynier Pat Fry to największa zmiana personalna w Ferrari, jaka została dokonana przed sezonem 2011. Pozostałe będą jedynie tradycyjnym promowaniem dobrych ludzi z dalszego planu.

Fry przybył do zespołu z Maranello w połowie bieżącego roku, wcześniej pracując nad wstępnym projektem samochodu McLarena na sezon 2011. W Ferrari objął stanowisko zastępcy dyrektora technicznego.

Po wpadce ze strategią wyścigu w Abu Zabi, która kosztowała Ferrari utratę szans na tytuł w klasyfikacji kierowców pojawiły się głosy, że mogą „polecieć” za to głowy, jednak prezes Luca di Montezemolo powiedział na łamach niemieckiego Auto Motor und Sport, że „nie będą powtarzać błędów z przeszłości”.

„Będzie kilka zmian stanowisk i korekt, ale nic dramatycznego, jedynie normalny proces promowania dobrych ludzi z drugiego rzędu. W przypadku Pata Frya z McLarena, ściągnęliśmy jednego człowieka z zewnątrz i stało się to dużo wcześniej przed Abu Zabi” – dodał Włoch, przyznając następnie po raz kolejny, że w przyszłym roku najważniejsze będzie postaranie się o dobry samochód już na początku sezonu.

Źródło: motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
24.04.2024  Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari
24.04.2024  Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami
23.04.2024  Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP
21.04.2024  Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach
Tagi:
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
akkim, 21.12.2010 20:09[!]
Czyli burza - ale tylko w małej szklance wody,
nakręcali się kibice, a im ni włos z głowy.
Piotrek15, 21.12.2010 20:14[!]
Tą typową zmianą mogłoby być wywalenie Domenicaliego na zbity pysk :]
Kamikadze2000, 21.12.2010 22:14[!]
A to dlaczego?? Przecież Stefek nie jest niczemu winien, że nie zdobyli tytułu. Głównym problemem był słaby bolid w pewnej fazie sezonu. To, że w ogóle Ferdek wrócił do walki, mogą uznać za wielki sukces, choć w głównej mierze zawdzięczali to problemom RBR. A co do jego podejścia - moim zdaniem jest dobre. Ogólnie jest dobrym szefem i prędko nie straci tej posady. Nie każdy musi być Briatore, Dennisem, bądź Todtem, którzy byli przede wszystkim kontrowersyjni i specyficzni. Nie można im jednak zabrać zasług, w postaci sukcesów, które z całą pewnością są po części ich udziałem. Cóż, może toteż było receptą na ich sukces?? Nie wnikam w to. ;) pzdr ;)
Arya, 22.12.2010 01:35[!]
Kamikadze, oj, nie jest niczemu winien, biedny, nieszczęsny szef, przecie jaki on ma wpływ na to, co dzieje się w zespole... Jest dobrym szefem - no nie wiem. Zdaje mi się, że nie umie zebrać tak wszystkiego do kupy jak Todt. I słaby bolid? Ojojoj. Już pisałam o tym, jak "słaby" był ten bolid w temacie o tym rankingu ekspertów. Nie chce mi się tego powtarzać, niemniej wielokrotnie słaba pozycja bolidu wynikała nie z jego niskich osiągów, ale z miernoty Massy, dość częstych w pierwszej połowie sezonu błędów Alonso i słabych strategii. To właśnie McLaren nie zawsze był tak szybki, ale potrafił wykorzystywać sytuację. I dlatego można pochwalić Withmarsha - dobry wynik przy małym budżecie, idealnie dobrana para kierowców, brak afer i napięć, wykorzystywanie większości okazji.
NEO86, 13.01.2011 15:06[!]
Domenicali napewno nie jest tak świetnym szefem zespołu jak Jean Todt czy Ross Brawn ale w tym sezonie wykonał dobrze swoją robotę. Ferrari w 1 części sezonu miało gorszy bolid od McLarena ale potem się to zmieniło.

@Arya
Przecież McLaren ma bardzo duży budżet. Wynosi on 220 mln i jest 2 w stawce za Ferrari
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca