F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

HRT przed styczniem nie ogłosi składu swoich kierowców

Zespół jest w pełni skoncentrowany na sprawach technicznych, ale rozmawia z 5-6 zawodnikami.
Grzegorz Filiks, 23 grudnia 2010, wyświetlenia: 2523<< | lista | T- | T+ | >>
HRT nie spieszy się z wyborem kierowców wyścigowych, ponieważ obecnie jest w pełni skoncentrowane na technicznych przygotowaniach do sezonu 2011.

Chociaż Hispanii nie udało się zabezpieczyć swojej przyszłości po tym, jak koncern Toyota zerwał z nią umowy odnośnie udostępnienia swojego auta i bazy w Kolonii, to jednak przedstawiciele stajni nie mają wątpliwości, że kibice F1 zobaczą ją na starcie do przyszłorocznego wyścigu w Bahrajnie.

Właściciel zespołu Jose Ramon Carabante wyznał we środę dziennikowi Marca, że przygotowania dotyczą nie tylko kolejnych 12 miesięcy, ale i dalszej przyszłości. Spytany czy wierzy w dalsze starty HRT, hiszpański biznesmen odparł: „Tak, oczywiście. To jasne. Samochód pojawi na starcie, bez wątpienia”.

Carabante realistycznie podchodzi do sprawy postępów swojej ekipy w najbliższych latach, ale jego zdaniem do tej pory nie było żadnych sygnałów, które każą wątpić w jej długoterminową przyszłość: „Musimy nadal się rozwijać. Chcemy w ciągu najbliższych paru lat konsolidować stajnię krok po kroku i cały czas wchodzić na jeden stopień wyżej. To długoterminowy projekt i zamierzamy ciągle się uczyć by zobaczyć, czy za 2-3 lata uda nam się wszystko poukładać, co było naszym wyjściowym celem”.

HRT podobno prowadzi rozmowy z wieloma kierowcami odnośnie posady w ich bolidzie na przyszły sezon. Carabante przyznaje, że ma wielu kandydatów do jazdy. „Będą zmiany” – wyznał, mówiąc o składzie swojego zespołu. „Negocjujemy z różnymi zawodnikami. Jest ich pięciu czy sześciu i nie zamierzamy się spieszyć. Do stycznia nic nie ogłosimy, ponieważ sprawdzamy, co będzie najlepszym wyborem. Jest wiele możliwości i chcemy mieć możliwie najbardziej solidnych kierowców, podobnie jak samochód”.

Mówiąc o ambicjach na 2011 rok, Carabante stwierdził: „Musimy być realistami. Chcemy wykonać krok naprzód w porównaniu do minionego sezonu i tyle. Bycie wysoko jest marzeniem, utopią. Punktowanie również jest bardzo trudne, ale chcemy być tuż za Toro Rosso, Force India i zespołami tego kalibru”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.05.2013  Bolidy HRT z sezonu 2011 będą startowały w BOSS GP
15.02.2013  Pirelli kupiło bolid HRT z sezonu 2011?
30.01.2013  Ecclestone: Scorpion Racing raczej nie wystartuje w tym roku
29.01.2013  HRT zostanie uratowane?
27.12.2012  De la Rosa rozczarowany zamknięciem HRT
Tagi:
HRT

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
jpslotus72, 23.12.2010 14:22[!]
Dwa fotele w HRT do wynajęcia - zakończenie licytacji na allegro w styczniu...
cwiek, 23.12.2010 14:25[!]
"Musimy być realistami. Chcemy wykonać krok naprzód w porównaniu do minionego sezonu i tyle. Bycie wysoko jest marzeniem, utopią. Punktowanie również jest bardzo trudne, ale chcemy być tuż za Toro Rosso, Force India i zespołami tego kalibru”.

Ostatnie zdanie mnie rozbroiło.
Jeśli będą tuż za Virgin, to już będzie ich sukces.
gogels, 23.12.2010 15:58[!]
@jpslotus72

To niech już lepiej jedno z miejsc zlicytują na WOŚP, przynajmniej w szczytnym celu akcja będzie. :D
jpslotus72, 23.12.2010 17:20[!]
@gogels

I w jednym z bolidów Jurek Owsiak?... :)
cichy, 23.12.2010 23:34[!]
cwiek,
ale oni w tym roku to akurat byli przed Virgin ;)
noofaq, 24.12.2010 00:54[!]
fotele HRT wolne.. a bolid juz mają? ;)
Tomos, 24.12.2010 10:00[!]
Się okaże, że w Bahrajnie pojadą puste bolidy bez kierowców;p
Simi, 25.12.2010 20:27[!]
noofag - nie, oni pojadą w samych fotelach.
NEO86, 16.01.2011 23:41[!]
Tuż za Toro Rosso i Force India? Niech oni lepiej się skupią na tym żeby nie byli ostatni
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca