|
|
|
|
|
|
Leal drugim kierowcą Rapaxu w GP2 Asia Series |
"Kiedy dowiedziałem się, że jest szansa startów z Rapaxem, ledwo mogłem w to uwierzyć". |
|
•Marek Roczniak, 30 stycznia 2011, wyświetlenia: 2804 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Julian Leal, ścigający się ostatnio w Formule Renault 3.5 i Auto GP, będzie drugim kierowcą mistrzowskiego zespołu Rapax w nadchodzącym sezonie GP2 Asia Series. Dla Kolumbijczyka będzie to debiut w tej klasie motorsportu, poprzedzony jedynie testami z Tridentem w listopadzie ubiegłego roku.
„Kiedy dowiedziałem się, że jest szansa startów z Rapaxem, ledwo mogłem w to uwierzyć” – powiedział 20-latek, który ma na swoim koncie jedno zwycięstwo w Auto GP w głównym wyścigu po wywalczeniu pole position (na hiszpańskim torze Navarra).
„Dominowali w sezonie 2010, co mogę więcej powiedzieć? Jestem bardzo zadowolony z otrzymania takiej szansy i mam nadzieję, że dobrze się spiszę, choć wiem, że nie będzie łatwo. Jest sporo kierowców z wieloletnim doświadczeniem startów w GP2, ale z drugiej strony moim celem jest poprawa okrążenie po okrążeniu”.
Obecna umowa Leala dotyczy tylko startów w azjatyckich mistrzostwach GP2 u boku potwierdzonego na cały rok 2011 w Rapaxie szwajcarskiego kierowcy Fabio Leimera. Jednakże szef zespołu Andrea Bergamini zaznaczył, że są otwarci na rozszerzenie współpracy, jeśli obie strony wyrażą taką chęć.
Źródło: autosport.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|