F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Hamilton: Dodatkowe przyciski nie są zmartwieniem

"Nasi inżynierowie wyszli z dobrymi pomysłami - wszystko jest dość łatwe w obsłudze".
Igor Szmidt, 5 lutego 2011, wyświetlenia: 1911<< | lista | T- | T+ | >>
Lewis Hamilton jest pewien, że McLaren znalazł rozwiązanie, aby zminimalizować trudności dla kierowców spowodowane dodatkowymi przyciskami, których będą musieli używać w sezonie 2011.

Powrót systemu KERS oraz nowe ruchome tylne skrzydła doprowadziły do powstania obaw, że koncentracja kierowców zostanie zaburzona przez ilość przycisków, którymi będą musieli operować podczas wyścigu. Choć Hamilton przyznał, że nowe systemy mogłyby być wyzwaniem dla kierowców, to jednak dodał, że jego zespół znalazł sposób, aby ułatwić życie swoim kierowcom.

„Nawet bez tego zawsze jesteśmy na limicie, więc jeśli będziemy mieli jeszcze więcej do roboty, to będziemy jeszcze bliżej limitu” – przyznał. „Płyniemy jednak wszyscy tą samą łodzią, z wyjątkiem ludzi nie używających systemu KERS. Dla zespołów to wyzwanie, aby uczynić urządzenia jak najbardziej łatwymi w obsłudze. Nasi inżynierowie wyszli z dobrymi pomysłami. W porządku, kiedy jedziesz na całego okrążenie kwalifikacyjne, używanie KERS oraz tylnego skrzydła może być dość trudne, jednak w wyścigach powinno być łatwiej”.

Hamilton przyznał, że od początku popierał nowe zmiany w regulaminie na nadchodzący sezon. „Cieszyłem się ze zmian w regulaminie” – powiedział. „Jeździłem wcześniej trochę z KERS. W połączeniu z ruchomym tylnym skrzydłem powinno to pomóc w wyprzedzaniu – co jest świetną wiadomością dla sportu i fanów”.

Brytyjczyk nie ma również obaw co do wytrzymałości opon Pirelli, które według niektórych kierowców mogą zużywać się szybciej, niż zeszłoroczne ogumienie Bridgestone. „Z chęcią zobaczyłbym więcej pit-stopów” – powiedział. „W zeszłym roku jeden zjazd do boksu był nieco za mało ekscytujący – spowodował to zakaz tankowania bolidów w trakcie wyścigów. Z początkowych faz testów wydaje się, że opony nie wytrzymują tak długo [jak Bridgestone], więc być może będziemy musieli częściej je zmieniać. Jednakże będziemy chcieli przejechać wyścig z jak najmniejszą liczbą postojów, więc będziemy bardzo ciężko pracować nad ogumieniem tak, by wytrzymywało jak najdłużej”.

Mistrz Świata z sezonu 2008 jest również optymistą względem potencjału nowego McLarena, który został zaprezentowany wczoraj w Berlinie. „Ogólnie rzecz biorąc wyglądamy dobrze – co najmniej tak konkurencyjnie, jak w zeszłym roku” – powiedział Hamilton. „Podsumowując jest pozytywnie, a może być nawet lepiej”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności
21.04.2024  Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami
20.04.2024  Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1
19.04.2024  Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach
06.04.2024  Hamilton: Skończyłem z przypadkowymi zmianami w ustawieniach
Tagi:
McLaren
Hamilton L.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
jpslotus72, 05.02.2011 12:09[!]
"W połączeniu z ruchomym tylnym skrzydłem powinno to pomóc w wyprzedzaniu" - jeśli FIA nie będzie stwarzała następnych barier... Bo te nowe rozwiązania i dołączone do nich ograniczenia wyglądają tak, jak jednoczesne otwieranie przepustnicy i wciskanie hamulca - bez sensu...
kusza, 05.02.2011 13:01[!]
Deszcz pada, on mowi, ze prawie sucho, zmrok i prawie nic nie widac - jemu wszystko pasuje, kilo przyciskow na sterze - dla niego to nie klopot, trzeba z tylu stawki sie przebijac do przodu - koles jedzie na max. Ten chlopak naprawde ma wole walki.
Porky2, 05.02.2011 13:21[!]
gdyby nie pierwszy sezon hamiltona w f1, to bym go naprawde bardzo lubil... a tak jeszcze chwile musi poczekac:) ale to, co naopisal 'kusza' jest rzeczywiscie godne podziwu (choc w tym wyscigu, bylo hamiltonowi na reke, zeby zaczac sie sciagc, ale w to juz nie wnikajmy) co do pomocy w wyprzedzaniu, poprzez te wszystkie nowe rzeczy... to sprawa jest taka jak przed 2 laty z samym kersem, tez mialo byc latwiej... ale trzeba pamietac, ze wyprzedzany bolid, tez system kers i ruchome skrzydlo bedzie mial i go uzywal, wiec nie bedzie az tak pieknie, inna sprawa, ze ktorys z kierowcow, moze sobie nie radzic z obsluga tych wszystkich systemow, to wtedy bedzie latwym kaskiem dla takiego np hamiltona, ktorego to nie przeraza:) juz niedlugo sie przekonamy.... byle do bahrajnu:)
pzdr
sas, 05.02.2011 14:56[!]
@up
Wyprzedzany bolid nie będzie mógł mieć położonego skrzydła wbrew temu co piszesz.
jpslotus72, 05.02.2011 15:33[!]
@up
i wbrew zasadzie fair play... Powinna decydować umiejętność wykorzystania ruchomego skrzydła, a nie prawo do jego użycia. KERS może być "bronią" ofensywną i defensywną - ze skrzydłem powinno być tak samo - inaczej to będzie prawie jak niebieska flaga dla wyprzedzanego bolidu... "Prawie", ponieważ ruchome skrzydło nie działa tak całkiem jak automat do wyprzedzania - liczy się też umiejętność jego użycia (Rosberg mówił o problemie z wyhamowaniem w momencie, kiedy skrzydło wraca do normalnej pozycji - zmienia się wtedy jakby waga bolidu). Ale kierowcy powinni mieć szansę wykazania się obiema umiejętnościami - ofensywnego i defensywnego użycia tej nowinki.
Huckleberry, 05.02.2011 16:40[!]
To będzie trochę jak w MotoGP - kierowcy hamują i jednocześnie podnoszą się znad kierownicy zwiększając opór aerodynamiczny.
NEO86, 20.02.2011 12:14[!]
@sas

Ale będzie mógł użyć KERS
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca