F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Heidfeld niezadowolony z balansu

Niemiec był dziś mniej zadowolony z balansu R31, niż na poprzednich testach.
Daniel Moszczański, 19 lutego 2011, wyświetlenia: 3550<< | lista | T- | T+ | >>
Nick Heidfeld był dziś mniej zadowolony z balansu R31, niż w trakcie poprzednich testów, które miały miejsce w Jerez w minionym tygodniu.

Po przerwie na lunch niemiecki kierowca przejął kierownicę bolidu od Witalija Pietrowa i wykonał 41 okrążeń toru. Jednakże pomimo krytycznej oceny zachowania auta na torze Nick jest pewien, że właściwe zmiany w ustawieniach pozwolą znacznie poprawić osiągi.

„Nie byłem zadowolony z balansu tak bardzo, jak podczas moich pierwszych jazd R31 w Jerez, jednak teraz miałem dla siebie tylko jedno popołudnie, co nie wystarczy do poznania zachowania na danym torze i wprowadzenia odpowiednich poprawek. Oczekiwane zmiany nie są duże i mieszczą się w narzuconym zakresie rozkładu masy, jednak z pewnością wpłyną pozytywnie na osiągi auta” – skomentował Niemiec.

„Kierowca nigdy nie jest w 100% zadowolony z samochodu, którym jeździ. Zawsze znajdzie się coś, co można by poprawić. W Jerez byliśmy blisko takich ustawień, które bardzo mi odpowiadały. Pozostało jedynie kilka bardzo niewielkich poprawek. Jestem zaskoczony, że tutaj jest zupełnie inaczej, jednak tor, jak również warunki atmosferyczne są zupełnie inne”.

„To jest bardzo interesujące i musimy zrozumieć przyczyny takiego stanu rzeczy, ponieważ na znalezienie odpowiedniego setupu nie ma zbyt wiele czasu. Musimy również wiedzieć i rozumieć, jaki udział w tym wszystkim ma praca opon. Wprowadziliśmy pewne zmiany zarówno mechaniczne, jak i w innych podsystemach, więc mam nadzieję, że w poniedziałek uda mi się przejechać dużo więcej okrążeń i przetestować więcej rzeczy”.

Heidfeld jest pewien, że nie będzie miał problemów z dostosowaniem swojego stylu jazdy do auta skonstruowanego dla Roberta Kubicy. Dodatkowo nie jest przekonany, że skupianie się na jednym kierowcy wpływa znacząco na charakterystykę bolidu. „Trudno jest ustalić, jak duży wpływ miało to na obecną konstrukcję i na ile możliwe jest zbudowanie auta dla jednego kierowcy. Ja daję z siebie wszystko i po prostu nie myślę o tym. Samochód jest jaki jest i dla kogokolwiek by nie był konstruowany nie wpływa to w żaden sposób na moją pracę”.

Witalij w niedzielę przejmie kierownicę bolidu na cały dzień a Nick będzie testować w poniedziałek.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.06.2021  Berger: Bottas musi odzyskać formę
07.12.2020  Wolff: Bottas nie błyszczał w Grand Prix Sakhiru
26.08.2020  Heidfeld: Pewność siebie Albona została mocno naruszona
10.08.2020  Lehto: Szwarcman jest lepszym kierowcą od Micka Schumachera
10.08.2020  Heidfeld: Sezon 2021 może być świeżym startem dla Vettela
Tagi:
Renault
Heidfeld N.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sisiorex, 19.02.2011 21:35[!]
Nie jestem zaskoczony, skoro przy bolidzie majstrowała osoba wzrostem większa, i cały plan był robiony pod Roberta w tym i jego posturę.
modlicha, 19.02.2011 22:22 Komentarz poprawiony przez moderatora[!]
Po kilku wypowiedziach Nicka z ostatnich kilku dni to mam takie wrażenie jakby mówił: "Samochód jest od taki sobie pewnie gorszy niż rok temu, prawie (cytuje-to słowa Nicka) [ciach], no przecież przygotowywany przez Kubice, ale to nic ja i wózkiem widłowym będę walczył o mistrza - taki jestem driver"...hmm...nie wydaje wam się? Żeby nie było że coś do niego mam to byłem za jego wyborem na zastępce Kubka

Poza tym taka miła dla Kubicy fotka

http://f1.wp.pl/k...49818,wiadomosc.html

Jednak nie ma na niej Nicka Heidfelda...no cóż przynajmniej hipokryzji mu nie zarzucimy :-)

P.S. I jeszcze jedna miła fotka:

http://f1.wp.pl/k...49610,wiadomosc.html
xdomino996, 19.02.2011 22:58[!]
Pierwsze oznaki tego ze to jednak "bolid Kubicy"?
francorchamps, 19.02.2011 23:16[!]
modlicha@

Na grupowej fotce nie ma Heidfelda.. Czyżby to on robił zdjęcie? A może był zajęty goleniem się...
mongoose12, 19.02.2011 23:29[!]
Raczej pierwsze oznaki udowadniania zespołowi jaki jest ważny bo Pietrow nie jest w stanie sobie poradzić z ustawianiem nowego bolidu.
No a Nick oczywiście wszystkie problemy rozwiąże i w poniedziałek znowu wykręci najlepszy czas. No a na testach to wiadomo że jak się bardzo chce i ma się dobry bolid to żadna sztuka i Nick znowu "urośnie" do miana kandydata na WDC.
kabans, 20.02.2011 00:16[!]
przecież wcześniej jeździli bez bajerów, są bajery są problemy z balansem. Ciekawe ilu z was będzie się wypowiadało tutaj za pół roku, kiedy odczujecie wyraźny brak kubicy i odkryjecie na nowo f1 ?
Viper, 20.02.2011 01:31[!]
Cześć! A dajcie mu spokój. Nic z tego mezaliansu z Renault nie wyjdzie. Będzie jeździł jak zawsze, czyli przeciętnie ;)
mongoose12, 20.02.2011 08:35[!]
Jeśli bolid będzie przeciętny to i Nick będzie jeździł przeciętnie. Do tej pory zawsze nie miał bolidu mogącego wygrać bez niezwykłych okoliczności jak ta w Montrealu.
A jeśli bolid będzie bardzo dobry to i Nick sobie poradzi tak jak i Vettel czy Button którzy są dla mnie przeciętnymi kierowcami.
francorchamps, 20.02.2011 09:04[!]
Moje zdanie na ten temat jest takie że renault faktycznie okaże się dobrym bolidem, ale problem ich będzie polegał na tym, że Ferrari i McLaren okażą się bardzo dobrymi bolidami a RB7 pewnie Rewelacyjnym...

Reszta w rękach ierowców, a w tym aspekcie po jednym Mistrzu kierownicy mają Ferrari McLaren i to oni zredukują różnicę między bolidem Idealnym a Bardzodobrym..

Renault skazane bedzie pewnie na walke z Mercem którą dzięki Rosjaninowi przegra, Heidfeld zaś nie ma iskry Bożej żeby namieszać tyle co Kubika w 2010 (kilkanaście punktów mniej niż DRUGI Kierowca Ferrari ..

To sa moje przypuszczenia na najbliższy sezon... Pozdro Wszyscy!
mongoose12, 20.02.2011 09:38[!]
@up
Czyli kopia poprzedniego sezonu ??? Nie wydaje mi się.

@francorchamps
Za dużo zmian żeby przyszły sezon był podobny do zeszłego. Moim zdaniem kluczem do WDC będą umiejętności kierowcy do oszczędnej jazdy względem zużycia opon. Wydaje mi się że walke o to stoczą Vettel ze względu na doskonały bolid i Button oraz Nick ze względu na te umiejętności bo zmian opon podejrzewam zdecydowanie więcej niż w poprzednim sezonie. Również konieczność większej obsługi ustawień w trakcie jazdy odbije się na niektórych kierowcach którzy z tym sobie nie radzą jak np. Hamilton czy Schumacher. Co do Ferrari to przewiduje dla nich słabszy sezon i walke z Mercedesem i LRGP o trzecie miejsce. Konstruktora wygra McLaren.
jpslotus72, 20.02.2011 10:40[!]
Nick stał się dla wielu rodaków Roberta "kierowcą specjalnej troski" - bez przerwy patrzą mu na ręce i wsłuchują się w każde słowo, żeby wyłapać jakieś drugie dno - aluzje i podteksty... Żeby to się nie przerodziło w jakąś manię ("heidfeldofobię").
Gdyby podobne wypowiedzi (na temat balansu itp.) padły z ust jakiegokolwiek innego kierowcy, były przyjęte jako normalna wypowiedź w czasie testów. Ale słowa Heidfelda trzeba zaraz dokładnie zanalizować, żeby odkryć, "co właściwie chciał powiedzieć" za pomocą tego szyfru. Kierowca powiedział, że balans nie jest tak dobry jak podczas poprzedniej sesji - nie ma w tym nic sensacyjnego.
Ja uważam, że - niezależnie od tego, jak do tego doszło - należy Heidfelda traktować po prostu jako kierowcę, jeżdżącego w stajni Renault. Jeśli będziemy ciągle patrzeć na niego jako na "Niemca jeżdżącego w bolidzie Roberta", to zamiast obiektywnie oceniać fakty, będziemy tworzyć teorię "heidfeldgate" - dlaczego powiedział to a nie tamto? dlaczego sfotografował się tu a nie tam? dlaczego się uśmiechnął? dlaczego się nie uśmiechnął? o czym rozmawiał z Boullierem? o czym nie rozmawiał z Pietrowem? dlaczego wspomniał o Robercie? dlaczego nie wspomniał o Robercie?... A może by mu tak założyć "pluskwy" w bolidzie (nie zapomnieć wymontować po powrocie Roberta!)?

PS Moje słowa nie odnoszą się do wszystkich komentarzy w tym temacie - do niektórych w ogóle, do innych częściowo - chodzi mi (przy okazji) o ogólną atmosferę, jaka zapanowała wokół angażu Heidfelda. Oczywiście w opisie tej atmosfery użyłem pewnego przerysowania - moje odczucia wyraziłem grubszą, stylizowaną kreską - chodzi o sens, a nie o formę.
Czechoslowak, 20.02.2011 11:07[!]
"Kłamstwo powtórzone sto razy staje się prawdą" - zwłaszcza gdy powtarzane jest przez wszystkie nieomal media!
Podobnie jak z Kaczyńskiego udało się polskim mediom zrobić niebezpiecznego psychopatę, który zagraża naszej demokracji, tak z Heidfelda zrobili jakąś teutońską bestię, "polakożercę" i śmiertelnego wroga Kubicy, który tylko czyha na to by podstawić nogę Polakowi. Większość nic innego nie robi tylko tropi ślady niecnych postępków Niemca, we wszystkim dopatrując się działania przeciw Kubicy, jestem przekonany, że niektórzy byliby gotowi stwierdzić, że to sam Heidfeld odkręcił tę nieszczęsną barierkę...
A przecież wystarczy tylko krytycznie spojrzeć na to co pisze sport.pl (czy jego macierzysta gazeta.pl) i postarać się wyrobić sobie własne zdanie, zamiast w ciemno powtarzać bzdury pisane przez pismaków.
sneer, 21.02.2011 09:24[!]
Ha, Nikuś już gwiazdorzy. Eric sobie pluje w brodę - pomysł żeby wsadzić do bolidu robionego pod Kubicę Heidfelda był delikatnie mówiąc chybiony. Ale Nikuś to było takie dobre, bezpieczne rozwiązanie. Które wyjdzie bokiem.
mbwrobel, 21.02.2011 17:20[!]
@up
nie ma to jak napisać komentarz bez czytania, co napisali inni. Trzecie stadium - wszyscy mówią, nikt nie słucha :-).
NEO86, 12.03.2011 16:48[!]
@jpslotus72

Zgadzam się z Tobą w 100%

Aż szkoda czytać komentarze ludzi którzy uroili sobie jakieś bezsensowne teorie spiskowe.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca