Lauda chyba czyta komentarze na WM bo dobrze gada
chociaz raz cos madrego powiedzial
i tak i nie :P
Samo regulowane tylne skrzydło nie jest pomysłem złym, zło zaczyna się od 600-metrowej strefy wyprzedzania, od 1 s różnicy etc... Głupio to tak trochę, że kierowca żeby użyć narzędzia przeznaczonego z założenia do ataku musiał uważać czy jest 0,9 czy 1,1 sekundy za bolidem z przodu ;]
j12k 1,1 to nic nie zdziała, zrresztą przy 0,9 tez ciezko
Kajt, 21.02.2011 14:37 | | |
F-Duct był dużo lepszym pomysłem.
Dlaczego FOTA zdecydowała się na ich zabronienie, tak jak i podwójnych dyfuzorów, a powrócono do marnego KERSu? Pozostanie to dla mnie tajemnicą.
Tak właściwie to...chyba Red Bull rok temu wystąpił z FOTA jak był pomysł zorganizowania własnej serii wyścigowej. Czyli on mógłby zastosować tamte nowinki?
PS. Już był filmik z Sauberem używającym ruchomej tylnej lotki.
@THC-303
Ruchome skrzydło w ogóle nie wydaje mi się dobrym pomysłem - jest to jednak trochę "sztuczne narzędzie" (to jakby motorek w rowerze, który można włączać przy jeździe pod górę - chociaż istota jazdy rowerem leży w mięśniach cisnących na pedały) - ale z tymi ograniczeniami, o których wspominasz, to już jest (jak mawiają nad Tamizą) ridiculous...
Kanał F był chyba jednak sporo lepszy. A regulowane tylne skrzydło to głupi pomysł. No chyba, że ktoś chce by
wyprzedzanie zależało od paru przycisków, a nie od umiejętnośći kierowcy i auta.
dac im stalowe hamulce i wszystko byloby ok.
strefa hamowania bylaby duuuuuzo dluzsza i latwiej byloby wyprzedzic. Bez zadnych skrzydel, kersow itp itd.
@up-tylko że miałbyś problemy z wytrzymałością,lepsze były by karbonowo-ceramiczne.Ale pomysł z wydłużeniem lekko drogi hamowania jest bardzo dobry,do tego dadając turbo robiące wir w baku(coś typu w latach 80 a nie jakieś eko turbo)wtedy było by widowisko.
Nareszcie powiedział coś mądrego
|