F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ferrari miało problemy z dociskiem przodu bolidu w Melbourne

"Chcemy zbadać dlaczego nie zobaczyliśmy na torze tego, co widzieliśmy na papierze".
Grzegorz Filiks, 29 marca 2011, wyświetlenia: 2767<< | lista | T- | T+ | >>
Ferrari zabrało się do jeszcze bardziej wytężonej pracy po rozczarowującym otwarciu sezonu w Melbourne, gdzie ich bolid był zdecydowanie wolniejszy od konstrukcji Red Bulla, mimo obiecujących rezultatów osiąganych podczas zimowych testów.

„Nie byłem zaskoczony konkurencyjnością Red Bulla, ale jej brakiem u nas” – przyznał Fernando Alonso w wywiadzie udzielonym dziennikowi Bild.

Zdaniem szefa Scuderii – Stefano Domenicalego problem tkwi w zbyt małym docisku przodu ich nowego samochodu, przez co pogorszył się jego balans i zdolność do współpracy z oponami Pirelli. „Chcemy zbadać dlaczego nie zobaczyliśmy na torze tego, co widzieliśmy na papierze” – cytuje Włocha dziennik La Stampa. „Jednakże musimy być realistami i jeśli Red Bull zachowa swoje tempo, straty w Malezji nie uda się zniwelować”.

Niemniej jednak Alonso podkreśla, że zdobycie tytułu ciągle pozostaje jego celem na ten rok. „Do wygrania mistrzostw potrzeba 13,4 punktu na jeden wyścig” – obliczył Hiszpan. „Mam 12, więc prawie osiągnąłem średnią. Tak, straciłem dystans (w klasyfikacji generalnej) do Vettela i Hamiltona, ale zyskałem wobec dwóch innych rywali w walce o tytuł – Webbera i Buttona”.

Eksperci mają nieco inny pogląd na całą sytuację i tak na przykład były inżynier F1 – Joan Villadelprat twierdzi, że Ferrari jest „nigdzie w porównaniu z tym, gdzie według założeń mieli być”. Dodał: „Mają o wiele mniej docisku niż Red Bull, ponieważ skonstruowali zbyt konserwatywny bolid nie podejmując żadnego ryzyka. Niemniej jednak Scuderia wie, jak się rozwijać, a podstawa (samochód) jest dobra i niezawodna”.

Alonso z kolei przekonuje, że słabsza predyspozycja w Melbourne być może była jednorazową wpadką. „Popełniliśmy jakiś błąd, ponieważ przez całą zimę byliśmy sekundę przed Toro Rosso, Sauberem i Renault, a dziś z nimi walczyliśmy” – stwierdził 29-latek w rozmowie z telewizją La Sexta.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.05.2024  Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em
01.05.2024  LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami
01.05.2024  Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami
01.05.2024  LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
Tagi:
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Karol26, 29.03.2011 13:56[!]
Każdy myślał, że Ferrari zdominuje z RedBullem rywalizacje. Po raz kolejny widać, że rzeczywistość testów a sezonu jest zupełnie inna :)
oligator, 29.03.2011 14:37[!]
A Petrov sie nie liczy? Och nando...
SkC, 29.03.2011 14:48[!]
Z tą sekundą nad Renault to grubo przesadził
michal5, 29.03.2011 15:36[!]
Ferrari jest mocne tylko tu im nie wyszło. na testach Ferrari nie miało problemu z zbyt małym dociskiem z przodu
w Malezji będzie Ferrari przed mclarenem
jpslotus72, 29.03.2011 15:44[!]
Na tle przedsezonowych zapowiedzi McLaren zaskoczył pozytywnie - Ferrari negatywnie (oba zespoły faktycznie zamieniły się rezultatami, które wg tych zapowiedzi miały osiągnąć na starcie sezonu). Tylko Mercedes - jak przed sezonem siał zamieszanie w zapowiedziach, tak skończył w zamieszaniu na torze...
kabans, 29.03.2011 16:15[!]
SkC a ile red bull ma przewagi na renault?
SkC, 29.03.2011 19:00[!]
A czy ja mowie że ta sekunda dotyczy RBR ?
adnowseb, 29.03.2011 19:08[!]
Ponieważ jestem optymistą i uwielbiam ten zespół, mam nadzieją jak Alonso że to''jednorazowa wpadka''
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca