F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Karthikeyan pewny, że HRT zakwalifikuje się do wyścigu w Malezji

Tymczasem szef hiszpańskiej federacji samochodowej mocno skrytykował szefów HRT.
I. Szmidt/M. Roczniak, 30 marca 2011, wyświetlenia: 2205<< | lista | T- | T+ | >>
Narain Karthikeyan twierdzi, że w pełni popiera przywrócenie zasady 107% w Formule 1 i jest pewien, że będzie wystarczająco szybki, aby zakwalifikować się do drugiego wyścigu sezonu 2011.

Zmagający się z problemami hiszpański zespół HRT rozpoczął otwierający sezon weekend nie najlepiej, praktycznie nie wyjeżdżając na tor podczas wolnych treningów, a następnie nie przejeżdżając wystarczająco szybkiego okrążenia, by zakwalifikować się do australijskiego wyścigu.

Kiedy bolid F111 w końcu wyjechał na tor w Melbourne, z przodu mogliśmy zaobserwować skrzydło z zeszłego roku dopasowane naprędce do nowego nadwozia po tym, jak nowy nos nie przeszedł pomyślnie obligatoryjnego testu zderzeniowego FIA.

„Jeśli dostaniemy nowe skrzydło... Nie jeśli, na pewno je dostaniemy” – powiedział Hindus Karthikeyan agencji Reuters przed następnym weekendem w Malezji. „Jesteśmy całkiem pewni, że uda się nam zakwalifikować i jeśli wszystkie te rzeczy się wydarzą, nie będziemy mieli żadnej wymówki, by nie zakwalifikować się do wyścigu w Malezji” – powiedział.

Wiele osób z samego padoku Formuły 1 przyznało, że gdyby bolid HRT rzeczywiście zakwalifikował się do wyścigu na torze Sepang, to byliby oni tym faktem zdziwieni. Jednakże Karthikeyan twardo przyznaje, że zasada 107% – która wróciła do F1 po długiej nieobecności – jest słuszna dla tego sportu. „Generalnie włodarze nie chcą, aby do wyścigu byli dopuszczani żartownisie” – powiedział. „Szanujemy zasadę 107%. Jesteśmy poważnym zespołem. Myślę, że kiedy wszystko zadziała to sprawimy niespodziankę niektórym osobom”.

Tymczasem szef hiszpańskiej federacji samochodowej i członek Światowej Rady Sportów Motorowych FIA – Carlos Gracia wyraził swoje wzburzenie postępowaniem szefów HRT. „Nie powiedziałbym, że jestem rozczarowany, ponieważ można się było tego spodziewać. W takiej sytuacji wolałbym, aby w ogóle nie było hiszpańskiego zespołu w F1. Chcę hiszpańskiego teamu, który jest poważny i ma niezbędny budżet, a nie stajni, z której ludzie się naśmiewają. Hispania nie odrobiła pracy domowej. Nie można być w Formule Jeden w tak niepewnej kondycji”.

Źródło: onestopstrategy.com (1), onestopstrategy.com (2)
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.05.2013  Bolidy HRT z sezonu 2011 będą startowały w BOSS GP
15.02.2013  Pirelli kupiło bolid HRT z sezonu 2011?
30.01.2013  Ecclestone: Scorpion Racing raczej nie wystartuje w tym roku
29.01.2013  HRT zostanie uratowane?
27.12.2012  De la Rosa rozczarowany zamknięciem HRT
Tagi:
Karthikeyan N.
HRT

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
akkim, 30.03.2011 11:37[!]
"Jeśli dostanę skrzydło ?" Nieee, On je dostanie,
złożą bolid na sezon - to nie żartowanie ?
damian27, 30.03.2011 11:42[!]
powiem krótko. Optymista
mbg, 30.03.2011 11:44[!]
ciekawe co będzie jak kierowcy rozbiją swoje bolidy. Na nowe części pewnie będą musieli czekać parę tygodni. O ile zapłacą mechanikom ;))) moim zdaniem wycofają się z mistrzostw
pablonzo, 30.03.2011 11:49[!]
Powiem tam tak: przez cały czas byłem za nimi, ale powoli zaczynam tracić nadzieję na to, że w ogóle coś sobie pojeżdżą. Robi się wokół nich nagonka, muszą się ogarnąć albo polecą z F1. Poczekamy do następnego GP i zobaczymy czy w ogóle się zakwalifikują.
gnt3c, 30.03.2011 12:05[!]
"Jesteśmy całkiem pewni" :) głupszego zwrotu nie słyszałem :)
mat_eyo, 30.03.2011 12:28[!]
@ qnt3c "Jesteśmy całkiem pewni" to dosłowne tłumaczenie "We are pretty sure" więc nie uważam tego za jakieś bardzo głupie. Co do tematu to uważam, że w Malezji się zakwalifikują (jeśli nie obaj to z całą pewnością Liuzzi) natomiast żaden z bolidów HRT nie ukończy wyścigu.
Mexi, 30.03.2011 12:57[!]
Carlos Gracia zamiast wrzucać na HRT sam by pomyślał jak im pomóc.
mat_eyo, 30.03.2011 13:00[!]
@ Mexi dokładnie! Najłatwiej jest krytykować, pomóc w znalezieniu sponsorów to już nie łaska :/
akkim, 30.03.2011 13:17[!]
Jak Chcecie znaleźć sponsora po takim blamażu?
Kto zechce, by ich firmę z HRT kojarzył?
Przed tym wszystkim, owszem, jak była panika
trzeba było gadać a nie z testów znikać.
mat_eyo, 30.03.2011 13:42[!]
Zawsze można znaleźć sponsora, F1 sama w sobie jest tak wielkim "oknem wystawowym", że mimo wyników HRT reklama na ich bolidzie byłaby opłacalna. A sytuacja, w której prezes HISZPAŃSKIEJ federacji samochodowej obraża jedyny HISZPAŃSKI zespół F1 jest dla mnie chora.
marcin.p90, 30.03.2011 14:15[!]
A jak to jest z zasadą 107%, przypuśćmy, że np. jeden z bolidów Williams nie mógłby wystartować w Q1 przez jakąś usterkę, czyli nie osiąga żadnego czasu. Czy w takim przypadku jest możliwość, że sędziowie dopuszczą taki bolid do wyścigu?
YAHoO, 30.03.2011 14:17[!]
@marcin.p90:
W takich przypadkach FIA może dopuścić bolid do wyścigu.
THC-303, 30.03.2011 15:01[!]
marcin p90
Oczywiście. Wyobraź sobie sytuację że np Vettel, Alonso albo Hamilton wygrywa 3 treningi i na wyjazdówce w Q1 pada mu silnik :)
Jeśli byłby to kierowca z jakiegokolwiek innego teamu niż VR i HRT też by uszło, w koncu an treningach ci kierowcy jeżdżą szybciej niz 107 procent czasu PP :)
raf2, 30.03.2011 15:44[!]
Tak wogóle ten przepis brzmi trochę inaczej, a mianowicie kierowca który nie osiągnie w Q1 107% najlepszego czasu jest poddawany decyzji sędziów FIA i to oni ostatecznie zadecydują czy dopuścić do wyścigu kierowcę.
maiesky, 09.04.2011 10:30[!]
No i proszę- mieli rację. Brawo!
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca