|
|
|
|
|
|
B.A.R Honda oficjalnie akceptuje werdykt FIA |
|
•Marek Roczniak, 12 maja 2005, wyświetlenia: 619 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Zespół B.A.R Honda wydał dzisiaj oficjalne oświadczenie, w którym informuje o ostatecznym zaakceptowaniu decyzji Międzynarodowego Sądu Apelacyjnego FIA. „Po wnikliwym przeanalizowaniu całej sprawy, wliczając w to rozległe konsultacje z innymi zespołami, B.A.R Honda przyjmuje do wiadomości, że samochody Formuły Jeden muszą zawsze ważyć co najmniej 600 kg bez ani jednej kropli paliwa, i że to odnosi się także do takich systemów paliwowych, w których część paliwa jest nie do wykorzystania. Przed wyjaśnieniem tej kwestii zespół był szczerze przekonany, iż nie nadające się do użycia w trakcie wyścigu paliwo nie musi być usunięte przed zważeniem bolidu”.
Ponadto zespół przyznał, że w zaistniałych okolicznościach sędziowie Międzynarodowego Sądu Apelacyjnego FIA okazali się w pełni niezależnymi profesjonalistami najwyższych standardów i ich werdykt był jak najbardziej sprawiedliwy, podobnie jak i w innych przypadkach. „B.A.R Honda chce tylko móc rywalizować z innymi zespołami w Mistrzostwach Świata Formuły Jeden na w pełni równych i sprawiedliwych zasadach i z nadzieją oczekuje na powrót do rywalizacji w Grand Prix Europy”, czytamy w oświadczeniu. Sprawę można już zatem wreszcie uznać za zamkniętą.
Źródło: BARHondaF1.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|