F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.05.2024

Kick Sauber z dużym pakietem poprawek na GP Emilii-Romanii

Verstappen krytykuje przepisy dot. przyznawania superlicencji

Hulkenberg: Komatsu robił wszystko, aby zatrzymać mnie w Haasie

Russell chętny na wyzwanie ścigania się z Verstappenem

13.05.2024

Piastri: Wygrana Norrisa daje nam pozytywne znaki

Zespoły popierają rozszerzenie punktowanej strefy

Ferrari potwierdza zatrudnienie Jerome'a D'Ambrosio i Loica Serry

"Bo nie jest Hiszpanem". Czy Alonso ma powody do narzekania?

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Hamilton i Alonso zaakceptowali kary po wyścigu

"Wiedziałem, że dostanę karę" - przyznał Hamilton.
Nataniel Piórkowski, 10 kwietnia 2011, wyświetlenia: 2500<< | lista | T- | T+ | >>
Lewis Hamilton i Fernando Alonso zaakceptowali kary nałożone na nich przez stewardów po Grand Prix Malezji na torze Sepang.

Obaj kierowcy otrzymali kary dodania 20 sekund do czasu wyścigu za naruszenie przepisów w trakcie walki o trzecie miejsce w końcowym etapie wyścigu na torze opodal Kuala Lumpur. Brytyjczyk otrzymał karę za więcej niż jedną zmianę toru jazdy przy obronie pozycji, natomiast Hiszpan za spowodowanie kolizji z bolidem McLarena.

Hamilton przyznał, że nie był zaskoczony nałożeniem kary: „Wiedziałem, że dostanę karę. Nie jestem nią zaskoczony. Byłem u sędziów więc spodziewałem się jej. Zawsze staram się przyjąć najgorszy scenariusz. To tylko jedno miejsce i ta kara nie powoduje, że czuję się gorzej patrząc na to, jak ułożył się ten weekend”. Zapytany czy uważa ją za sprawiedliwą, mistrz świata odparł: „To są wyścigi, nie mam zamiaru się wykłócać i zgadzam się z nałożeniem kary”.

Fernando Alonso także bagatelizuje znaczenie kary – szczególnie że w jego przypadku jej nałożenie na pociągnęło za sobą straty pozycji: „To nie zmieniło mej pozycji, więc nie jest to wielki dramat. Zająłem 6 miejsce w wyścigu, a to był incydent. Próbowałem wyprzedzić (Hamiltona), dotknęliśmy się nawzajem i niestety uszkodziłem przednie skrzydło i musiałem zjechać ponownie do boksów, tym samym tracąc możliwość finiszu na podium, ale w następnym wyścigu spróbuję raz jeszcze”.

Na pytanie czy był wściekły na siebie lub Hamiltona za kolizję, Alonso odpowiedział: „To jedna z tych rzeczy. Była próba ataku i dotknęliśmy się nawzajem. Stewardzi wezwali nas do zapoznania się z opiniami i wydali taką decyzję. Nie jesteśmy tymi, którzy decydują, czy też mają coś do powiedzenia w sprawie decyzji. Staramy się ścigać, czerpać radość z wyścigu w kokpicie i mam nadzieję, że następnym razem skończy się już bez żadnych problemów”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.05.2024  Russell chętny na wyzwanie ścigania się z Verstappenem
02.05.2024  Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
27.04.2024  Lista startowa na sezon 2025
21.04.2024  Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym
Tagi:
F1 ogólnie
Hamilton L.
Alonso F.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
flow, 10.04.2011 16:19[!]
Od dzis za kazda probe wyprzedzania bez DRS beda drajw sru ;]
VooDoo91, 10.04.2011 16:22[!]
Nie wierzę, że Alonso czerpie radość z jazdy. Nie widać tego po nim. Jeżeli nawet, to jest ona mniejsza niż chęć osiągnięcia celu.
Lukas, 10.04.2011 16:23[!]
Ewentualnie chłosta w padoku :)
IceMan11, 10.04.2011 16:24[!]
Wydaję mi się, że Fernando nie chce przejśc przez gardło "była próba ataku i uderzyłem Lewis'a" tylko dotkneliśmy się nawzajem :)
Sar trek, 10.04.2011 16:26[!]
Hamilton - Alonso to był najciekawszy pojedynek w tym wyścigu. A w bolidzie Hiszpana DRS nie działał. Powinno to dać komuś do myślenia.
andy, 10.04.2011 16:35[!]
a taka była piękna walka. A teraz się okazuje, że to była kicha bo obaj złamali jakieś tam zasrane regulaminy.
lukaas97, 10.04.2011 16:55[!]
ja niewiem, co za idioci tam siedza, wprowadzaja jakies drsy, kersy, a jak ktos naprawde daje radosc z ogladania f1, to go karaja...
Davider, 10.04.2011 16:56[!]
Otóż to. W bolidzie Hiszpana nie działał DRS, a mimo tego pojedynek był najlepszy spośród wszystkich stoczonych. Samo wyprzedzanie nie czyni wyścigu ciekawszym - co z tego, że kierowca który jest szybszy na prostej zamyka rywala przed pierwszym zakrętem, nawet naszych komentatorów zbytnio to nie ekscytowało.
Na moje oko wygląda to tak, że DRS działał albo "zbyt mocno" (kiedy kierowcy są oddaleni od siebie o około 0,3 - 0,5 s wtedy różnica prędkości była zbyt duża i wyprzedzenie stało się poniekąd łatwe) albo zbyt słabo (różnica 0,6 - 1s powodowała zaś, iż pomimo użycia DRS można było jedynie z bliska powąchać spaliny rywala przed pierwszym i drugim zakrętem).

Wydaje mi się, że system mógłby lepiej pracować, gdyby był dozwolony nie na prostej, ale np. w pokaźnej części danego sektora, dla przykładu - na Sepang za zakrętem nr 6 i aż do 12. Wtedy kierowca używałby go żeby dogonić rywala na krótkich prostych pomiędzy zakrętami, w Malezji byłoby ich aż 4. To moim zdaniem pozwalałoby na nawiązanie walki.
lukaas97, 10.04.2011 16:56[!]
kazdy, kto ogladal wyscig, zgodzi sie, ze kara byla niesluszna...
akkim, 10.04.2011 17:01[!]
lukas to jest właśnie widowisko, ta cudna tfu... technika,
za to, co się podoba, po łbie zawodnika,
bo przecież REGULAMIN, tak tam zapisano,
tyle, że dotychczas nie zawsze karano :(
wan85, 10.04.2011 17:06[!]
Zasady są dobre dla mięczaków. To początek sezonu. Żadna z konkurujących w tym przypadku firm nie jest najlepsza, więc kierowcy mogli pokazać, który z nich ma wieksze umiejętności. Kara 20 sek. to pikuś i mogło się skończyć gorzej.

Ufam, że Brytyjczyk pokaże coś więcej w tym sezonie i to juz w Chinach.
lukaas97, 10.04.2011 17:13[!]
zasady powinne byc, ale dla wszystkich, wedlug mnie Hamilton jechal normalnym torem przez caly okres walki z alonso, a Vettel na starcie? ewidentnie bylo widac, wielokrotna zmiane toru jazdy, no i !? gdzie kara?

chyba rzucę te f1, bo to sie robi zenujace...
kiedys to byl piekny sport, a teraz? regulamin wszystko reguluje-nawet wyprzedzanie!
andy, 10.04.2011 17:34[!]
Teraz to faktycznie strach będzie być wyprzedzanym. Ciekawe czy sędziowie przeanalizowali wszystkie dzisiejsze manewry wyprzedzania (a było dziś tego trochę) i tylko w tym jednym jedynym przypadku dopatrzyli się złamania zasad? Żenada!
kabans, 10.04.2011 18:27[!]
jak kobayashi wyprzedza i rozwala przy okazji swój bolid oraz przeciwnika to każdy się podnieca, że jaki on waleczny, radze niektórym się puknąć w głowę (określając to w najłagodniejszy sposób)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca