F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.05.2024

Piastri: Wygrana Norrisa daje nam pozytywne znaki

Zespoły popierają rozszerzenie punktowanej strefy

Ferrari potwierdza zatrudnienie Jerome'a D'Ambrosio i Loica Serry

"Bo nie jest Hiszpanem". Czy Alonso ma powody do narzekania?

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Hamilton nie gwarantuje pozostania w McLarenie do końca kariery

"Po sezonie musisz ocenić swoje położenie i to, co się wydarzyło".
Grzegorz Filiks, 15 kwietnia 2011, wyświetlenia: 2007<< | lista | T- | T+ | >>
Lewis Hamilton wyznał, że nie może zagwarantować McLarenowi swojej wierności aż do końca kariery.

Szef stajni z Woking – Martin Whitmarsh ostatnio sygnalizował chęć pozostawienia obecnego składu kierowców zespołu na przynajmniej kolejne pięć lat, ale Hamilton – od początku swoich startów w F1 reprezentujący McLarena – powiedział teraz dziennikarzom, że jego głównym celem jest po prostu znalezienie się w położeniu umożliwiającym zdobywanie mistrzowskich tytułów.

„Mam tylko krótki okres na jazdę w Formule Jeden i chcę być konkurencyjny” – stwierdził 26-latek. „Jeśli znajdujesz się w odpowiednim miejscu i jesteś szczęśliwy, to nie ma po co iść gdzie indziej. Zawsze lubiłem ścigać się dla tego zespołu i chciałbym to kontynuować, ale po sezonie musisz ocenić swoje położenie i to, co się wydarzyło” – dodał.

Spytany, czy przewiduje pozostanie w McLarenie do końca kariery, Brytyjczyk odparł: „Naprawdę nic nie przewiduję, jeśli mam być szczery”. Gdy zaś poproszono go o ocenę, czy spędzenie całej kariery w jednej ekipie to dobra decyzja, stwierdził: „Niezupełnie. Nie sądzę, by była to jakakolwiek dodatkowa korzyść”. W końcu spytany wprost, czy wierność ma swoje granice, wyznał: „Zdecydowanie ma”.

Dużo bardziej zadowolony z pochlebnych komentarzy Whitmarsha dotyczących zachowania obecnego składu kierowców McLarena był Jenson Button, który dołączył do tej ekipy w zeszłym roku. „Jeszcze nie rozmawiał ze mną na ten temat” – ujawnił 31-latek. „Nikt mi o tym nie wspominał. Niemniej jednak cudownie jest słyszeć coś takiego i z pewnością robię coś dobrze. Przemagluję Martina w tej sprawie” – dodał szczęśliwy mistrz świata z sezonu 2009.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
04.05.2024  Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem
03.05.2024  Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em
21.04.2024  Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności
21.04.2024  Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami
20.04.2024  Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1
Tagi:
McLaren
Button J.
Hamilton L.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Master, 15.04.2011 11:49[!]
Lewis się zrobił szczery. Brak PRu. Brawo.
Maraz, 15.04.2011 11:59[!]
Do osoby zgłaszającej błąd - ostatni akapit to wypowiedź Buttona, nie Hamiltona.
rvs, 15.04.2011 12:38[!]
@ Master

A ja myślę, że Lewis dalej strzela PR-em, tylko trochę innym, bo płynącym z XIX Entertainment. Wydaje się, że Lewis "puszcza oczko" do RBR... Ludzie z menagerki Lewisa już zwietrzyli ewentualny hit i się na to przygotowują... Lewis widzi, że 3 rok z rzędu RBR ma najlepszy bolid i trzeci rok z rzędu się poprawiają... TO on, nie Vettel miał gonić rekordy Schumachera, więc już nie bardzo mu się podoba to, że McLaren jest "wiecznie drugi"...
Ralph1537, 15.04.2011 12:50[!]
ktoś możne się znudzić jeżdżąc tyle lat w jednym zespole
rvs, 15.04.2011 13:16[!]
@ jasiukowalski

Wg mnie również Hamilton>Vettel...
Pieczar, 15.04.2011 13:26[!]
To co - Hamilton do RBR i robi miejsce dla... Kubicy ;)
vojtas, 15.04.2011 13:28[!]
Robert idealnie pasowalby do McLarena tak samo do Ferrari;)
MaxKapsel, 15.04.2011 13:40[!]
Pisałem już o tym w kontekście "dożywotniej" propozycji McLarena - to (gwarancja pozostania w McL) się Lewisowi po prostu nie opłaca. Dopóki on sam będzie dobrze jeździł, Whitmarsh będzie z pocałowaniem ręki podpisywał kontrakty, choćby coroczne, aż się Lewisowi F1 całkiem nie znudzi. I jeszcze będzie miał parę okazji, żeby wynegocjować więcej niż mu teraz zaoferują "za całość".
A z drugiej strony gwarancji, że McLaren będzie konkurencyjny przez najbliższe 10, albo i więcej sezonów, nie ma. Już teraz widać, że mają problemy z nawiązaniem walki z RBR. Więc jeśli Lewis chce "dożywotnio" jeździć konkurencyjnym bolidem, nie powinien się na stałe przykuwać do McLarena. Ani do nikogo innego. Bo całkiem jeszcze niedawna historia pokazuje, że może być jeszcze gorzej - przypomnijmy sobie o występach w Macu Raikkonena - przez kilka sezonów, jeżeli nawet bolid był już odpowiednio szybki, to kładła go wysoka awaryjność.
No i przy tej okazji warto zauważyć dodatkowy "smaczek" - kto tamte "wadliwe" McLareny projektował? Jak widać nawet Newey nie gwarantuje wiecznej konkurencyjności...;)
jpslotus72, 15.04.2011 13:45[!]
Nic takiego niezwykłego nie powiedział - nie należy wyciągać zbyt daleko idących wniosków ani z wypowiedzi Whitmarsha, ani Hamiltona. Temat na dzisiaj to wyścig w Chinach. Reszta zależy od rozwoju sytuacji. Deklaracja czegoś na długie lata byłaby po prostu nierozsądna - nie wiadomo, jaka za 5 lat będzie forma McLarena i Lewisa: może on zechce odejść, a McLaren będzie chciał go zatrzymać, a może będzie odwrotnie. Może, może, może.
NEO86, 15.04.2011 14:58[!]
Ja natomiast uważam Vettela za lepszego od Hamiltona. Hamilton na dzień dobry miał super bolid a Vettel musiał się męczyć w słabym Toro Rosso

Co do wypowiedzi Hamiltona to uważam że dobrze zrobił bo związywanie się z jednym teamem na tak długi okres nie ma sensu. Ciężko przewidzieć jaka będzie dyspozycja teamu za 5 lub 10 lat, a sądzę że dla Hamiltona ważniejsze są tytuły niż większa kasa
Campeon, 15.04.2011 15:05[!]
Widać Simon Fuller zaczął działać, chcąc wycisnąć więcej kasy z następnego kontraktu.
Kamikadze2000, 15.04.2011 16:46[!]
To nie Hamilton się zmienił, lecz jego PR. Możliwe, że nowy menedżer ma tutaj duże wpływy. ;]
adamo342, 15.04.2011 20:00[!]
Na pewno dla Buttona lepiej żeby Hamilton przeszedł do RBR bo nie będzie przynajmniej nr 2
Campeon, 15.04.2011 22:38[!]
A skąd wniosek, że Button jest numerem 2? Co jak co, ale obecnie McLaren może być wzorem dla innych poz względem równego traktowania obu kierowców.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca