F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

04.05.2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

D'Ambrosio dopuszczony do startu w Kanadzie

Kierowca Virgin w Q1 wykręcił 1:19,414, podczas gdy bariera 107% wynosiła 1:18,989.
Marek Roczniak, 11 czerwca 2011, wyświetlenia: 2710<< | lista | T- | T+ | >>
Jerome d'Ambrosio otrzymał zgodę na udział w jutrzejszym wyścigu o Grand Prix Kanady pomimo nie zmieszczenia się w 107% czasu najszybszego kierowcy w pierwszej części kwalifikacji w Montrealu.

Najlepszy czas kierowcy Virgin Racing w Q1 wyniósł 1:19,414, podczas gdy bariera 107% została ustanowiona przez Fernando Alonso na 1:18,989. Mimo to sędziowie zdecydowali się na dopuszczenie Belga do wyścigu, jako czynnik łagodzący uznając to, że po wczorajszym wypadku podczas treningu zespół musiał zmienić jego podwozie na zapasowe.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.03.2024  Autosport: D'Ambrosio przejdzie z Mercedesa do Ferrari
22.07.2014  D'Ambrosio kolejnym kierowcą Formuły E
28.03.2014  Jerome D'Ambrosio kierowcą Bentleya w BES
07.01.2013  Sonntagsblick: Buemi pozostanie kierowcą testowym Red Bulla i Toro Rosso
06.12.2012  D'Ambrosio zdeterminowany, aby znaleźć posadę w Formule 1
Tagi:
FIA
D'Ambrosio J.
Virgin

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
FelipeF1., 11.06.2011 21:41[!]
To niech się w końcu nauczy jeździć
Kamikadze2000, 11.06.2011 21:43[!]
Miał ustawiony bolid pod deszcz oraz nowe podwozie. Nie dziwię się więc, że poszło mu gorzej. No cóż, gdyby miał stratę sekundy, na pewno nie dostałby dopuszczony, ale tak to sędziowie łaskawie traktują "ofriary 107%". ;)
Maly-boy, 11.06.2011 21:49[!]
to po co jest w końcu ta zasada 107% skoro się do niej nikt nie stosuje ?
jpslotus72, 11.06.2011 21:49[!]
Eddie Jordan, spytany przez Humphrey'a (BBC), czy jego zdaniem d'Ambrosio powinien być dopuszczony, odparł, że przykro mu, ale nie widzi powodu, żeby robić wyjątek - "Inaczej po co byłby ten przepis?" W tej kwestii zgadzam się z Jordanem - przepis, który nie jest egzekwowany to kpina.
Kamikadze2000, 11.06.2011 21:51[!]
Racja. Tak na prawdę jedynie Heidfeld zasłużył na dopuszczenie do wyścigu, gdyż był wystarczająco szybki! No ale trzeba zrozumiec - nowe zespoły potrzebują startów w wyścigach, walczą o kasę. Stąd też taki krok. Cóż, miejmy nadzieje, że Belg wykorzysta tę szansę. :)
Lolkoski, 11.06.2011 21:55[!]
Nie rozumiem, naprawdę po co ta zasada - chyba dla statystyki

Edit zresztą dla TYCH najsłabszych stanowiłaby dodatkowy czynnik motywujący do pracy nad poprawą osiągów a tak moze np. wyjść sytuacja w której takie HRT albo Virgin w jakimś wyścigu - w którym nie powinni jechać - dojedą na miejscu zapewniającm im 10 miejsce na koniec sezonu i większą kasę. Dziwne, że nikt o tym nie pomyśli
Masio, 11.06.2011 21:55[!]
Jeżeli ci sędziowie ciągle będą łaskawi, to niech lepiej nie wprowadzają tego przepisu.
Simi, 11.06.2011 22:02[!]
Kpina. Po co wprowadzać nowe przepisy, od których wciąż robi się ustępstwa???
Anderis, 11.06.2011 22:28[!]
W Australii dla HRT nie zrobiono odstępstwa. W każdym innym przypadku albo najlepszy czas danego kierowcy z treningu mieścił się w 107% najlepszego czasu Q1, albo tak, jak tutaj, zmiana podwozia, ustawienia na deszcz i drugi bolid tego samego zespołu mieści się w 107%, więc wszystkie przypadki odstąpienia od reguły były w miarę uzasadnione. O ile ten d'Ambrosio jeszcze najmniej, o tyle co do wszystkich poprzednich nie mam wątpliwości.

Tu nie chodzi o to, żeby nie dopuszczać do wyścigu tych, którym z jakichś przyczyn nie udało się uzyskać konkurencyjnego czasu w Q1, tylko żeby nie dopuszczać do wyścigu permanentnie zbyt wolnych bolidów. Taka potrzeba zaszła w tym sezonie tylko raz, w Australii w przypadku HRT i nikt wtedy ostępstwa nie zrobił.
mateuszj90, 11.06.2011 22:36[!]
Przestrzegenia tego przepisu przez FIA to kpina. A próba uzasadnienia dopuszczenia kierowcy MVR strasznie naciągana.
MairJ23, 11.06.2011 22:49[!]
Ludzie co wy sie tak bulwersujecie ? taki to niby kraj ta
Polska gdzie sie wszystkei zasady przestrzega i wszystkie prawa egzekwuje ?
Ta zasada ma tylko dac narzedzie sedziom aby mogli niedopuscic kogos do wyscigu. Ale to chyba dotyczy zbyt wolnych samochodow przez caly weekend bez jakiejs szansy na poprawe osiagow.
Jak narazie dziala
Kajt, 11.06.2011 23:44[!]
Jedyny bezzasadny wyjątek to było HRT w Monaco, ale to raczej ze względu na prestiż tego wyścigu ich dopuszczono.
Aeromis, 12.06.2011 01:37[!]
Jeśli przepis jest wart tyle co zużyty papier toaletowy, a najwyraźniej tak jest, to dobrze że go dopuścili do wyścigu. Wolę zlewać z głupich przepisów niż głupich decyzji, jednakże mieszanka i jednego i drugiego powinna podwyższyć samoocenę u każdego! ;)
fernandof1, 12.06.2011 10:47[!]
Właśnie po co ten głupi przepis 107%
Mogli by skonczyć z tą łaskawością
THC-303, 12.06.2011 16:09[!]
No to za przeproszeniem: po **** ten przepis? Nie widzę najmniejszego powodu do odstępstw, zgadzam się z Brundle.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca