F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ecclestone zwołał głosowanie Komisji F1 w sprawie silników?

Auto Motor und Sport podaje, że spotkanie ma się odbyć w środę.
Mariusz Karolak, 20 czerwca 2011, zmieniony 20.06.2011 13:47, wyświetlenia: 1566<< | lista | T- | T+ | >>
Auto Motor und Sport twierdzi, że Bernie Ecclestone zorganizował spotkanie Komisji F1 w celu przezwyciężenia kryzysu związanego z wprowadzeniem proponowanych zmian w sferze silników od roku 2013. Niemiecka gazeta dodaje, że spotkanie ma się odbyć w środę.

Szef Formuły 1 to – zdaniem Auto Motor und Sport – zagorzały krytyk proponowanych przepisów, który uważa, że Jean Todt, obecny prezydent FIA, popełnił błędy administracyjne przy zatwierdzeniu decyzji o wprowadzaniu czterocylindrowych silników turbo do F1, gdyż pominięto organy urzędowe, w tym także Komisję F1.

Koncern samochodowy Renault, od lat zaangażowany w Formułę 1, już oświadczył, że może całkowicie wycofać się z tego sportu, aczkolwiek mogą to być pozorne ostrzeżenia póki co.

Auto Motor und Sport dodaje, że Ecclestone już raz próbował odrzucić nowe przepisy podczas ostatniego głosowania Światowej Rady Sportów Motorowych, ale bez powodzenia. Środowe spotkanie Komisji F1 traktuje jako 'plan B' i nie wyklucza też podjęcia zaskarżenia w sądzie tej decyzji.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
19.02.2024  Alonso: Zimowe testy powinny być dłuższe
16.02.2024  Brown: Relacje Red Bulla z RB są niepokojące
05.02.2024  Komisja F1 przyjęła nowy harmonogram Grand Prix ze sprintem
Tagi:
Ecclestone B.
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
jpslotus72, 20.06.2011 11:06[!]
Skończył się "taniec" z Bahrajnem, ale zabawa z silnikami trwa w najlepsze. Todt stwierdził niedawno, że sprawa jest zamknięta i nie ma o czym mówić - ale właśnie na przykładzie Bahrajnu widzieliśmy, jak to jest z decyzjami FIA, Berniego i zespołów - "każdy swoją rzepkę skrobie" i nigdy nie wiadomo, która decyzja jest ostateczna... Można się więc spodziewać tragikomedii w wielu odcinkach pt. "Moda na FIA".
rno2, 20.06.2011 11:36[!]
Z jednej strony straszy Renault, z drugiej Ferrari i Mercedes.
Wg mnie większą stratą byłoby odejście z F1 tych drugich.
W związku z powyższym FIA powinna ponownie przemyśleć sprawę rezygnacji lub też odroczenia nowych silników :-)
Byleby jak najszybciej, żeby zespoły wiedziały na czym stoją.
A Renault niech stworzy sobie oddzielną serię Formula Renault 1.6 Turbo czy coś w ten deseń i niech tam wystawiają takie silniczki.

Jestem jednym z wielu szczęściarzy, którzy mieli okazję być na kilku gp i pewnie nie ja jeden uważam że dźwięku obecnych silników nic nie zastąpi (no chyba, że V12 :-))
Ciekaw jestem jaka będzie frekwencja kibiców na trybunach po ewentualnym wprowadzeniu 1.6 turbo. Ja raczej się nie skuszę...
pepsi-opc, 20.06.2011 12:13[!]
Ale Renault odejdzie jako dostawca silników więc jaka to będzie strata ??
Banditto, 20.06.2011 12:58[!]
Renault blefuje. Mają swój silnik w bolidzie, który ciągle wygrywa i chcą z tego zrezygnować? Łatwiej jest złożyć kolejny silnik niż zaprojektować nowy, dlatego nie zrezygnują. Gdyby RedBull zmienił dostawcę jednostek napędowych to może wtedy, ale to jest raczej niemożliwe oraz wcale nie jest powiedziane, że silnik Merca pasowałby do ich aerodynamicznego profilu, a to właśnie dzięki temu mają taką przewagę. Swoja drogą przy vecie McLarena, RB zostałby zmuszony do przesiadki na Coswortha lub Ferrari, ale oni mieli w ostatnich latach problemy ze swoimi jednostkami, a RB nie może sobie pozwolić na awaryjny silnik przy ich awaryjnym KERSie, chyba że kupiliby go w zestawie od Ferrari. Problem w tym, że Ferrari będzie pewnie chciało na tej transakcji zyskać coś z prędkości RB, a Newey znowu zacznie majstrować przy KERSie, na którym się nie zna, bo nie będzie mógł zrobić dobrego aero i znowu będzie powtórka z rozrywki.
Aeromis, 20.06.2011 13:46[!]
Niestety nie znam wagi decyzji organów urzędowych w tym Komisji F1, więc w sumie mało mi ta informacja mówi. Tak czy siak, kibicuje urzędom! o.O
BlindWolf, 20.06.2011 19:41[!]
Przyjdzie czas ,że silniki będą elektryczne , a ryk 12V ,, orginał " będzie się wydobywał z aeroprofilowanych głośników .
si_vy, 20.06.2011 22:27[!]
jaka jest waga decyzji organów urzędowych, możemy się tylko domyślać. Ale prawda jest taka, że zadecydują i tak nie urzędnicy a koncerny, FIA i Bernard. Ja też kibicuję stronnikom V8-mek, jak chyba każdy kibic
adept, 21.06.2011 17:23[!]
Kibice kontra FIA ;). Zobaczymy czy nie powstanie jednak kiedyś GP1 :).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca