| | | | | P. | Kierowca | Konstruktor | Op. | Czas okr. | Strata | Okr. |
|
Czasy uzyskane we wtorek | |
1. | Luca Badoer | Ferrari | | 1:23,300 | | 83 |
|
Czasy uzyskane w środę | |
1. | Michael Schumacher | Ferrari | | 1:21,606 | | 85 |
2. | Marc Gene | Ferrari | | 1:22,016 | +0,410 | 96 |
|
Czasy uzyskane w czwartek | |
1. | Luca Badoer | Ferrari | | 1:22,006 | | 100 |
2. | Marc Gene | Ferrari | | 1:24,300 | +2,294 | 90 |
| |
|
|
Zespół
Ferrari zaliczył w tym tygodniu trzydniowe testy na włoskim torze Mugello, w których oprócz obydwu kierowców testowych uczestniczył także Michael Schumacher. We wtorek na toskańskim obiekcie obecny był tylko Luca Badoer, przeprowadzając samotnie testy aerodynamiczne za kierownicą bolidu F2005.
W środę tegoroczne Ferrari od Włocha przejął Schumacher, koncentrując się na pracy nad ustawieniami auta. Towarzystwa siedmiokrotnemu mistrzowi świata dotrzymywał drugi kierowca testowy włoskiej stajni, Marc Gene, który zasiadł z kolei za kierownicą zeszłorocznego bolidu F2004 i przeprowadzał testy opon Bridgestone.
Po jednym dniu testów Schumacher udał się już na tor Hockenheim, gdzie w najbliższą niedzielę odbędzie się wyścig o Grand Prix Niemiec, przekazując F2005 w ręce Badoera do dalszych testów. Włoch podczas ostatniego dnia testów pracował nad elektroniką, natomiast Gene za kierownicą F2004 przeprowadzał testy silnika w ramach przygotowań do sezonu 2006.
Hiszpan uzyskał gorszy o ponad dwie sekundy czas od Badoera, co mogłoby wskazywać na to, iż testował nowy silnik Ferrari V8. Informacji tej nie potwierdziła jednak włoska stajnia. Do tej pory swoje nowe jednostki napędowe V8 w bolidach na pewno testowały już zespoły B.A.R Honda, Williams BMW i Toyota.
Źródło: pitpass.com