F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Glock: Virgin bez systemu KERS w sezonie 2012

Niemiec uważa również, że zespół nie dokona wielkiego postępu z nowym bolidem.
Michał Sulej, 29 wrze?nia 2011, wyświetlenia: 2757<< | lista | T- | T+ | >>
Kierowca zespołu Virgin Racing – Timo Glock ujawnił, że w przyszłym sezonie bolidy jego teamu nie będą wyposażone w system KERS.

Jak dotychczas tylko jeden z nowych zespołów, które dołączyły do serii w 2010 roku potwierdził, że w 2012 roku będzie korzystał z systemu odzyskiwania energii kinetycznej – jest to Team Lotus. Malezyjska ekipa w kolejnym sezonie używać będzie systemu KERS opracowanego przez Red Bulla. „W tym sezonie zrobiliśmy wszystko, co mogliśmy, jednakże bez dodatkowej mocy zawsze rywalizujemy na innym poziomie, niż zespoły z wyższych lokat” – powiedział właściciel zespołu, Tony Fernandes.

Virgin również czyni odpowiednie starania, by dogonić „starsze” zespoły, w co wlicza się zatrudnienie doświadczonego inżyniera Pata Symondsa, który w ostatnich latach zasłynął udziałem w aferze „crashgate”, kiedy pracował dla zespołu Renault. „Zrobił on na mnie bardzo dobre wrażenie” – powiedział Timo Glock magazynowi Auto Motor und Sport odnośnie kwestii pozyskania Brytyjczyka.

Dbałość Symondsa o najdrobniejsze szczegóły była zauważalna już podczas Grand Prix Singapuru, gdzie zespół zrezygnował z dotychczas używanych, wykonanych ze stali podnośników na rzecz tytanowych oraz wykorzystał technologię laserową przy pozycjonowaniu bolidów podczas pit-stopów. Niemiecka prasa twierdzi również, że wykonany w 60-procentowej skali model bolidu Virgin na sezon 2012 został już ukończony i pod koniec przyszłego miesiąca rozpoczną się jego testy w tunelu aerodynamicznym McLarena.

Te same doniesienia mówią także o tym, iż Glock potwierdził, że bolid, w kokpicie którego będzie zasiadał w przyszłym roku, nie będzie wyposażony w system KERS. Niemiec ponadto studzi oczekiwania co do początkowych możliwości jego nowego samochodu. „Nie sądzę, byśmy już podczas pierwszego wyścigu w przyszłym sezonie wykonali duży postęp” – przyznał. „Po prostu nie mamy na to wystarczająco dużo czasu. Jednakże planujemy wprowadzenie znacznych poprawek przed europejską częścią sezonu”.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.01.2012  Symonds: Ubiegłoroczny bolid był lepszy niż się wydawało
01.01.2012  Marussia zaprezentowała nowe logo
11.12.2011  Booth: Symonds gorąco wspiera prace Virgin Racing
27.11.2011  Charles Pic kierowcą Marussi w sezonie 2012
17.11.2011  Glock żartuje z Pica
Tagi:
Glock T.
Virgin

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Adakar, 29.09.2011 12:19[!]
może zasłona dymna ... żeby ukryć rozmiar współpracy z Mclarenem ?
jpslotus72, 29.09.2011 12:46[!]
Timo - masz telefon do Franka Williamsa (albo do "personalnej" w jego stajni)?...
Adakar, 29.09.2011 12:51[!]
off topic:

http://www.autokr...amowite-fakty-11953/

To jak chłopaki ? Dokształcamy się ? :-D
Simi, 29.09.2011 13:41[!]
Szkoda trochę Glocka. Tak jak już pisałem - to wielce zmarnowany talent. W Toyocie u boku Jarno Trullego spisywał się naprawdę nieźle, ale w Virginie niestety nie może pokazać swojego potencjału. Zanim zbudowana od zera ekipa wyjdzie z ogona stawki, minie trochę czasu. Wtedy, Timo będzie już kierowcą po trzydziestce i nagle zauważy, że zmarnował dużą część obiecującej kariery.
adnowseb, 29.09.2011 13:46[!]
@Adakar
A komentarze pod newsem do którego podałeś link, jednym słowem ''przecudowne'':)
Wybaczcie ,że przytoczę jednego ''rodzynka''

'' autor: Gość[cytat komentarz="1024972"]gdzies czytalem ze w bolidzie zdjecie nogi z gazu powoduje wieksze przeciazenie niz w osobowce awaryjnie hamujacej ze 100km/h

W F1 nie masz pedałów, wszystkim sterujesz na kierownicy ośle!!! ''

:):):)

@Simi
Podzielam Twoje zdanie odnośnie Glocka.
Pozdrawiam:)
kpawel, 29.09.2011 15:05[!]
Jeżeli ktoś zagwarantowałby, że Team Lotus za rok przyspieszy o 1s na okrążeniu, a Virgin i HRT znikną, brałbym takie rozwiązanie w ciemno. Tylko Timo zamiast Jarno i byłoby git.
Karol26, 29.09.2011 15:26[!]
Szkoda mi gościa, bo ma zdolności na miarę Ferrari. Ten zespół do niczego nie zmierza jeżeli nie mają kersu a sam Glock mówi, że auto będzie słabe to już widzę ich sezon jak ten i poprzedni. Lotus i HRT im uciekną jestem pewien.

kpawel

Poprawi się o 1s :) Złapią końcówkę starych teamów w kolejnym sezonie :)
Patrykss94, 29.09.2011 16:42[!]
Myślę ze graja troche z mediami . Już dawno się przeciez skupiali na nastepnym bolidzie , chcą może troche zaskoczyc ? W co wątpie . Ich miejsce jest niestety na samym dnie , jednak ja chciałbym zeby te pozostałe 2 teamy miały wmniejsza trate do czołówki , w okolicach 2 sek . Moim zdaniem nawet w nast sezonie jest ot mozlwie , poniewaz teamy nie wprowadzą niczego nowego i będą tylko poprawiali aero .
Amalio, 29.09.2011 21:48[!]
Glock chce chyba wszystkich utwierdzić, że jest największym idiotą dziesięciolecia. Podpisuje kolejny kontrakt i chyba w zasadzie z góry wie, że absolutnie niczego nie osiągnie. nie ma to jak marnować sobie karierę na własne życzenie.
yaper, 29.09.2011 22:18[!]
To już nie jest śmieszne - oni już wiedzą, że będą plątać się w ogonie, pewnie znowu na granicy 107%.
SirKamil, 29.09.2011 23:47[!]
szykuje się solidna walka o 10 miejsce z Caterhamem Air Asia.
renegade, 30.09.2011 09:29[!]
Zaslona dymna.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca