|
|
|
|
|
|
Ferrari użyje poprawionego przedniego skrzydła |
Problemy Massy w Indiach miały związek z procesem kontroli jakości. |
|
•Paweł Zając, 8 listopada 2011, wyświetlenia: 1711 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Ferrari będzie korzystało w Abu Zabi ze zmodyfikowanej wersji przedniego skrzydła, które przysporzyło Felipe Massie kilku problemów w trakcie ostatniego GP.
Skrzydło w bolidzie Brazylijczyka dość dziwnie uginało się na najdłuższej prostej toru Buddh i od razu pojawiły się głosy mówiące o tym, że próba stworzenia skrzydła, które jest zgodne z regulaminem i ugina się przy wysokich prędkościach, zakończyła się niepowodzeniem.
Dyrektor techniczny Ferrari, Pat Fry przyznał jednak, że problemy miały związek z kontrolą jakości, a nie projektem. Poprawiona wersja skrzydła ma pojawić się w ten weekend w obu bolidach z Maranello. „Myślę, że w ostatnich wyścigach największy postęp w osiągach dokonaliśmy przy pomocy nowego przedniego skrzydła, którego po raz pierwszy użyliśmy w Korei, a potem w Indiach” – powiedział Fry.
„To bardzo interesująca poprawka do naszego samochodu, ponieważ zmienia jego charakterystykę. Musimy zrozumieć, jak wyciągnąć z niego maksimum, co jest dużym wyzwaniem i w ostatnich wyścigach poprawiło nasze osiągi. Mieliśmy trochę problemów z jednym ze skrzydeł używanych w Indiach. W Abu Zabi będziemy ponownie korzystać z tego rozwiązania, choć po przeanalizowaniu jego zachowania musieliśmy włożyć dużo pracy w zmodyfikowanie pewnych aspektów”.
Źródło: autosport.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|