Cytat : aczkolwiek potrzebujemy pewnego wsparcia od strony ekonomicznej
Niestety, ale nie dziwi mnie to
chcieli Hiszpana - mają Hiszpana. Jeśli Dani zdobędzie sponsorów to HRT wyciągnie po niego łapki. Dla tego zespołu liczą się pieniążki. Ciekawe czy za rok będzie miejsce dla Liuzziego
Szukając miejsca w HRT, trzeba byc przygotowanym na wydanie okrągłej sumki. Wcale się nie zdziwię, jeżeli Clos trafi do tej ekipy. :0
Simi, 16.11.2011 17:12 | | |
Kamikadze2000 - oprócz wydania okrągłej sumki, trzeba też być przygotowanym na to, że z dnia na dzień możesz stracić posadę...
Niestety, ale HRT uprawia żonglerkę jeśli chodzi o kierowców. Przez dwa lata, w zespole tym jeździło sześciu kierowców...
x64, 16.11.2011 17:59 | | |
@Simi Siedmiu, nie sześciu.
Z takim podejściem HRT raczej daleko nie zajedzie. Z resztą z Marussią jest podobnie. Powinni wziąć przykład z Lotusa Fernandesa (Caterhama). Tam mają jeden skład od 2 lat i zanosi się, że za rok dalej będzie ten sam.
Clos w HRT - czemu nie? Red Bull raczej nie zapewni już miejsca w hiszpańskiej ekipie któremuś ze swoich protegowanych a czas Liuzziego i Karthikeiana w F1 powoli dobiega końca. Nie zdziwiłbym się, gdyby w następnym sezonie HRT wystawiło dwóch debiutantów...
Kto się ze mną zgodzi...
50% - bolid
20% - zespół
10% - taktyka
10% - inne czynniki
10% - umiejętności kierowcy I jak tu mówić o sprawiedliwości w tym sporcie? Schumacher taki mistrz i co nie może wygrać ani jednego wyścigu? Kovalainen w Mclarenie walczyć o podium a teraz co? Kto mial szczęście lub znajomośći to trafił do lepszego zespołu , a ile prawdziwych talentów przepadło w tej klatce szczurów to aż strach pomyśleć.
Simi, 16.11.2011 19:18 | | |
x64 - oczywiście, mój błąd - siedmiu. Jeszcze lepiej...
Zdecydowanie, branie co jakiś czas niedoświadczonych paydriverów źle wpływa na zespół.
Virgin ma lepiej, ponieważ mają Glocka, który ma już doświadczenie i siedzi w zespole od początku jego istnienia, ale z ciągłym wymienianiem drugiego kierowcy przesadzają.
oliwia_90 - nie jestem pewien, czy masz rację. Umiejętności kierowcy 10%??? Nieprawda. Bolid nie pojedzie za kiepskiego kierowcę. Z kolei - jakie "inne czynniki" miałaś na myśli? Tak samo - taktyka nie wpływa aż tak znacznie. Tak więc, sądzę, że trochę przerysowałaś to wszystko.
@oliwia_90
oj oliwka, widać świerzynka z Ciebie. Zadady Franka Wiliamsa widać nie znasz.
25% opony
25% kierowca
25% silnik
25% aero+zawieszenie (bolid)
Nie twórz swoich oderwanych od rzeczywistości teorii. Taktyka nie ma nic do rzeczy - tym bardziej w obecnej rywalizcji, kiedy odpadł MEGA czynnik, czyli tankowanie i wplyw tej wagi na tempo bolidu i zuzycie opon. Taktyka czasami jest błędnie mylona ze zwyczajnym szczęściem ... Dzis taktyka jest łatwa do odczytania, liczy się talent kierowcy i to w jaki sposób bolid "oszczędza" opony. Zapominasz jakim ważnym elementem było tankowanie ... jak dobrymi kierowcami "cystern" był np. Frentzen czy Fisichella, a jak dobrym Michael na krótkich stintach. Tam taktykę można było realnie "zmieniać", bo istniała taka możliwość.
Obecnie możemy bawić się jedynie kolejnością zakładania Pirellków z różnymi paseczkami.
A juz zapomnialas, że Heikki po swoim dobrym sezonie w Renault i Mclarenie (i zwycięstwie na Hungaro) w 2009 TOTALNIE nie potrafił się odnaleźć ? Podobnie jak Kazuki, który w 2008 też błyszczał, a później klops. Kova powini w połowie sezonu wywalić w trybie expresowym i Garego wsadzić.
Talenty jakie przepadły ?
Podaj jakieś nazwiska ... sorry ale jeśli myślisz np. o Wilsonie, Pantano czy Nelsonie Piquet Jr ? Tam było jeszcze kilka innych czynników poza kasą ... Podaj nazwiska "zmarnowanych" talentów z ostatnich 10 lat wg Ciebie.
Czas start.
Simi, 16.11.2011 20:48 | | |
Adakar - pełna racja. Popieram w 100%
|