Williams lub Virgin, raczej to drugie.
Wzmianka o Toro Rosso rzutuje na wiarygodność całej reszty.
Toro Rosso?!... To chyba żart. Williams? - chyba, że zamiast Maldonado (w związku z zamieszaniem wokół PDVSA) - bo dwóch pay-driverów to byłby "sabotaż" dla tej ekipy. Kłania się Marussia (względnie HRT).
@SirKamil
Nie widziałem Twojego wpisu, zatwierdzając swój - ale wyczucie absurdu mamy w tym przypadku podobne. :)
@SirKamil:
Wiesz - negocjować to sobie może, nikt mu nie zabroni.
Inna sprawa że STR więcej kierowców nie potrzebuje.
@Pointrox
STR ma w tej chwili ból głowy z tym, jak rozmieścić 4 kierowców z własnego programu - po co by im było "piąte koło u wozu"?...
Cytat Pointrox :
Wiesz - negocjować to sobie może, nikt mu nie zabroni. Inna sprawa czy STR (tj. Franz Tost) też jest do nich chętny.
No tak- może wysłali maila do Faenzy. Nawet bym się nie zdziwił gdyby tak zrobili uznając to za perspektywiczne, po morderczych wyczynach szukania sponsorów przez panią Kosaczenko w postaci "wysłania faksów do 500 największych firm w Rosji"..
No ale to nie są negocjacje.
STR jest nie do pomyślenia dla Witalija. Ciekawi mnie jednak możliwość negocjacji Rosjanina z Williamsem, który potrzebuje kierowcy solidnego, zdecydowanego lidera zespołu, ale tak jak wcześniej wspomnieliście, może potrzebować pieniędzy ze względu niejasnych okoliczności zawarcia umowy z PDVSA. Mimo to obstawiam Marusię jako najbardziej prawdopodobny, ze względu na podobieństwo priorytetów zawodnika i zespołu, wspólne korzenie i jednolitość stadną słowian :)
@jpslotus72
Raczej Red Bull ma problem jak sześciu kierowców zmieścić w czterech kokpitach ;-)
Z 10 banieczkami gdzieś powinien Wicia się zawinąć. Marussia ... z Glockiem stanowiliby, całkiem dobrą (jak na warunki końca stawki) ekipę.
Przy Maldonado nie było zamieszania jakiś nie znaczący Kongresmen chciał zabłysnąć
I tyle było tam tylko gdyby Hugo chawez tak zaczął wymyślać to był by znak
Ale ich Firma naftowa i tak chce się reklamować mają tam jakiś program inwestycyjny w Ameryce południowej i środkowej
A Pietrow wysłał pewnie zapytania wszędzie gdzie się da
I Pick daje większy wkład powyżej 12 jak nie jeszcze więcej
Prędzej usuną Glocka
chyba że będą chcieli Rosjanina za Francuza
dziwnie im by to wyszło zakontraktowali i zrezygnowali
i musieli by pewnie płacić odszkodowanie
A może się nie załapie do żadnego teamu? Ale to chyba mało prawdopodobne.
Glock może odejdzie do Williamsa ;D a za niego pietrek :)
Pietrek może tylko do Marusi.
Williams nie może sobie pozwolić na drugiego pay-drivera, zatem ich wykluczam już na starcie. W tak doświadczonym zespole nie decydują ćwierćinteligenci i wiedzą, że potrzebny im jeden lider z prawdziwego zdarzenia. Toro Rosso odpada z wiadomych względów. Pozostaje Marussia i HRT. Obie opcje jak najbardziej możliwe, bo tak kuszącą kasą nie pogardzą. W Marussi miejsca może ustąpić każdy z dwójki kierowców. HRT pewnie opłaci się spłacić zobowiązania wobec Liuzziego i jeszcze sporo im zostanie. Mimo wszystko nie życzę tak źle hiszpańskiej ekipie, więc niech idzie do swoich rodaków kręcić lody w ogonie stawki, czyli tam gdzie jego miejsce.
VDG do HRT!? Osobiście mnie to cieszy. Skoro ma chłopak kasę, to niech spełni swoje marzenia! Ostatnio stwierdził, że albo trafi do F1, albo zakończy działalność kierowcy. To głupie, bowiem nie na F1 kończy się sport motorowy, ale chłopak ma ambicje. ;) Tak więc niech się chłopak wystara o swoje dobro! :))
@yaper - niestety zabrakło lidera w osobie Rubensa. Nie jest to do końca wina Rubinho, lecz po prostu problemów finansowych. Nie ma kasy = nie ma rozwoju! Pastor to młody zawodnik z potencjałem. Potrafi pojechać szybko i nieraz był lepszy od doświadczonego Brazylijczyka. Jest płacącym kierowcą, ale jest też jednocześnie dobrym kierowcą. Podobnie Sergio Perez. Drugim zawodnikiem będzie Adrian Sutil. Dla mnie to nie ulega wątpliwości, choć już nieraz mnie zaskoczyli szefowie ekip (Raikkonen, skład STR). Tym razem jednak nie widzę możliwości, aby Rubens został. Jeżeli tak się jednak stanie, napiszę koment, że "Jestem Frajerem!" ;]
|