F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

De la Rosa: Przejście do HRT nie jest krokiem wstecz

Hiszpan twierdzi, że będzie to duże wyzwanie.
Piotr Józefowski, 14 grudnia 2011, wyświetlenia: 1410<< | lista | T- | T+ | >>
Pedro de la Rosa uważa, że przejście do zespołu HRT nie jest krokiem wstecz, jednak przyznaje, że będzie dużym wyzwaniem przesunięcie hiszpańskiego zespołu na wyższą pozycję w stawce. Hiszpan, który był kierowcą rezerwowym McLarena, powróci do ścigania w roku 2012, po podpisaniu dwuletniego kontraktu z zespołem HRT.

Zespół ściga się w dole stawki od swojego debiutu w roku 2010. Jednak sam de la Rosa twierdzi, że absolutnie nie jest to krok wstecz. Przyznał, że jest bardzo podekscytowany przed rozpoczęciem pracy nad hiszpańskim projektem.

„Ani trochę” – powiedział de la Rosa dziennikarzowi Radio COPE, kiedy został zapytany o to, czy nie jest to przypadkiem krok wstecz w jego karierze. „Musimy odłożyć takie myślenie na bok i zacząć pracować, co oczywiście jest czymś, co zawszę lubiłem. Jest to hiszpański projekt i to mi mówi wszystko. To szczery projekt. Jest to projekt, w którym nie zamierzamy być chłopcami do bicia. Na razie jesteśmy najsłabsi, ale mamy plan, aby w nadchodzących dwóch latach polepszyć swoją pozycję”.

40 letni Hiszpan zdaje sobie sprawę, że ściganie się w zespole HRT będzie naprawdę dużym wyzwaniem, dodał także, że jest naprawdę podekscytowany tym projektem. „To ogromne wyzwanie. Mogłem zostać w McLarenie, ale chciałem zrobić to i dużo więcej” – powiedział. „Jest to o wiele trudniejsze, ale także o wiele bardziej interesujące. Jak Dawid kontra Goliat, jednakże jest także powodem do dumy walka z innymi, znacznie silniejszymi zespołami, które mają pokaźniejsze budżety i które budują bolidy Formuły 1 już od ponad 50 lat”.

„To dlatego tworzymy od podstaw. Zaczynamy skromnie, ale przynajmniej wiemy gdzie stoimy, z ambicją doskonalenia, poprawy. Nie jesteśmy chłopcami do bicia. Ważną rzeczą jest, abyśmy dalej się rozwijali i polepszali. Nie będzie żadnej rewolucji w Australii. Ale będziemy się starali polepszać krok po kroku”.

Dodał także, „Nie możemy oszukiwać naszych fanów i nas samych, myśleniem że w przeciągu czterech dni uda nam się polepszyć czas o 3, czy 4 sekundy na okrążeniu. Do tego potrzeba czasu, a także reorganizacji, dzięki czemu staniemy się silniejsi jako zespół”.

De la Rosa, którego zespół nie był w stanie testować nowego samochodu przed startem do poprzednich dwóch sezonów w Formule 1, przyznał że nowe regulacje utrudniają wszystkim zespołom przygotowanie się na początek sezonu 2012. Od następnego roku, nowe bolidy będą musiały przejść wszystkie obowiązkowe testy zderzeniowe jeszcze przed pierwszymi oficjalnymi testami na torze, co oznacza, że podwozie musi dostać homologację wcześniej, niż w latach poprzednich, w celu rozpoczęcia jazd już w lutym.

Hiszpan sądzi, że nie tylko zespół HRT rozpoczął walkę z czasem. „Nie uważam, że jest jakikolwiek zespół, który jest przekonany o tym, co stanie się w lutym, ponieważ zmieniły się przepisy i teraz każdy zespół musi przejść wszystkie testy zderzeniowe i zdobyć homologację jeszcze przed pierwszym testem. Jednak trudność ta dotyczy wszystkich ekip, więc mają ten sam problem co my. Planujemy być gotowi. To czy zdamy wszystkie testy zderzeniowe okaże się w styczniu. Jest to trudna sytuacja, która jest wyzwaniem dla wszystkich zespołów, nie tylko dla HRT”.


Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.05.2013  Bolidy HRT z sezonu 2011 będą startowały w BOSS GP
15.02.2013  Pirelli kupiło bolid HRT z sezonu 2011?
30.01.2013  Ecclestone: Scorpion Racing raczej nie wystartuje w tym roku
29.01.2013  HRT zostanie uratowane?
27.12.2012  De la Rosa rozczarowany zamknięciem HRT
Tagi:
HRT
De la Rosa P.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 14.12.2011 12:01[!]
Dla DLR każda posada etatowego jest krokiem wprzód! Ma już na karku bez mała 41 lat, a to jak 50 parę na rynku pracy. Dla niego to wyróżnienie, iż może po 40-stce startowac w królowej sportów motorowych! Oczywiście życzę mu dopełnienia warunków kontraktu i startów do końca 2013 roku. :)
Ranguren, 14.12.2011 14:43[!]
te nacjonalistyczne podejście i tak im nie pomoże
pewnie sprzedadzą zespół w ciągu roku
ten zespół w końcu trafi na biznesmena z pieniędzmi
z Jordana Midland Spaker Force india (Chyba dobra kolejność)
ich też czeka w końcu

ich też czeka w końcu właściciel jakiś majętny
lolek99, 14.12.2011 22:05[!]
Hmm...?
Skoro to nie jest krok w przód ani w tył to krok w ciemną Dup*
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca