F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ferrari naciska na zwiększenie limitów testów

Montezemolo argumentuje, że obecny stan rzeczy szkodzi rozwojowi młodych kierowców.
Nataniel Piórkowski, 22 grudnia 2011, wyświetlenia: 3083<< | lista | T- | T+ | >>
Ferrari nawołuje do zwiększenia ilości dni testowych w Formule 1, ponieważ uważa, że są one kluczowe dla rozwoju młodych kierowców.

Na przestrzeni ostatnich trzech lat, testy wszystkich zespołów zostały bardzo mocno ograniczone, choć w przyszłym roku tendencja ta ulegnie zmianie, dzięki zorganizowaniu dodatkowej, czterodniowej tury na torze Mugello, która odbędzie się po czterech pierwszych Grand Prix sezonu 2011.

Montezemolo uważa jednak, że obecne ograniczania są zbyt surowe i skutecznie uniemożliwiają rozwój i sprawdzenie młodych talentów odkrytych przez zespoły. „Wspierałem zmniejszanie liczby testów, ponieważ wcześniej było ich o wiele za dużo. Musimy wypracować kompromis, ponieważ to dziwne, że jeden z najbardziej profesjonalnych sportów świata nie pozwala jego zawodnikom na treningi. To złe dla naszych kierowców. Prowadzimy Akademię Ferrari, a niektórzy z jej członków są potencjalnie dobrymi nowymi kierowcami, ale nie mogę ich umieścić w wyścigach GT lub kartingu. Giancarlo Fisichella jest dobrym kierowcą F1, ale gdy przeszedł do GT przez pierwsze trzy, cztery wyścigi Gianmaria Bruni i Jaime Melo byli od niego znacznie szybsi w Ferrari 458. Całkiem inaczej było w samochodach jednomiejscowych”.

Włoch zaznaczył także, że Ferrari poparło ideę ograniczania kosztów, ze względu na walkę, jaką w kwestiach finansowych toczyły małe stajnie. Teraz zespół inwestuje w nowe technologie, takie jak symulatory, aby odbić sobie czas, którego kierowcy nie mogą spędzić na torze. Powszechnie uważa się, że system Ferrari jest mniej zaawansowany od głównych konkurentów, więc nie jest tajemnicą, że włoska stajnia mogłaby skorzystać na mniej rygorystycznych ograniczeniach realnych testów. Montezemolo odbija jednak piłeczkę twierdząc, że tor Fiorano nie jest już główną zaletą, ponieważ nie nadaje się do prowadzenia na nim treningowych jazd bolidu Formuły 1. „Nie wolno nam testować na Fiorano, ale jestem zmuszony pompować ogromne pieniądze w symulator. Każdy widzi, że symulator wygląda jak budynek. Także Fiorano nie jest już naszą zaletą, ponieważ tor stał się w tym momencie obiektem dobrym do kartingu. Mugello jest doskonałym miejscem na testy F1 – Fiorano nie”.

Prezydent Ferrari uważa również, że testy mogłyby posłużyć do celów korporacyjnych, stwarzając dodatkową okazję do ugoszczenia gości sponsorów, którzy mają kluczowy wpływ na stan finansów każdego zespołu. Włoch sądzi ponadto, że zmniejszenie rygorystycznych ograniczeń przyciągnęłoby uwagę mediów pomiędzy weekendami Grand Prix. „Jesteśmy pośrodku wielkiego kryzysu i musimy zaoferować coś naszym sponsorom. Testy stwarzają możliwość organizowania imprez i rozrywki dla klientów spoza wyścigów. F1 musi być zorientowana na marketing. W Europie mamy 100 torów i nie możemy na nich testować. We Włoszech moglibyśmy na przykład ścigać się na Monzy i testować na Mugello, czy w Wielkiej Brytanii pojechać Grand Prix na Silverstone i testy na Brands Hatch. Dobrze byłoby także zyskać większą ekspozycję F1 w telewizji i mediach, a także w kręgach sponsorów i torów wyścigowych”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.04.2024  Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari
24.04.2024  Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami
23.04.2024  Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP
21.04.2024  Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach
20.04.2024  Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji
Tagi:
Ferrari
Testy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Adam2iak, 22.12.2011 16:19[!]
Zgadzam się w 100%.
Ranguren, 22.12.2011 16:34[!]
ja nie to żadne talenty by nie jeździły tylko kierowcy co płacą po 200-300tyś Euro
potem taki mistrz danej serii będzie w krutkim okresie słabszy od 10 zawodnika tej serii bo on będzie nawykły do bolidów Formuły 1
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca