F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

05.05.2024

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Heidfeld miał kilka ofert z LMP1

Niemiec przyznał, że Rebellion nie był jego jedyną opcją.
Paweł Zając, 9 lutego 2012, wyświetlenia: 4149<< | lista | T- | T+ | >>
Nick Heidfeld przyznał, że przed podpisaniem umowy z Rebellionem odrzucił kilka innych ofert startów w wyścigach samochodów sportowych.

Były kolega zespołowy Roberta Kubicy został niedawno ogłoszony jako jeden z kierowców szwajcarskiej ekipy w wybranych rundach Długodystansowych Mistrzostw Świata, w tym w legendarnym wyścigu Le Mans.

W rozmowie z magazynem Autosport Niemiec przyznał, że był w kontakcie z innymi zespołami, jednak uważa, że Rebellion jest najlepszym zespołem na przyzwyczajenie się do wyścigów długodystansowych. „Tak, byłem w kontakcie z kilkoma zespołami startujacymi w LMP1” – powiedział Heidfeld. „Kontakt z Rebellionem nastąpił przez Jamesa Robinsona (inżyniera -przyp. red.), z którym pracowałem w Jordanie”.

„Był członkiem szwajcarskiej ekipy w zeszłym roku i spotkałem się z nim by zobaczyć czy podobają się mu te wyścigi. Później spotkałem się z właścicielem zespołu, Alexem Pesci, a potem dość szybko doszliśmy do porozumienia. Myślę, że praca z najlepszym prywatnym zespołem jest dla mnie idealnym początkiem startów w wyścigach długodystansowych”.

Heidfeld umniejszył również szansom wykorzystania Rebelliona, jako punktu wypadowego do fabrycznej ekipy. „Myślę, że niekulturalnym byłoby dołączenie do zespołu i stwierdzenie, że chce się iść do innego. Jestem otwarty na to co przyniesie przyszłość, a na razie nie mogę się doczekać nadchodzących wyścigów z Rebellionem”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.06.2021  Berger: Bottas musi odzyskać formę
07.12.2020  Wolff: Bottas nie błyszczał w Grand Prix Sakhiru
26.08.2020  Heidfeld: Pewność siebie Albona została mocno naruszona
10.08.2020  Lehto: Szwarcman jest lepszym kierowcą od Micka Schumachera
10.08.2020  Heidfeld: Sezon 2021 może być świeżym startem dla Vettela
Tagi:
WEC
Heidfeld N.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
SirKamil, 09.02.2012 01:37[!]
Powodzenia NH. Myślę, że pasuje do specyfiki endurance zdecydowanie bardziej niż kiedykolwiek pasował do F1- zarówno dzięki (nikłej) roli zawodników w dużo mniej ciśnieniowym rozwoju jak i szczególnie ważną w długodystansie umiejętnością unikania kłopotów.
dancom, 09.02.2012 08:18[!]
...poczekam, kto da więcej kapusty.
katinka, 09.02.2012 08:30[!]
Wyglada, ze Heidfeld juz sie pogodzil, ze F1 nie dla Niego, a te wyscigi dlugodystansowe moga byc dobrym wyborem, zawsze mial jeden z lagodniejszych stylow jazdy. Ciekawe jak sobie poradzi w tych nowych mistrzostwach, postaram sie je ogladac, wiec powodzenia Nick.
Kojag, 09.02.2012 09:25[!]
WEC zyskałoby na jego obecności w każdej z rund, bo jednak co by nie mówić Nick ma wyrobioną pewną "markę".
Propozycje z LMP1? Ciekawe od kogo... Ale przy obecnym układzie sił, to rywalizacja w LMP2 może być ciekawsza...
rolnik sam w dolinie, 09.02.2012 10:10[!]
@Kojag ale wiesz, że Rebellion też w LMP1 startuje?
Kojag, 09.02.2012 11:18[!]
Wiem, zabrzmiało to niefortunnie, ale zastanawiam się z kim mógł rozmawiać, skoro zdecydował się jeździć "skądinąd miłą i sympatyczną" Lolą z którą szanse na dobry wynik są marne, a realnie wygrać może tylko Audi... A LMP2 jest bardziej nieprzewidywalna, przez co ciekawsza...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca