F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

FIA naciska na wyeliminowanie zjawiska stopniowanych nosów

Pierwsze starania ku temu zaczęły pojawiać się już pod koniec ubiegłego roku.
Nataniel Piórkowski, 16 marca 2012, wyświetlenia: 2730<< | lista | T- | T+ | >>
FIA ponowiła starania w celu wyeliminowania przed przyszłym sezonem zjawiska stopniowanych nosów z bolidów Formuły 1, jednak całkiem prawdopodobne, że do tego czasu fani oswoją się już z budzącą skrajne emocje koncepcją.

Niezbyt estetyczny wygląd tegorocznych samochodów wywalał lawinę nieprzychylnych komentarzy nie tylko fanów, ale także ludzi bezpośrednio zaangażowanych w sport, takich jak Paul Hembery z Pirelli, który obawiał się reakcji „niedzielnych fanów”.

Pod sam koniec 2011 roku dyskutowano nad wprowadzeniem obowiązkowych pokryw, których zadaniem byłoby maskowanie rzucającego się w oczy uskoku, jednak plany te przepadły, ponieważ nie zyskały powszechnej aprobaty wymaganej do zmiany przepisów w tak późnej fazie przygotowań.

Charlie Whiting zapowiedział jednak, że wkrótce sprawa powinna ruszyć na nowo. „Niewątpliwie sprawa ta będzie tematem rozmów. W 2014 roku regulaminy będą zupełnie inne, pojawią się o wiele niższe nosy i problem powinien zniknąć. Oczywiście podniosę kwestię sezonu 2013 podczas następnych obrad Technicznej Grupy Roboczej. Każdy chciałby przecież oglądać coś ładniejszego. Nie sądzę, aby w tym momencie ktokolwiek poza bardzo mała grupą projektantów wiedział, jak mogą wyglądać przyszłoroczne samochody. Mam tylko nadzieję, że będziemy w stanie rozwiązać tę sytuację, choć zapewne przez ten czas wszyscy przyzwyczaimy się do tego, co mamy teraz”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji
21.04.2024  Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym
10.04.2024  Autosport: Plan aktywnej aerodynamiki będzie wymagał zmian
24.03.2024  Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]
24.03.2024  Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii
Tagi:
FIA
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
oxiplegatz, 16.03.2012 05:45[!]
To już staje się śmieszne, bo to dzięki regulacjom FIA (jak grzyby po deszczu) pojawiły się garbate nosy. Przy okazji niech wywalą też DRS i KERS. Bez tych zabawek formuła była ciekawsza.
mkpol, 16.03.2012 07:09[!]
No cóż. Wyścigi F1 to nie konkurs piękności tylko rywalizacja technologii. Bolidy mają być szybkie a nie piękne. Dla mnie ważniejsze jest ile razy będę widział ciekawe manewry wyprzedania (nie mijania cieniasów) a nie czy wyprzedzany/wyprzedzający bolid ma czy nie ma piękny nos.
benethor, 16.03.2012 07:12[!]
chcieli iść na rękę Red Bullowi, to niech nie płaczą że tylko Mclaren i Virgin-Mclaren nie musieli zrobić kaczodziobego paszteta.
gnt3c, 16.03.2012 09:07[!]
nieudaczniki. najładniejsze bolidy były w latach 2005-2008 i po kiego grzyba było to zmieniać, zakazać dmuchania, dać slicki i koniec.
Kamil-F1, 16.03.2012 09:47[!]
Z każdym kolejnym przepisem FIA kompromituje się co raz bardziej.Najpierw wprowadzają jakąś głupotę, potem gdy dostaną po głowie wycofują się ze wszystkiego często zwalając na zespoły błędną interpretację regulaminu.Tak samo było z kanałem F, ale to jeszcze większa parodia.
adnowseb, 16.03.2012 11:50[!]
Cytat :
zakazać dmuchania, dać slicki i koniec.

Własnie tak jest.Zakaz dmuchania i slicki
Kamikadze2000, 16.03.2012 12:00[!]
@gnt3c - coś Cię długo nie było. Gdzieś się zaszył, że tak w tyle. ;) Pzdr
korekPL, 16.03.2012 15:38[!]
KERSu nie mogą wywalić za 7-10 lat będziecie mieli go w swoich samochodach, np. ten mechaniczny od Williamsa, hamujecie przed światłami a podczas startu odzyskujecie z kersu z 80% tej energii i o 2s. szybciej widzicie 100 na liczniku, zajebiście będzie, nie??
kibic sribic, 16.03.2012 18:30[!]
@korekPL powiem krótko: nie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca