F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.05.2024

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

HRT F112 zostało zbudowane w Niemczech

Auto hiszpańskiej ekipy zbudowała firma Holzer-Gruppe.
Mateusz Szymkiewicz, 22 marca 2012, wyświetlenia: 2900<< | lista | T- | T+ | >>
Pomimo tego, że Colin Kolles i jego fabryka w niemieckim Greding nie jest już zaangażowana w ekipę HRT, to tegoroczne auto hiszpańskiego zespołu powstało w Niemczech.

Gazeta Augsburger Allgemeine ujawniła, że bolid F112, którym w tym roku ściga się HRT, został zbudowany w niemieckiej fabryce w mieście Augsburg. Tegoroczny samochód hiszpańskiej ekipy był tam budowany od listopada ubiegłego roku przez firmę Holzer-Gruppe. Bolid był również sprawdzany w tunelu aerodynamicznym Mercedesa, który się znajduje w Brackley w Wielkiej Brytanii.

„Prawie wszystko działo się tutaj w Bobigen” – powiedział Gunther Holzer. „Tunel aerodynamiczny jakiego użyliśmy, to obiekt należący do Mercedesa znajdujący się w Brackley. Auto zostało najpierw zaprojektowane pod względy bezpieczeństwa i jest zbyt ciężkie w porównaniu do konkurencji. W przyszłości skupimy się na zaprojektowaniu czegoś lżejszego”.

„Chcieliśmy pójść oddzielną drogą, nie tak jak wszyscy, którzy znajdują się w zasięgu kilku kilometrów od Oxfordu” – powiedział prezes HRT, Saul Ruiz de Marcos. „Na początku europejskiej części sezonu w Hiszpanii, planujemy przygotować pierwsze poprawki do samochodu”.

Przed debiutem poprawionego bolidu F112 w Barcelonie, na HRT czeka spore wyzwanie, czyli próba zakwalifikowania się do wyścigów w Malezji, Chinach i Bahrajnie, ponieważ auto w obecnej konfiguracji nie zmieściło się w regule 107% podczas kwalifikacji do Grand Prix Australii.

„Obecnym celem jest zakwalifikowanie się do wyścigu, nic innego” – powiedział Pedro de la Rosa. „Niezawodność podczas wyścigu to jest coś, nad czym będziemy musieli popracować później, ale najpierw musimy się zakwalifikować”.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.05.2013  Bolidy HRT z sezonu 2011 będą startowały w BOSS GP
15.02.2013  Pirelli kupiło bolid HRT z sezonu 2011?
30.01.2013  Ecclestone: Scorpion Racing raczej nie wystartuje w tym roku
29.01.2013  HRT zostanie uratowane?
27.12.2012  De la Rosa rozczarowany zamknięciem HRT
Tagi:
HRT

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kurcjusz, 22.03.2012 13:05[!]
o rany, straszna bida, az sie odechciewa pracowac w czyms takim, tym bardziej ze nie walczy sie z "mysla technologiczna" lecz z problemem braku pieniedzy :/
Kojag, 22.03.2012 13:09[!]
Dobrze, że planują jakieś nowe części...
Adakar, 22.03.2012 13:57[!]
Holzer nie jest aż taka bida, jako ekipa wyścigowa ma spore doświadczenie, chociażby w DTM.
Z HRT współpracują od początku 2010 roku, ale do tej pory byli tylko dostawcą niewielkich elementów z tworzywa i lekkich stopów metali.

Teraz niby zbudowali cały bolid :/
MairJ23, 22.03.2012 14:00[!]
Poprzeczka znacznie opadla widze w umyslach pracownikow HRT - celem jest ZAKWALIFIKOWANIE sie do wyscigu :) Juz nie jest to nawet walka z przedostatnia ekipa :)
No ale ciezka mieli zime to trzeba im przyznac - restrukturyzacje, przeprowadzki, nowy konstruktor, nowi kierowcy. To nie jest HRT - ten zespol powinien nazywac sie zupelnie inaczej bo niewiele ma wspolnego z HRT z zeszlego roku. Tylko w papierach Berniego nic sie nie zmienilo :)

@Adakar zbudowali go z tych metali :P - moze ktos na padoku juz im powiedzial ze chassis sie z czegos innego robi :)
Kamikadze2000, 22.03.2012 14:06[!]
Niemiecka precyzja, hiszpański temperament... ;]
jpslotus72, 22.03.2012 14:19[!]
Cytat :
Obecnym celem jest zakwalifikowanie się do wyścigu, nic innego.
Tak można było mówić przed pierwszym wyścigiem debiutanckiego sezonu - ale na początku trzeciego sezonu startów to dramat...

Hispania made in Germany... :)

@Kamikadze2000
Wychodzi raczej - hiszpańska precyzja, niemiecki temperament... :)
Adakar, 22.03.2012 14:19[!]
@Kamikadze2000
silnik z Wielkiej Brytanii, sponsor z Indii, opony z Włoch i to wszystko poskładane w Malezji ;)
MairJ23, 22.03.2012 14:29[!]
@jpslotus72 tak jak pisalem wyzej to nie ma z tym HRT z zeszlego sezonu wiele wspolnego - to (prawie) zupelnie inna stajnia.

A mialem sie Ciebie jeszcze zapytac czy ogladales wyscig na SKY ? a jak tak to jak ci sie podoba "ekipa" ? Szczegolnei chcialbym uslyszec Twoje zdanei na temat Hilla. Bo Martina w sumie znamy z BBC.
Pozdrawiam
jpslotus72, 22.03.2012 15:17[!]
@MairJ23
Nie mam, niestety, dostępu do Sky (kodowany na satelicie, z którego oglądam BBC)... W czasie pierwszego weekendu miałem z BBC głównie powtórki. Brakuje mi Martina. Fajnie, że zostali Jordan, Coulthard i Lee Mckenzie (zawsze jako pierwsza dociera do kierowców, którzy odpadli z wyścigu). Do Sky przeszedł też "pit-lane reporter" Ted Kravitz - muszę się przyzwyczaić do specyficznego głosu i osobowości Garego Andersona (pracował w F1 w dawniejszych czasach, ale nadal zna się na rzeczy)... Na razie nie trawię Bena Edwardsa - Brundle był dla mnie numerem jeden w tej ekipie, duża strata...
MairJ23, 22.03.2012 15:31[!]
@jpslotus72 ja tez nie mam Sky ale chcialem zobaczyc jak wygladala ich transmisja i musze powiedziec ze ogladanie wyscigu z Martinem to sama przyjemnosc - ten gosc wiele rzeczy widzi na torze. Nawet byla taka sytuacja ze McLaren puscił radio message od Jensona ze spokojnei moze sobie jechac jeszcze i nie musi wjezdzac do pit. A Martin zaraz wychwycil ze to jakas stara wiadomosc ze napewno w tym okrazeniu zjedzie do Pit i za 10 sek doslownie Jenson pakuje sie do boxów. Na serio gosc zna sie na rzeczy. Dzieki takim ludziom widzi sie wiecej z wyscigu na wyscig.

Apropos zdarzenia Massa/Senna to wygladalo to tak - wiec nie winic za to Massy :
Massa na zakrecie 3(tam gdzie Kubica sie zderzyl z Vettelem) wchodzil tam z Perezem i Senna. Perez przebil opone Massie w tymze zakrecie co spowodowalo ze nie mogl dobrze wjechac w nastepny i go zepchnelo na zewnatrz gdzie juz atakowal Senna i doszlo do zetkniecie i na domiar zlego Massa nie mogl "oderwac się" od Senny. Zadnej winy Massy tu nie bylo !!!! (to do wszystkich a nie tylko do Ciebie @jpslotus72 :)

Wracajac do Sky - Hill jest beznadziejny. Nie widzialem jeszcze takiego niewychowanego jakiegos pokrzywionego i majacego w sumie wszystko gdzies komentatora F1. Zle wybrali - musza cos z tym zrobic bo inaczej ludzie beda sie domagali zmiany. Szanuje go za "posiadanie pierścienia" ale to jakis prostak. Nie umie nawet reki podac swoim rozmowcom...straszny jest.
michu_tarnow, 22.03.2012 15:53[!]
no widać niemcy się nie popisali....

Cytat :
Przed debiutem poprawionego bolidu F112 w Barcelonie, na HRT czeka spore wyzwanie, czyli próba zakwalifikowania się do wyścigów w Malezji, Chinach i Bahrajnie, ponieważ auto w obecnej konfiguracji nie zmieściło się w regule 107% podczas kwalifikacji do Grand Prix Australii.

I mam nadzieję, że im się to nie uda bo tylko psują widowisko....

Cytat MairJ23 :
No ale ciezka mieli zime to trzeba im przyznac - restrukturyzacje, przeprowadzki, nowy konstruktor, nowi kierowcy.

Ale musisz też przyznać, że na własne życzenie bo nikt im nie każe co roku zmieniać ekipy, loga, kierowców. Co do twojego innego stwierdzenia to też się zgodze. Oni zawsze byli najgorsi, jednak nie odstawali aż tak bardzo od innych.
archibaldi, 22.03.2012 16:01[!]
raczej niemiecki temperament i hiszpańska precyzja z tego co widać..
Kojag, 22.03.2012 16:02[!]
Cytat michu_tarnow :
Oni zawsze byli najgorsi, jednak nie odstawali aż tak bardzo od innych.

Taaa... Szczególnie, że dwa poprzednie sezony ukończyli PRZED Virginem...
jpslotus72, 22.03.2012 17:05[!]
@MairJ23
Hilla znam z wypowiedzi po wyścigach z lat 90', nadawanych przez BBC w cyklu klasyki F1 przed weekendami GP (przed Australią już tego zabrakło - chyba zrezygnowali, niestety, z tej tradycji poprzednich lat). Damon nie prezentował się wtedy zbyt medialnie...
Brundle był dobry nie tylko na stanowisku komentatorskim, ale bardzo lubiłem też gridwalk tuż przed startem w jego wykonaniu - i zawsze coś ciekawego powiedział w późniejszym podsumowaniu wyścig w studio BBC. Niektórzy narzekają na Coultharda - ale ja lubię go posłuchać; mówi rzeczowo i na temat. Jordan za dużo błaznuje - chociaż przez niego przechodzi najwięcej "przecieków" z padoku... No, ale to taki off-topic w tym miejscu, więc pora kończyć.
bolekse, 22.03.2012 17:57[!]
Cytat :
Ale musisz też przyznać, że na własne życzenie bo nikt im nie każe co roku zmieniać ekipy, loga, kierowców. Co do twojego innego stwierdzenia to też się zgodze. Oni zawsze byli najgorsi, jednak nie odstawali aż tak bardzo od innych.


Zmienił się w lipcu bodajże właściciel to normalne są zmiany - popatrz w williamsie też ogromne zmiany i źle ? Zmiany to nie problem - problem to brak pieniędzy - jak wszedzie..

Ale najbardziej rozawilo mnie zdanie ze psuja widowisko :D Nie wiem co robie w takim razie w F1 Torro Rosso cczy Force India - wszak Minardi i Midland wiele sezonów zamiatali ogony - moze trzeba bylo ich wyrzucic? (Ironia)
SirKamil, 22.03.2012 18:11[!]
Cytat :
„Chcieliśmy pójść oddzielną drogą, nie tak jak wszyscy, którzy znajdują się w zasięgu kilku kilometrów od Oxfordu”


Tłumacząc:
"Nie mieliśmy i nie mamy pieniędzy na fabrykę w zasięgu kilku kilometrów od Oxfordu"
Adakar, 22.03.2012 18:39[!]
@MairJ23 @jpslotus72
Damon daje radę. Nie podoba mi się do końca ta dziunia z Davidsonem przy interaktywnym screenie.
A główny prowadzący ... to próba idealnego klonu Jake'a Humphrey
Co do komentarzu w trakcie wyścigu ... very good. Bardzo "żywy". Tak naprawdę dało się odczuć tylko jedną wpadkę, przynajmniej, która mnie "zabolała". David Croft pomylił Wiliamsa Pastora z Kamuim w Sauberze podczas walki z Massą i Kimim, i długo mu zajęło "zorientowanie" się w swojej pomyłce.

W trakcie wyścigu mając więcej kontaktów i źródeł, była mowa o oszczędzaniu paliwa Mcl już w okolicach 10 okrążenia + wiele wiele więcej.
MairJ23, 22.03.2012 18:45[!]
@bolekse w williamsie restrukturyzacja trwala juz od polowy zeszlego roku kiedy Sam Michael wiedzial ze odchodzi a miesiac potem podpisal jzu umowe z McLarenem - tam to bylo robione wszystko z glowa. Zreszta ten facet co teraz rzadzi Williamsem ma glowe na karku i jego wyksztalcenie to zarzadzanie wlasnie... a nie jakis byly kierowca jak Horner :) (przesadzam - Christian jezdzil tylko przez chwile, zreszta nie wymienilem go dlatego ze krotka kariera kierowcy cos ujmuje jego dokonaniom jako szef RBR). Chodzi o to ze Adam jest odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku i jeszcze namaszczony przez sir Franka jak jego syn :) Zreszta juz widac tego efekty. Maldonado prezentowal znakomite tempo podczas wyscigu... jak nie ten Williams z 2011.
HRT to inna bajka - zupelnie inne zmiany i wywolane czym innym - oni byli zmuszeni ze wzgledow finansowych do tych zmian a Williams potrzebuje tylko wygranych - o dziwo zeszly sezon nalezy do dosc udanych dla Williamsa jezeli chodzi o zarobienie pieniedzy. A HRT zalicza zly sezon za zlym jezeli chodzi o kazda dziedzine biznesu u nich, brak kasy to poczatek.... :( wiec nie mozna porownac Williamsa i ich zmian do HRT
pozdro

@Adakar hahahah ta dziunia nie jest tam potrzebna.... nie wiem po co ona tam jest - ale Davidson daje rade - chlopak czai co jest grane na torze.
ogolnei gorzej oceniam ekipe Sky od ekipy BBC. Ale to pierwsze ich GP wiec moze sie wyrobia. Ale samo komentowanie przez Martina Brundle jest warte tego pakietu. Dobrze ze zadnych Borowczykow" nie musze wysluchiwac :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca