@Yurek
Czym innym jest głaskanie po główce, a czym innym bronienie własnego zawodnika, chore by było, gdyby Horner zachował się inaczej. Zachowanie FIA w sprawie obrażania tez rozumiem, nie chcą jeździć po mistrzu na samym początku sezonu.
@R90
@MairJ23
Też uważam, że VET ogarnie nowy bolid, a czym zespół mu na pewno pomoże, w końcu mają do czynienia z podwójnym MŚ, nawet gdyby jakimś cudem VET skopał sezon i WEB z nim wygrał to przecież po jednym nieudanym sezonie żadna nie zostawi Vettela na pastwę losu.
Poza tym z RB8 i VET jest przecież bardzo dobrze, gdyby dojechał na czwartej pozycji miałby obecnie 30 pts, tyle co HAM, ale to on zajmowałby drugie miejsce w klasyfikacji kierowców (2-gie miejsce w Australii). Innymi słowy byłby przed dwoma bezpośrednimi konkurentami w postaci BUT i HAM.
@andy - też wziąłeś porównanie. W Spa 2010 Seba stracił kontrolę nad bolidem, na mokrym. Już Australia 2009 jest lepszym przykładem, ale wtedy Niemiec faktycznie był nieokrzesany. Ewidentnie te słowa nie były potrzebne, nawet jeśli są prawdą... Następnym razem lepiej ugryśc się w język. ;)
@Aeromis Wlasnie dlatego mowilem ze moze i wina Naraina ale Vet mogl tego incydentu uniknac jakby troche inaczej pojechal - i domena mistrza powinno byc odpowiednie ocenienie takiej sytuacji. A jakby dobrze minal Naraina to by byl tam gdzie powinien byc czyli z 30 punktami i super humorem :)
No ale My nie mielibysmy o czym przeciez wtedy gadac a tak jest pozywka :) dla nas wszystkich
@R90 mowisz ze nie jest zle... bylo by przeciez wypasienie super jakby nie wjechal tak szybko przed Naraina :) i Humor bylby o wiele lepszy i nikt nie zostalby nazwany Idiota czy ogorkiem :) Przeciez on kazdemu zaimponowal po wyscigu nr 1.... z P6 na P2 :) Senna by sie nie powstydzil w doborowym towarzystwie 6 mistrzow tak pojechac.
@Aeromis
Nie co gdybać, liczą się fakty. Tak samo Button mógłby nie zderzyć się z Narainem i Vettel nie byłby 2 w generalce
R90, 31.03.2012 20:22 | | |
@MairJ23
W Turcji też podobnie było, za szybka zmiana linii jazdy , pomimo nie minięcia całej odległosci długości bolidu przeciwnika, Webber nie odpuścil i każdy pamięta jak to się skończyło.
Horner>you focker asshole...Take me finger
@MairJ23
Ja co do winy VET nie mam wątpliwości, brak onboardu KAR powoduje że brakuje jasnego dowodu na winę także i KAR - tak ten incydent widzę w całej rozciągłości (dokładny moment kiedy zaczął odbijać w prawo jak i zderzenia). To jak kamery potrafią oszukać to wiadomo, choćby ze zderzenia z Australii MAL-GRO, gdzie dopiero po onboardzie GRO było ewidentnie widać, że to on skopał sprawę.
@NEO86
Bez gdybania nie ma wniosków. Jakby zespoły nie gdybały, to bolidy by się nie rozwijały itd. Jeśli wolisz wersję bez gdybania to no problem - w jedynym suchym wyścigu VET był drugi.
@kaliberusa well obviously English is not your strong side :) I didn't even understand what you were trying to say... dude - stay with Polish - You just do it better :)!
@R90 dokladnie - bardzo podobny blad Mistrza.
Ale w sumie z zupelnie innej beczki teraz - czy ktos zwrocil na Masse uwage jak nieumiejetnie tym powolnym samochodem blokuje wyprzedzajacych go kierowcwo - naszczescie Button byl cierpliwy i sie nic nie stalo - ale Massa naprawde ma problem w tym samochodzie. Ale cala ta sytuacja rzuca cien na jego akcje z Hamiltonem w zeszlym roku - zaczalem si ezastanawiac czy aby Massa nie spowodowal tych wypadkow z Hamiltonem.
np w singapurze mogl przeciez na chwileczke puscic pedal gazu i juz hamilton byl na jego tylku. Sa rzeczy ktorych dostrzec nie mozemy i tylko z Telemetrii mozna by bylo cos wyczytac. Ale ja nijak potrafie cokolwiek przeczytac z telemetrii :) wiec ja nic sprawdzac i tak nie bede - tak tylko gdybam. Telemetria to dla mnie czarna magia jak dla niektorych komputery i programowanie :)
@MairJ23 Polish Your whining is like licking the eggs>speling Me of the asshole
@Aeromis
Nie mam nic przeciwko gdybaniu ale przed wystąpieniem danego zdarzenia, natomiast po wystąpieniu określonego zdarzenia gdybanie traci sens. Pozdro
@kaliberusa niestety nie jestem w stanie twego angielskiego zrozumiec.
pozatym czy na serio musisz uzywac takich slow ? daj spokoj juz.
Wie ktos czy ta faktura na prawie $5000 od RedBulla dla Lotusa za gaszenie pozaru to na serio czy to zart???
Oczywiście - nie można go winić za frustrację "każdy kierowca chce wygrywać", ale - poczuł się mistrzem nietykalnym - a to jest błędem. Nikt cię nie zapewni że poda ci wszystko na tacy. Seb uważa, że każdy powinien mu usługiwać. Słabszy bolid i już jest problem. Czy uważacie że może robić to co Ferdek, albo Robert?
zgf1, 01.04.2012 07:05 | | |
Dokladnie! Poza tym pamietasz zmiane pol startowych?
|