F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Kierowcy wyśmiewają krytykę Pietrowa na temat toru Mugello

Rosjanin uważa, że włoski obiekt jest zbyt niebezpieczny do jazdy bolidem F1.
Mateusz Szymkiewicz, 8 maja 2012, wyświetlenia: 4216<< | lista | T- | T+ | >>
Mark Webber i James Calado wyśmiali krytykę Witalija Pietrowa na temat toru Mugello.

Pietrow postanowił skrytykować włoski obiekt, na którym odbyły się ostatnie testy, ponieważ jak twierdzi, tor należący do Ferrari jest zbyt niebezpieczny do jazdy bolidem Formuły 1. „Jesteś tam blisko ścian, a sam w sobie tor jest zbyt mały dla obecnych bolidów Formuły 1” – powiedział Rosjanin.

Na odpowiedź na krytykę kierowcy Caterhama nie trzeba było długo czekać. Jako pierwszy był m.in. James Calado, kierowca Lotusa w serii GP2. „Tor Mugello jest zbyt niebezpieczny, aby mogły na nim testować zespoły Formuły 1... obejrzyj wyścig Isle of Man TT Witalij!” – napisał na swoim profilu Twitter James Calado.

Tymczasem Mark Webber dodał na swoim Twitterze zdjęcie z 1962 roku, na którym widać Jima Clarka jadącego po torze Aintree, wokół którego były nieodgrodzone barierami domy. „Ciekawe, czy Witalij Pietrow był tutaj” – napisał Australijczyk.

Źródło: onestopstrategy.com, twitter.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.10.2020  Pietrow zrezygnował z funkcji sędziego GP Portugalii
23.10.2020  Hamilton zdumiony dołączeniem Pietrowa do grona sędziów FIA
01.09.2020  Pietrow: Jest jeszcze za wcześnie, by skreślać Kwiata
31.03.2020  Pietrow: Możliwy całkowity brak wyścigów w roku 2020
13.04.2019  Pietrow: Kwiat może skorzystać na problemach Gasly'ego
Tagi:
Pietrow W.
Webber M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Szkot, 08.05.2012 12:47[!]
Zacznijmy od, chociażby, Monako :D
Bardzo miło byłoby zobaczyć co na to powiedziałby w replice Robert Kubica :)
Ralph1537, 08.05.2012 12:55[!]
Nie czaje, czasami inni kierowcy też narzekają na bezpieczeństwo w niektórych torach, a tu nagle przytaczają tory które są lub były faktycznie niebezpieczne, naśmiewają się z Petrova, a sami chwalą decyzje FIA w sprawie bezpieczeństwa i ich zmian
renegade, 08.05.2012 13:02[!]
Calado przywalil!! :-D Dobre, bardzo dobre! Powiem wiecej, ostatnio ogladalem wyscig World SBK, gdzie zawodnicy jezdzili jednosladami w warunkach, w ktorych Whitting zatrzymuje wyscig F1!
Karol26, 08.05.2012 13:12[!]
:D Mnie też śmieszą te obawy. Przykładów gdzie było wiele groźniej jest wiele :D
archibaldi, 08.05.2012 13:20[!]
Sam miałem coś napisać pod jego wypowiedzią po testach odnośnie "niebezpieczeństwa".. Miłośnik tilkodromów się znalazł.. panienka a nie F1 driver!
akkim, 08.05.2012 13:39[!]
"Mały" - mam rozumieć stwierdzenie w tym sensie,
że nie mieści się bolid dzisiejszy w zakręcie ?
Swoją drogą narzekanie, Jego mocna strona,
a potem te słowa wytłumaczy Ona.
adnowseb, 08.05.2012 13:40[!]
Dlaczego tyle krytyki? Powinni wziąć poprawkę ,że to Pietrow i wszystko będzie jasne.
Naśmiewać się z kierowcy 100razy słabszego od siebie jest nieładnie Panie Calado.
Kamikadze2000, 08.05.2012 14:01[!]
Myślę, że po prostu źle zrozumiano Pietrowa. Może uważa, iż ten tor po prostu nie spełnia standardów?? A może pytali się go, czy Mugello byłoby dobre do zastąpienia Monzy?? A wyścigi w Holandii były nieporozumieniem, którego już nie powtórzono na Monzie.
@adnowseb - póki co to Calado może mu buty czyścic. Ale ten przykład bardzo dobry... Pzdr :)
adnowseb, 08.05.2012 14:10[!]
@Kamikadze2000
Calado jest talentem.
Pietrow-sponsorem.
Pozdro:))
Kamikadze2000, 08.05.2012 14:21[!]
@adnowseb - Pietrow nigdy nie jeździł w kartingu i dużo osiągnął. Ma sponsorów, ale gdyby nie umiał jeździc, skończyłby, jak kilku jego poprzedników. Calado także ma sponsora - Racing Step Fundation. Też jest dobry, ale także nie należy do grona "wielkich". Tak więc według mnie obaj prezentują raczej zbliżony poziom - żaden z nich nie ma dużej przewagi.

Pozdro:))
ROOK, 08.05.2012 14:34[!]
Cytat Ralph1537 :
Nie czaje, czasami inni kierowcy też narzekają na bezpieczeństwo w niektórych torach, a tu nagle przytaczają tory które są lub były faktycznie niebezpieczne, naśmiewają się z Petrova, a sami chwalą decyzje FIA w sprawie bezpieczeństwa i ich zmian
Bo to się chyba odbywa trochę na zasadzie "co wolno wojewodzie, to nie tobie… smrodzie!" :))

Nie chce mi się szukać pierwszego tekstu tego wywiadu, ale Witalij stwierdził tylko bodajże, że testy jeszcze OK, ale już wyścig w kilku miejscach mógłby być niebezpieczny.

Póki nie zrobimy ze 30 GP na tym torze, trudno stwierdzić, kto ma więcej racji. Ale jest też faktem, że Pietrow osiąga wyraźnie gorsze rezultaty na torach, gdzie ściany są blisko (w 2010 były to uszkodzenia na testach i w qualu; w 2011: tragiczna jazda w Singapurze i ścianka w Monaco). Być może to efekt jego rajdowych nawyków i ścigania na lodzie… :))
Yurek, 08.05.2012 15:02[!]
Cytat adnowseb :
Naśmiewać się z kierowcy 100razy słabszego od siebie jest nieładnie Panie Calado.

Hahahahaha dobre :D
peter01, 08.05.2012 16:02[!]
Cytat :
Tymczasem Mark Webber dodał na swoim Twitterze zdjęcie z 1962 roku, na którym widać Jima Clarka jadącego po torze Aintree, wokół którego były nieodgrodzone barierami domy. „Ciekawe, czy Witalij Pietrow był tutaj” – napisał Australijczyk.


Nie zapominajmy o starszej wersji Spa z lat 60tych. Tam były szykany, a tuż za nimi były domy i kilku ludzi
na poboczach, albo pierwsze Le Mans, albo...(cała masa torów z lat 50-80)
cobra, 08.05.2012 16:20[!]
Moim zdaniem przywoływanie GP rozgrywanych kilkadziesiąt lat temu nie ma sensu, bo wtedy obowiązywały zupełnie inne (lub żadne) standardy bezpieczeństwa. Natomiast jeśli popatrzymy na tory z obecnego kalendarza to moim zdaniem, oczywiście zupełnego amatora w tej sprawie, Mugello nie ma się czego wstydzić. Dla porównania w takiej Kanadzie mamy ściany przy szykanach, które grożą poważnym wypadkiem przy niewielkim nawet błędzie kierowcy, w Brazylii i Belgii też jest wiele niebezpiecznych miejsc. Jasne, pewnie w paru miejscach trzeba byłoby Mugello delikatnie przebudować, ale powodów do przesadnych narzekań nie widzę.
zbm, 08.05.2012 17:28[!]
Przecież Mugello to bardzo nowoczesny i bezpieczny tor. W końcu to tu od jakiś 30 lat rozgrywane jest grand prix Włoch MotoGP. Zresztą gdy się spojrzy na zdjęcia toru z lotu ptaka to widać, że bariery są dość daleko od asfaltu. Jedynie niebezpiecznie szczególnie dla motocykli może być na łuku prawo-lewo na prostej startowej, gdzie faktycznie bandy są bliziutko toru, ale jeszcze nie widziałem tu żadnego wypadku.
rno2, 08.05.2012 18:32[!]
Webber - jeden z pierwszych płaczków, kiedy spadną pierwsze krople deszczu podczas wyścigu...

Swoją drogą skoro auta są coraz bezpieczniejsze i uderzenie 200km/h w bariere nie robi kierowcy krzywdy, to mogliby trochę się uspokoić z wielkością poboczy... jednak przy projektowaniu torów należy także uwzględnić wyscigi motocyklowe.
marq, 08.05.2012 20:13[!]
typowy "miszcz" prostej i sponsorów nie tak dawno f1 to była elita a teraz pupile Ecclestone zachowują się jak zniewieściali celebryci w naszprycowanych elektroniką bolidami i niech vitia pojeździ w indy car to spokornieje jak będzie przegrywał nawet amatorami.na ich niedoskonałych bolidach i" niektórych" cudownych torach do "ścigania " bez urazy ale np.Robcio skarżył się w ten sposób
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca