F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Schumacher nie wyklucza współpracy z Mercedesem

Niemiec jeszcze nie ma planów na swoją emeryturę.
Paweł Zając, 26 listopada 2012, wyświetlenia: 2246<< | lista | T- | T+ | >>
Michael Schumacher przyznał, że pomimo ponownego przejścia na zawodniczą emeryturę, nadal mógłby pełnić jakąś funkcję w Mercedesie.

Siedmiokrotny mistrz świata zakończył właśnie swój trzyletni powrót do Formuły Jeden. GP Brazylii, podczas którego Niemiec zajął siódme miejsce, było jego ostatnim wyścigiem w F1.

Schumacher nie zdradził swoich planów na drugą emeryturę, jednak, kiedy pierwszy raz żegnał się z królową sportów motorowych w 2006 roku, pozostał w Ferrari jako doradca, a także startował w lokalnych wyścigach motocyklowych.

Michael zasugerował, że teraz priorytetem jest sprawdzenie, czy będzie mógł kontynuować współpracę ze swoim obecnym pracodawcą. „Oczywiście będę rozmawiał z Mercedesem na temat naszej wspólnej przyszłości” – powiedział Niemiec. „Jest trochę dobrych pomysłów i dobrych opcji. Myślę, że łatwo będzie zapełnić mój kalendarz”.

Schumacher stwierdził również, że przy jego obecnych zobowiązaniach komercyjnych, a także chęci spędzenia większej ilości czasu z rodziną nie będzie potrzebował dodatkowych rozrywek. „Odliczałem dni do nowego życia, które będę miał po Formule 1. Nie mam konkretnych planów na przyszłość. Mam kilku partnerów, z którymi pracowałem w F1 i chciałbym nadal to robić. Znacznie więcej czasu poświęcę rodzinie i jeśli go trochę zostanie, to wtedy pomyślimy”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.06.2022  Ecclestone: Michael pokazałby Steinerowi gdzie jest jego miejsce
16.02.2022  Russell zmienił barwy kasku z szacunku do Michaela Schumachera
09.12.2021  Vettel: Schumacher pozostanie dla mnie najlepszym kierowcą F1
11.10.2021  Alonso: Obecność w F1 syna Schumachera jest wyjątkowa
25.08.2021  Schumacher: Zamierzam pozostawić po sobie ślad na torze Spa
Tagi:
Mercedes
Schumacher Mich.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
dyfuzor666, 26.11.2012 23:03[!]
No i dobrze. Dla nas kibiców odejście Schumachera jest w pewnym sensie stratą, ale jak widać Schumi jest zadowolony ze swojej decyzji i nie żałuje tego. To jest najważniejsze. Teraz znajdzie czas dla rodziny i własnych zainteresowań. Jeżeli ostatni sezon był dla niego męczący i faktycznie odliczał dni do nowego życia, to należy się cieszyć, że to nowe życie się zaczęło i niech trwa jak najdłużej. Ja ze swojej strony mówię głośne DZIĘKUJĘ MISTRZU!
katinka, 26.11.2012 23:32[!]
Ale te 3 lata zleciały, kawałek historii, fajnie było zobaczyć Mistrza na torze. I chociaz może wyniki nie były takie do jakich przyzwyczaił swoich kibiców, to chyba nadal był ten sam Michael, który nie zapomniał, że Formuła 1 to ściganie i walka, i za to wielkie dzięki Michael! Coby nie mówić, brakuje w F1 takich kierowców. Niech ta pasja trwa nadal. Powodzenia...
+AS+, 26.11.2012 23:46[!]
Szkoda ze Michael odchodzi ale to juz nie te lata - nie ta forma. Na jakims stanowisku w zespole moze wiele wnosic do zespolu nawet jezeli chodziloby o atmosfere. (Chcialbym by i Michael Schumacher, i Peter Sauber nadal sie pojawiali na padoku, ale czy tak bedzie? Zobaczymy.) Chcialbym mu tez podziekowac za te 3 lata walki i urozmaicania widowiska.

BTW: Wie ktos moze kiedy beda pierwsze przedsezonowe testy?
Michal13, 27.11.2012 06:34[!]
pewnie gdzies tak w lutym bo jeszcze beda przedstawiac nowe bolidy.
kurcjusz, 27.11.2012 07:48[!]
Mysle, ze nie ma co trwonic lez na mistrza i zlorzeczyc na jego bledna decyzje. Uwazam, ze gdyby go posadzic w samochodzie Vettela, to tez by zdobyl majstra. Natomiast ciekawe ile by zdobyl zastepujac w tym roku fotel Alonso :)
Gie, 27.11.2012 10:03[!]
Jeśli odliczał dni to nie mógł odejść wcześniej? Może udałoby się przenieść Hamiltona do Merca a Pereza do McL. Sauber przetestowałaby Guttiereza. Kierowcy zgraliby się z nowymi zespołami a widzowie mieliby porównanie z jazd nowych i starych samochodów.
jpslotus72, 27.11.2012 10:54[!]
Już w zeszłym roku pisałem, że Schumacher mógłby bardziej pomóc Mercedesowi jako "asystent" (partner) Brawna, służący swoim autorytetem i doświadczeniem całej ekipie i młodszym kierowcom (nie chciałbym, żeby Schumi skończył gdzieś za dyrektorskim biurkiem - jego miejsce jest na padoku, jak najbliżej garażu i kierowców). Tylko teraz jakoś nie potrafię sobie wyobrazić współpracy Michaela na takim stanowisku z Hamiltonem - po prostu mi to nie pasuje... Tak czy inaczej Schumi zrobi sobie najprawdopodobniej co najmniej roczne wakacje - a po roku, kto wie, może Lewis się rozmyśli...
DonGemolo, 27.11.2012 15:21[!]
Swoją klasę potwierdziłeś w qualu w monaco.Wygrać tam kwalifikacje, to jest coś! I to ma być niby emeryt?
zbig52, 27.11.2012 16:30[!]
Mercedes zatrudniając Schumacher jako kierowcę stracił trzy lata robiąc samochod pod niego.A zatrudniając go jako "asystenta" jak pisze ipslotus72będzie następnym błedem Mercedesa.
jpslotus72, 27.11.2012 17:31[!]
@zbig52
Cytat zbig52 :
A zatrudniając go jako "asystenta" jak pisze ipslotus72będzie następnym błędem Mercedesa.
No, tego na razie nie wiemy - i moja i Twoja opinia w tej sprawie to tylko przewidywania. Schumacher miał wprawdzie niezbyt udaną przygodę jako "taktyk-konsultant" w Ferrari - ale stało się tak chyba dlatego, że chciał trochę naśladować Rossa Brawna i podejmował dosyć ryzykowne decyzje. Brawn jest jednak tylko jeden i nie da się go podrobić - tak jak nie da się podrobić Schumachera. Jeśli chodzi o Mercedesa, to miałem na myśli stworzenie duetu Brawn - Schumacher, a nie o samodzielne "rządzenie" ekipą przez Schumiego. Michael - jak sam przyznał - może już nie ma tej formy co dawniej, ale ma wciąż swoją osobowość, powiedziałbym wręcz charyzmę. Kto wie, może taki duet za sterami zespołu byłby większą siłą napędową dla Mercedesa niż sam Brawn (ewentualnie z Schumacherem w kokpicie). Schumi nie jest oczywiście konstruktorem i jego rola byłaby rzecz jasna inna, ale może - przy zachowaniu odpowiedniego dystansu - dałoby się to analogicznie porównać z duetem Horner - Newey w RBR (bo w Red Bullu chodzi właśnie o tę nierozłączną - także w czasie wyścigów - parę, a nie Newey'a czy Hornera branych osobno w swych funkcjach). Dobrze zgrany duet dwóch silnych osobowości może być większą siłą niż każdy z nich z osobna. Jeszcze raz powtórzę to, od czego zacząłem - to tylko spekulacje, przypuszczenia i przewidywania. Można Schumachera lubić albo nie lubić, ale to wciąż jest KTOŚ - a czy w roli "drugiej połowy" Brawna pomógłby Mercedesowi bardziej niż jako kierowca? Trzeba by to po prostu sprawdzić, przed wydaniem ostatecznej opinii...
W każdym razie to nie jest chyba sprawa najbliższej przyszłości - jak pisałem wyżej, wydaje mi się ze spotkanie Hamiltona z Schumacherem w tym momencie mogłoby przynieść raczej jakieś zgrzyty niż "owocną współpracę" (mogłaby trafić "kosa na kamień") - ale to tylko taka "intuicja"...
maroo, 27.11.2012 20:09[!]
Michael - weź facet skrzyknij kilku większych sponsorów, zrób jakiś układ i załóż/odkup/wejdź w udział - jakiś zespół F1 :). Czy nie było by fajnie gdyby pojawił się nowy zespół prywatny? A jeszcze z dużą kasą mógłby być konkurencyjny... Fajnie by było :)

A poważnie - też mi te 3 lata strasznie szybko przeleciały. Na codzień nie myślałem że zostały już tylko 2 / 5 / 3 wyścigi z Michaelem w F1, i ciągle spokojnie czekałem na chwilę gdy stanie na P1. Szkoda że już po wszystkim, szkoda że nie udało się to osiągnięcie. Ale jakże przyjemnie było oglądać niektóre wyścigi czy choćby momenty Jego jazdy. Fajnie było. Szkoda że to już za nami ale cóż, tak to już bywa. Oby był gdzieś w F1 dalej obecny bo jest postacią i barwną i nietuzinkową i wielkim kierowcą.
znafcaf1, 28.11.2012 03:31[!]
Schumacher jako naczelny rabin na bank nie polubi Hamiltona w zespole. Mam nadzieje, że wkrótce zobaczymy na torach zespół Schumacher GP. Forza!
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca