To było oczywiste, że długo nie przetrwają w F1.
Przeciez byly informacje, ze FIA zgodzila sie na przesuniecie dla nich ostatecznego terminu zaplaty wpisowego - zatem nie wiem skad ten news...
Simi, 01.12.2012 13:17 | | |
Sytuacja do przewidzenia. Po 2010 myślałem, że ich koniec nastapi po 2011, więc i tak mnie zaskoczyli. W sumie, do Formuły 1 nie wnosili nic dobrego, a jedynie przeszkadzali wielu szybszym zawodnikom. Może i trochę ich szkoda, ale powiedzmy sobie szczerze - to nie była ekipa, która zasługiwała na miejsce w stawce.
Szkoda ludzi, ale taki jest biznes.
Dla mnie to pozytywna wiadomość. Siali tam tylko z tyłu zamęt.
+AS+, 01.12.2012 13:32 | | |
Karthikeyan ;( ;( ;(
RaceMaster..dokładnie, 30 listopad to termin dla wszystkich na zapłacenie całości a HRT otrzymało więcej czasu. Chyba za szybko ten news trochę.
Nie będę za nimi tęsknił. Tak swoją drogą wszystko wskazuje na to, że za rok podobna sytuacja czeka Marussię.
marussie. moze
@RaceMaster @Kazik - Nie, HRT dostało właśnie termin do wczoraj. Wszystkie pozostałe ekipy zapłaciły już latem, wysyłając swoje zgłoszenie. HRT wysłało tylko zgłoszenie, prosząc o odroczenie terminu wpłaty. Termin wyznaczono na 30 listopada (kiedy inni musieli dopłacić resztę - za punkty). Wpłata nie wpłynęła.
Szkoda zespołu, w końcu 3 lata jeździli w F1. I to teraz, gdy jest nowa baza i wydawało się, że będzie lepiej i mają szansę na rozwój, myślałam, że to zobaczę na własne oczy, ale głupia kasa i biznes. Jakoś bardzo mocno HRT nie kibicowałam, ale nie przeszkadzali mi w stawce, to nudne oglądać wciąż tylko tych najlepszych, co to musza sie poprawic 0,7 sek na okrazeniu aby nie marudzić.
I po co im była szumnie zapowiadana przeprowadzka do Caja Magicka w Madrycie? Myślałem, że to oznacza nowy początek tego zespołu, a to był ich łabędzi śpiew.
Wielka szkoda, ludzie z HRT naprawdę ciężko pracowali, aby mieć bolid dostatecznie szybki na starty w F1 i w końcu nie znalazł się nikt, kto zechciałby choć w niewielki stopniu finansować to przedsięwzięcie. Stawka znowu niebezpiecznie stopniała: miało być 13 zespołów, już jest 11, a ponadto przyszłość Marussi stoi pod znakiem zapytania w świetle wprowadzenia droższych silników. Najwyższa pora na radykalne kroki prowadzące do zmniejszenia kosztów, a przynajmniej ponowny "nabór" do F1 na dwa puste miejsca po USF1 i HRT. Lepiej, abyśmy oglądali słabe zespoły niż żadne.
+AS+, 01.12.2012 17:05 | | |
@Mr President
Kompromitacje pokroju "dziurawych" bolidow na pierwsze wyscigi tez?
@katinka
Cytat : ...to nudne oglądać wciąż tylko tych najlepszych, co to musza sie poprawic 0,7 sek na okrazeniu aby nie marudzić.
No przecież Marussia i Caterham wciąż będą jeździć. :)
|