|
|
|
|
|
|
GP Malezji: opony użyte w wyścigu |
Większość kierowców zdecydowała się czterokrotnie zmieniać opony. |
|
•Paweł Zając, 25 marca 2013, wyświetlenia: 3634 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Pit-stop 4 | Suma postojów | |
|
1. | Vettel | PRn | Pn (5) | Tn (22) | Tn (32) | Pn (42) | 4 | |
2. | Webber | PRn | Tn (7) | Pn (19) | Tn (31) | Tn (43) | 4 | |
3. | Hamilton | PRn | Pn (7) | Pn (21) | Tn (30) | Pu (41) | 4 | |
4. | Rosberg | PRn | Pn (8) | Pn (22) | Tn (31) | Pu (42) | 4 | |
5. | Massa | PRn | Pn (5) | Tn (20) | Pn (33) | Pu (47) | 4 | |
6. | Grosjean | PRn | Pn (7) | Pu (20) | Tn (35) | | 3 | |
7. | Räikkönen | PRn | Pn (6) | Pu (21) | Tn (34) | | 3 | |
8. | Hülkenberg | PRn | Pn (7) | Pn (21) | Tn (34) | Tn (44) | 4 | |
9. | Perez | PRn | Pn (7) | Pn (22) | Tn (33) | Tn (54) | 4 | |
10. | Vergne | PRn | Tn (7) | Tn (26) | Pn (43) | | 3 | |
11. | Bottas | PRn | Pn (6) | Pn (22) | Pu (40) | | 3 | |
12. | Gutierrez | PRn | Tn (7) | Pu (22) | Pn (36) | Tn (51) | 4 | |
13. | Bianchi | PRn | Pn (6) | Pn (17) | Tn (29) | Pu (43) | 4 | |
14. | Pic | PRn | Pu (7) | Tn (20) | Pu (32) | Pn (43) | 4 | |
15. | van der Garde | PRn | Tn (6) | Tn (18) | Tn (28) | Pn (42) | 4 | |
16. | Chilton | PRn | Pn (6) | Tn (19) | Pu (31) | Tn (41) | 4 | |
17. | Button | PRn | Pn (7) | Pn (21) | Tn (35) | | 3 | |
18. | Ricciardo | PRn | Pu (6) | Pn (19) | Tn (33) | | 3 | |
|
Niesklasyfikowani | |
| Maldonado | PRn | Pn (6) | Pu (13) | Pu (32) | | 3 | |
| Sutil | PRn | Pn (6) | Tn (22) | | | 2 | |
| di Resta | PRn | Pn (6) | Tn (20) | | | 2 | |
| Alonso | PRn | | | | | 0 | |
| |
|
|
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
T = Twarda mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
PR = Opony przejściowe
N = Nowy komplet
U = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Deszcz, który spadł tuż przed startem, skomplikował strategię i zespoły musiały zareagować na zmieniające się warunki, próbując przewidzieć zmieniający się poziom przyczepności podczas pierwszej fazy wyścigu. Kiedy nawierzchnia przeschła, mogliśmy zaobserwować różne podejście do taktyki: ekipy na różne sposoby korzystały z twardych i pośrednich opon. Mimo tego prowadzący kierowcy jechali bardzo blisko siebie, choć realizowali różne strategie. Mercedesowi w pewnym momencie udało się dzięki taktyce przedzielić Red Bulla. Spodziewaliśmy się tu wysokiego poziomu degradacji i wiedzieliśmy, że tak właśnie będzie za sprawą ekstremalnej natury toru oraz lepszych osiągów naszych bardziej miękkich mieszanek. Jednak to dopiero drugi wyścig w sezonie, a doświadczenie z poprzednich lat pokazuje, że w miarę upływu sezonu i dalszego rozwoju samochodów zespoły szybko zaczynają sobie radzić z oponami. Nie mamy wątpliwości, że tak samo będzie w tym roku”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|