F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

04.05.2024

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Zespoły nie będą już sprzeciwiać się zmianom w oponach

Lotus, Ferrari i Force India poprą Pirelli we wszelkich zmianach.
Paweł Zając, 1 lipca 2013, wyświetlenia: 1684<< | lista | T- | T+ | >>
Liczne awarie opon podczas GP Wielkiej Brytanii sprawiły,że Ferrari, Lotus i Force India nie będą już sprzeciwiać się zmianom konstrukcji tegorocznych opon.

Te trzy ekipy nie chciały prowadzenia nowych tylnych opon z kewlarowym pasem, gdyż obawiały się, że rozwiązywanie problemów z delaminacją wpłynie na układ sił w stawce.

Wystrzały opon w kilku bolidach podczas wyścigu na Silverstone sprawiły, że sprawa stała się poważniejsza i zespoły nie mają zamiaru oponować przeciw zmianom dotyczącym bezpieczeństwa.

Zastępca szefa Force India, Bob Fernley, które to mocno sprzeciwiało się wcześniejszym propozycjom poprawek, w rozmowie z magazynem Autosport powiedział: „Teraz jest zupełnie inaczej niż wcześniej, gdyż wtedy bezpieczeństwo nie było decydującym elementem. W tym przypadku nie będziemy niepotrzebnie narażać ludzi z powodów technicznych”.

Szef Ferrari, Stefano Domenicali, dodał: „Dla mnie najważniejsze jest jak najszybsze rozwiązanie tego problemu. Ta sprawa jest ważna dla nas wszystkich”.

Eric Boullier, szef Lotusa, również przychyla się do opinii innych ekip. „Musimy pracować wspólnie z Pirelli i znaleźć rozwiązanie. Być może potrzebna będzie zmiana metalowego pasa na kewlarowy, tak czy inaczej będziemy wspierać tę zmianę. Bezpieczeństwo jest najważniejsze”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
14.03.2024  Mieszanki ogumienia na wyścigi sezonu 2024
18.11.2023  Russell: Pierwsze okrążenia będą katastrofą
17.11.2023  Russell nie wyklucza nawet czterech pit stopów w GP Las Vegas
19.10.2023  Isola odpiera zastrzeżenia Verstappena
Tagi:
Lotus
Pirelli
Ferrari
Force India

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Lukasz1234, 01.07.2013 19:58[!]
Strzelam... poważnie wzmocnią twardość opon i do końca sezonu jezdzimy tylko na dwóch najtwardszych mieszankach.
Karol24, 01.07.2013 21:35[!]
Wrócą do zeszłorocznych opon to mój typ.
yorg, 01.07.2013 22:22[!]
Mi sprawa nieco śmierdzi. Pirelli jest krytykowane -> chce zmienić opony, ale trafia na opór części zespołów bo im opony podeszły. Robi piątkowe testy ale zespolom to nie wystarcza, pogoda nie dopisuje. W wyścigu wszystko OK, opór na zmiany nadal jest, zespoły podkreślają, że delaminacja nie zagraża bezpieczeństwu i nie chcą zmian. Nagle w następnym wyścigu opony masowo wybuchają... Co od początku sezonu sie nie zdarzyło. To już zagrożenie bezpieczeństwa.. Wszystkie zespoły grzecznie zgadzają sie na zmiany.. Przypadek? :)
RY2N, 01.07.2013 22:50[!]
@yorg
też obstawiam że to trik ze strony Pirelli, taki prztyczek w nos dla niepokornych zespołów, które nie dość, że doniosły na nielegalne testy, to jeszcze blokują zmiany mające pomóc firmom sowicie opłacającym popleczników...

Od początku sezonu opony się grzecznie delaminowały bez uchodzenia powietrza, aż tu nagle od GP Wielkiej Brytanii zaczęły wybuchać i to od razu kilka. Coś mi tu śmierdzi
kabans, 01.07.2013 22:51[!]
Ferrari teraz się godzi bo zniknęła ich przewaga mniejszego zużycia.
Kajt, 02.07.2013 13:42[!]
Też podejrzewam, że "procesy produkcyjne", które zmieniono celowo sprawiły, że opony wybuchają. Wiem, teoria spiskowa, ale na gołe oko coś tu śmierdzi.
mbwrobel, 03.07.2013 00:25[!]
Cytat yorg :
Mi sprawa nieco śmierdzi. [...]

Nie tylko Tobie. Ja też od razu to zauważyłem.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca